hups.quote:
Ik was dit jaar naar Parijs met carnaval!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:33 schreef TIM-846 het volgende:
zorg altijd dat ik een onderduikadres heb die carnavalsperiode!
jij hekelt carnavalquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie Bovenrivierders willen ook altijd alles your way. Dus hier met carnaval our way.
Ofzo
Zoeen toevalquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was dit jaar naar Parijs met carnaval!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, je mag hier in het westen wel gewoon woorden aanhalen die ze elders in het land zeggen.
't is toch barbaars dat dat niet kan
Nog leuke tuigjes gebouwd lately?quote:
Leg mij nou eens uit wat er zo verschrikkelijk is aan zulks een briljante omgeving als de randstadquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Hoi HW, en @ eer-ik: no bloody hell way dat ik boven de rivieren ga wonen.
Werktuigbouw aan de THRijswijk.quote:
Is idd niet direct om de hoek...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hups.
Dat is dus niet zo bijster dichtbij alphen aan den rijn :p
Toch wel een half uurtje karren ofzo...
Dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Is idd niet direct om de hoek...![]()
maar ver weg is het nou ook weer niet... het is tenslotte dezelfde provincie!![]()
ohja, dat was hetquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werktuigbouw aan de THRijswijk.
Veul toffer eigenlijk dan Luchtvaarttechnologie aan InHolland.
Eten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dat was het
Of had je dat nog nooit medegedeeld?
Waar blijft die broodjesservice trouwens
ik ga ook op zoek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Eten...![]()
ffies wat in de magnetron smijten...![]()
ik ga ook zo maar eens pauzeren.. krijg honger van dat fok!ken!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Eten...![]()
ffies wat in de magnetron smijten...![]()
Jep we zijn een stirlingmotor aant bouwen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog leuke tuigjes gebouwd lately?
hier niet, volgens mij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dat was het
Of had je dat nog nooit medegedeeld?
De brug stond open.quote:Waar blijft die broodjesservice trouwens
Ah, ok.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hier niet, volgens mij!
[..]
De brug stond open.
lekker ik heb boterhammen met filet american en kaas!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok.
Dat zal het zijn idd.
Ik heb nou zelf maar een ei gebakken.
Uitsmijtertje ham-kaas
Ik doe het even een soort van rustig aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
lekker ik heb boterhammen met filet american en kaas!
En ik had een overblijfsel van gisteravond, te weten tonijnquichequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
lekker ik heb boterhammen met filet american en kaas!
tonijnquichequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:57 schreef OA het volgende:
[..]
En ik had een overblijfsel van gisteravond, te weten tonijnquiche![]()
Verder heb ik nog bammen met pindakaas!![]()
Ik heb dat nog nooit op eigenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:00 schreef buzzer het volgende:
iIk zie allemaal lekkere dingen over het scherm flitsen hier
Ik kreeg net van iemand zelf gemaakte gember bonbons bij de koffie. Dat was verrassend lekker. Ik lustte nooit gemberbolletjes maar dit was mjammie
6.75 is aardig prijzig voor een broodje... zelfs met een kuub sla erop...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tonijnquiche
goed spul.
Ze hebben bij de delifrans nou weer een broodje, met tonijn, carpaccio en een kuub sla erop, voor 6,75.
Maar omdat ie nieuw was mocht ik 'm gratis proberen gister
ohja, en bammen met pindakaas roeleren ook
Pindakaas met stukjes noot
Ik geloof graag dat die blauwe wat slechter smaaktquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef OA het volgende:
[..]
6.75 is aardig prijzig voor een broodje... zelfs met een kuub sla erop...![]()
een gratis 'monster' is dan wel weer mooi meegenomen!![]()
De pindakaas met nootjes was op en de gewone ook...![]()
Nu heb ik een pot met blauwe dop met 25% minder vet...smaakt toch echt een stuk minder...
![]()
broodjes roeleren de pan uitquote:
ik wou net zeggen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
broodjes roeleren de pan uit
ik ga overdag geen turkse pizza of gewone pietsa of kebab ofzo weg zitten werken
hoewel een turkse pizza best kan...
Moet eerlijk ook toegeven liever een broodje te eten dan een boterhamquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:18 schreef mcDavid het volgende:
Niets mis met broodjes!
Heb je morgen een day off?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
ik wou net zeggen...
morgen tussen de middag staan er weer Turkse pizza's op het menu!![]()
Morgen ben ik niet op kantoor....dus én geen Turkse pizza én geen Fok....
![]()
Hele dag (van 9 tot 4) cursus buiten de deur..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je morgen een day off?
Of een of andere trainingsdag of zulks?
Ernstig he. Die ambtenarij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eetze.
't topic zit weer in z'n gebruikelijke middag-dip
okquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Hele dag (van 9 tot 4) cursus buiten de deur..
Tussen half 4 en 4 uur klaar betekent wel dat ik een uur eerder thuis ben dan normaal![]()
met een vrije dag kan ik thuis natuurlijk nog fokken...![]()
veilihgeidsadviseurquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
is 't wel een relaxete cursus? of echt weer zoiets waarvan je denkt:
da's nog best te overzien danquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
veilihgeidsadviseur
zit er al voor de 3e keer...![]()
1e keer voor een algemeen gedeelte, ook direct gehaald.![]()
2e keer voor een specifiek gedeelte en niet gehaald...![]()
3e keer, nu dus, weer voor het specifieke gedeelte...
Zijn wel hele relaxte lui daar![]()
meestal maar hooguit 4 medecursisten en 's middags een uitgebreide lunch in de plaatselijke eetschuur![]()
Wheheh.quote:
bleh..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's nog best te overzien dan
Je ISOmeeting gaat bijna van start zeker?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
als iedereeen nou eens oprot uit dit topic...
Dan hoef ik tenminste niet steeds te reageren op iedereen, en ik kan ik gewoon eventjes wiskunde gaan oefenen
Litertje of 2quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
bleh..![]()
was het bijna vergeten...![]()
maar ja, dan staat er wel weer een "procedure miep" voor mn neus om mij op mn verantwoordelijkheid te attenderen....![]()
![]()
Ik ga zo wel even dampend hete koffie regelen!![]()
![]()
Slechts 3 vd 11 punten op de agenda zijn van belang voor mijn...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Litertje of 2
Kom je die meeting ook wel mee door
Kan dat ook met koffie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:52 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)27comazuipen%27.html
![]()
![]()
quote:
Ja, maar dan moet je 52 kannen naar binnen werken binnen 't uur...quote:
oei.. dat is wat aan de hoge kant!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:52 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)27comazuipen%27.html
![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je 52 kannen naar binnen werken binnen 't uur...![]()
succesquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:59 schreef OA het volgende:
Het ISO gezeik vergaderen begint...![]()
Tot vanmiddag luitjes!![]()
Ik zou het druk moeten hebben, maar ik maak het er niet naarquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het ook druk!
je hebt wel je volgende mijlpaal bijna bereikt.. 8100!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het druk moeten hebben, maar ik maak het er niet naar
Goed he, ik ben hard aan het studerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je hebt wel je volgende mijlpaal bijna bereikt.. 8100!
geen flauw idee, niet veel denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
hier alles goed...![]()
...ben alleen een beetje duf....
...zo ff eten.....
...wat heb ikallemaal gemist....?
![]()
je hebt conversaties over ter aar, de digros en comadrinken gemist!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
hier alles goed...![]()
...ben alleen een beetje duf....
...zo ff eten.....
...wat heb ikallemaal gemist....?
![]()
niet veel gemist dus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je hebt conversaties over ter aar, de digros en comadrinken gemist!![]()
[KOFFIE SC #42] - Koffiën voor het leven 14.gifquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet veel gemist dus.....mar wat is comadrinken dan....
![]()
heel lief van je cross.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef crossover het volgende:
[..]
[KOFFIE SC #42] - Koffiën voor het leven 14.gif
Goed gedaan Cross!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
DAT HOERE BEEST LEEFDE NOG
Maar nu issie dood [afbeelding]
whehe, je hebt 'm gevondenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, je hebt 'm gevonden
Dit is toch gewoon een bei/bij (hoe schrijf je dat eigenlijk)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja
Maar ik had m'n lenzen niet in vannacht. Hij leek wel echt veel groter!
beiquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, je hebt 'm gevonden
Dit is toch gewoon een bei/bij (hoe schrijf je dat eigenlijk)
DIEREN BEUL......quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
heel veel groter kan zo'n dingetje toch niet lijken of wel? dacht je dat er een adelaar door je kamer vloog?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja
Maar ik had m'n lenzen niet in vannacht. Hij leek wel echt veel groter!
Goed bezigquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
ja, sorryquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
bei![]()
hahah.. je hebt aardbei en een bij!![]()
quote:
Ik vind dat ik het recht heb om dat kutbeest dood te maken. Normaal zet ik ze gewoon buiten hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Godver, ik werd midden in de nacht wakker door een gigantische steek in m'n voorhoofdgeen idee waar het vandaan kwam, bleek dat er een soort van wesp (maar dan groter) op m'n kamer zat
Dat beest had me gestoken terwijl ik sliep
Ga je schamen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, sorry
Ik wist het effe niet meer
tijd voor een bakkie koffie voor jou danquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, sorry
Ik wist het effe niet meer
Het is sowieso abnormaal dat die beesten uberhaupt leven in maart. Dus ze horen inderdaad dood.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ik het recht heb om dat kutbeest dood te maken. Normaal zet ik ze gewoon buiten hoor.
Tofquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef TIM-846 het volgende:
bijna mijn 1500e post!
Succes ermeequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
Ik ben zo weg. Ff naar de meid toe
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef TIM-846 het volgende:
bijna mijn 1500e post!
smakelijk ! Wacht je niet op mijn 1500e post ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff ontbijtje maken jongens....![]()
![]()
....ben strax misschien terug....
![]()
![]()
![]()
nog eentje...!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
smakelijk ! Wacht je niet op mijn 1500e post ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |