Ohjeequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Vanavond ff langs om te praten..
Dat klinkt nooit goed he.. ik weet hetquote:
Bye bye! Ik ga maar ff in bad liggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef MPG het volgende:
Ik ga er weer vandoor
Zometeen ff vlaai halen voor de vergadering van 12:30
daaagquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef MPG het volgende:
Ik ga er weer vandoor
Zometeen ff vlaai halen voor de vergadering van 12:30
ja die vlaai gaat uiteraard genuttigd worden met koffie erbij
daagquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat klinkt nooit goed he.. ik weet het
[..]
Bye bye! Ik ga maar ff in bad liggen
Ging om de ouderlijke issues toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat klinkt nooit goed he.. ik weet het
[..]
Bye bye! Ik ga maar ff in bad liggen
zeker wel...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
een hommel wellicht? al vraag ik me af of die dingen wel steken
ik dacht dat ze daar polen voor hadden..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
zeker wel...![]()
Ik heb 7 jaar in een tuin/kas gewerkt en ben vaak zat gestokendoor die klote beesten...
![]()
hebben ze ook, maar iemand moet die polen aan het werk zettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar polen voor hadden..![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hebben ze ook, maar iemand moet die polen aan het werk zetten
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hebben ze ook, maar iemand moet die polen aan het werk zetten
dat heb ik gemerkt ja...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
Oostende, daar kwam ik voor m'n vorige werk wel eens. Die industriegebieden zijn een doolhof. Denk je er bijna te zijn, ligt er eenofandere kanaal in de weg en kun je een tyfuseind omrijden.
Dit verwoord het perfectquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef OA het volgende:
-knip-
België...![]()
Belgische wegen...![]()
Belgische wegwijzers.....![]()
DHLquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
Oostende, daar kwam ik voor m'n vorige werk wel eens. Die industriegebieden zijn een doolhof. Denk je er bijna te zijn, ligt er eenofandere kanaal in de weg en kun je een tyfuseind omrijden.
Beter!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
DHL
Ik moet binnenkort voor DHL naar zuid-frankrijk geloof ik
die ritjes worden bij ons altijd heen en weer geschoven, omdat iedereen die wel wil rijden
zou niet verkeerd zijn iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Beter!![]()
Meteen een weekendje côte d'azur eraan vastplakken!![]()
Nee, dat is nu niet de reden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ging om de ouderlijke issues toch?
Buitenlandritjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
DHL
Ik moet binnenkort voor DHL naar zuid-frankrijk geloof ik
die ritjes worden bij ons altijd heen en weer geschoven, omdat iedereen die wel wil rijden
Wat deed jij voor werk dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Buitenlandritjes
Heb ook een aantal toffe gedaan ja!
- Wenen
- Toulouse
- Zaragoza
- Manchester
- Holstebro (Denemarken)
- Praag (of nouja, net er buiten)
- Brighton (UK)
Ik zal het wel missen hoor.
Ik kom als privechauffeur/hiker nooit verder dan Nederlandquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Buitenlandritjes
Heb ook een aantal toffe gedaan ja!
- Wenen
- Toulouse
- Zaragoza
- Manchester
- Holstebro (Denemarken)
- Praag (of nouja, net er buiten)
- Brighton (UK)
Ik zal het wel missen hoor.
dat hiken lijkt me ook wel chill.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik kom als privechauffeur/hiker nooit verder dan Nederland![]()
Jij hoort ook te leren...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef eer-ik het volgende:
nee, ik verveel me kapot
ik verveel me ook kapot.. kan niet vooruit op mijn stage! Moet feedback van mijn bedrijfsmentor krijgen maar die is er morgen pas weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef eer-ik het volgende:
nee, ik verveel me kapot
Ja.quote:
En ik moet nog zo veel doenquote:
die breekt hier al 3 uur door...quote:
wat moet je allemaal nog doen dan?quote:
't is echt nog een beetje sluierbewolking hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
die breekt hier al 3 uur door...![]()
maar die wolken zijn zo hardnekkig...![]()
En jouw peettante heet hoe?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hee ik zie dat jij in ter aar woontDaar woont mijn peettante!
![]()
1 a 2 keer per jaar ben ik wel in ter aar te vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En jouw peettante heet hoe?
Wellicht dat ik d'r ken, ter aar is klein
Kom je hier wel eens ook?
en die heeft nog een paar dochters?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
1 a 2 keer per jaar ben ik wel in ter aar te vinden
Haar man heet van Lammeren.. zij komt oorspronkelijk niet daar vandaan!
weet je ongeveer waar ze woont?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
1 a 2 keer per jaar ben ik wel in ter aar te vinden
Haar man heet van Lammeren.. zij komt oorspronkelijk niet daar vandaan!
Ohquote:
Toetscombinaties van buiten leren!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet je allemaal nog doen dan?
Zeg, weet jij trouwens of er bij die quick shit ook een smiliebalk zit ergens?
Dat zou het nog wat chiller maken.
die heeft het druk iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef OA het volgende:
JJ is trouwens wel erg opvallend afwezig vandaag...![]()
Papier neemt het er ook van op z'n vrije dag...![]()
Boem en Lenny alweer een tijd niet gezien...![]()
en zo zijn er nog wel wat afwezigen...![]()
Oeh, zonnetje alom hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Toetscombinaties van buiten leren!
Hier is het overigens nog steeds compleet grijs ende bewolkt
Ik moet nog mijn planning inleveren voor m'n werk, en een presentatie voorbereiden voor morgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet je allemaal nog doen dan?
Zeg, weet jij trouwens of er bij die quick shit ook een smiliebalk zit ergens?
Dat zou het nog wat chiller maken.
Ik weet er een paarquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Toetscombinaties van buiten leren!
Hier is het overigens nog steeds compleet grijs ende bewolkt
welke van de genoemden... ??quote:
nope ze hebben 1 dochter van 13 en een zoon van 15 geloof ik!quote:
De Spar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nope ze hebben 1 dochter van 13 en een zoon van 15 geloof ik!
Weet zo niet waar ze wonen.. Bij wat sloten in de buurt, een speeltuintje bij een schooltje geloof ik.. en een supermarkt met een rare naam dacht ik..![]()
die jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
welke van de genoemden... ??
JJ zeker? Die heeft het altijd zo druk met haar "bezoek"...![]()
dan woont ze apedicht bij mij in de buurt..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nope ze hebben 1 dochter van 13 en een zoon van 15 geloof ik!
Weet zo niet waar ze wonen.. Bij wat sloten in de buurt, een speeltuintje bij een schooltje geloof ik.. en een supermarkt met een rare naam dacht ik..![]()
hmm dat zou kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan woont ze apedicht bij mij in de buurt..
Troefmarkt bedoel je
en dan ben je hier al een tijd niet meer geweest, want die is inmiddels alweer opgerot.
Staat leeg
Ik weet het weer! Ze woont in de Essenlaan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Troefmarkt bedoel je
en dan ben je hier al een tijd niet meer geweest, want die is inmiddels alweer opgerot.
Staat leeg
Ter Aar ligt toch vlak bij Alphen ad Rijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Troefmarkt bedoel je
Staat leeg
ja, daarvoor was het C1000 en daarvoor was het spar...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm dat zou kunnen! Heeft die nog meerdere namen gehad?
14.gifquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar de supermarkt voor die Cappuccino cruesli. De multifruit is op.
echt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik weet het weer! Ze woont in de Essenlaan!![]()
Klopt, ligt ernaast.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ter Aar ligt toch vlak bij Alphen ad Rijn?
Das niet eens zo ver van waar ik woon, maar ben er nogg nooit geweest... en het is me ook nog nooit opgevallen op borden...![]()
En dat terwijl ik in zuid holland woonquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Een Digros.. Damn. Hoe Noord-Holland is dat!
Jaa! Digros dat was het! Aparte naam voor een supermarkt vind ik dat..! Dacht dat ik daar ook wel slootjes zagquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt?
dat is vlakbij de digros, en niet in de buurt van slootjes
Maar dan weet ik wel precies waar ze woont
Oké, hoe Bovenriviers is dat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat terwijl ik in zuid holland woon
haha ik moet nog tot 5 uur 'werken' .. denk dat ik die 1500 ook wel haalquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit alweer dik 30 over m'n 8000-doel van vandaag heen...
Ze praten daar zo raar hè?quote:
dan ben je overgestoken naar de andere kant van ter aar, wat trouwens echt een paar meter lopen isquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jaa! Digros dat was het! Aparte naam voor een supermarkt vind ik dat..! Dacht dat ik daar ook wel slootjes zag![]()
Ze hebben daar zo'n enge G... *ril*.quote:
Whehe daar ben ik ook een keer geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jaa! Digros dat was het! Aparte naam voor een supermarkt vind ik dat..! Dacht dat ik daar ook wel slootjes zag![]()
toen je bij miel was zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe daar ben ik ook een keer geweest
Uhhuh. Maar dan nog, wij hebben dat hier helemaal niet in het zuiden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef JDude het volgende:
Digros is toch gewoon een van de 836 merknamen van die Dirk van den Broek supermarkt dude?
quote:
Ja! Rabobank weet ik ook te vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan ben je overgestoken naar de andere kant van ter aar, wat trouwens echt een paar meter lopen isLangs de rabobank, zegt je misschien wel wat.
Daar zitten alle scholen enzo.
Nee ik heb er nog nooit 1 gezien..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Maar dan nog, wij hebben dat hier helemaal niet in het zuiden.
Ja, kloptquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef JDude het volgende:
Digros is toch gewoon een van de 836 merknamen van die Dirk van den Broek supermarkt dude?
klopt, die zitten alleen in de fatsoenlijke delen van het landquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Maar dan nog, wij hebben dat hier helemaal niet in het zuiden.
Dankje! Ik nu ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Tehtehtehteh tete tehtehteh.. Ik heb het Carnaval deuntje van de Efteling in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt, die zitten alleen in de fatsoenlijke delen van het land![]()
Hier hebben we meer Jumbo'squote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt, die zitten alleen in de fatsoenlijke delen van het land![]()
quote:
Ik huis in Vlaardingen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt, ligt ernaast.
Waar huis jij dan als ik vragen mag?
ik ken de oud burgermeester van Vlaardingen heel goedquote:
Met carnaval, was wel mooi, was ik in oeteldonkquote:
Waarschijnlijk zagen ze aan zijn neus dat 'ie Bovenriviers was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met carnaval, was wel mooi, was ik in oeteldonk![]()
En een maat van mij liep daar maar 'Alaaf' te roepen, werd er opeens zoiemand helemaal boos enzulks
Kom je daar als zuid-hollander, vol goeie moed, worden ze boos
Waarom was dat dan...
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Breda de Tofstuh.
Ik vond het wel mooi om een keer mee te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zagen ze aan zijn neus dat 'ie Bovenriviers was.
Nee, geen idee. Ik hekel carnaval.
Gaat trouwens hard daarquote:
NEE DUH!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om een keer mee te maken.
Maar het was limburgs ofzo, alaaf.
Begrijp ik nu van iemand.
Dus dat mag je niet in brabant zeggen
Geloof dat dat een vrij algemene groet is ofzo.. maar ik snap er ook niet veel van.. zorg altijd dat ik een onderduikadres heb die carnavalsperiode!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om een keer mee te maken.
Maar het was limburgs ofzo, alaaf.
Begrijp ik nu van iemand.
Dus dat mag je niet in brabant zeggen
ja, je mag hier in het westen wel gewoon woorden aanhalen die ze elders in het land zeggen.quote:
Jullie Bovenrivierders willen ook altijd alles your way. Dus hier met carnaval our way.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, je mag hier in het westen wel gewoon woorden aanhalen die ze elders in het land zeggen.
't is toch barbaars dat dat niet kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |