Moeilijk hè, copy / paste.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Door die nieuwe regel voor de OP opent er bijna niemand meer een topic.
kan die regel gewoon meteen weg ofzo
Ach , het slaat gewoon helemaal nergens op. COS topics zijn zeer vluchtig, dus die regels....quote:
Wedden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:03 schreef Mokum020 het volgende:
Eric vraagt gewoon aan die gast hoe lang zijn lul is....![]()
absloluut een voorwaarde om op het feest te komen....
zou Huub gaan vragen of........neee.....![]()
WAAAATT!! op dit tijdstip?! Wat raar....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze sliep al/nog.......
[afbeelding]
Ik vind een samenvatting wel handig, kan niet de hele dag kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ach , het slaat gewoon helemaal nergens op. COS topics zijn zeer vluchtig, dus die regels....
Maar goed, ik vind alles best.
Wat een saaie hoerquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Dit meisje kan het schudden. Ze heeft een vriend en is monogaam
Nou inderdaad en dan van vragen Hoeveel weeg je ? Hoe lang ben je ? En als klap op de vuurpijl. Wat is je sterrenbeeld ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je iedereen wakker belt komt er toch niemand over als feestbeest!?![]()
Maar Huub vindt haar lekker...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Als ze maar lekker is....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik met je eens, maar dat heeft verder met de COS topics weinig te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind een samenvatting wel handig, kan niet de hele dag kijken.
En jammer dat de meeste mensen niet even de moeite nemen om af en toe een update te plaatsen.
Na een "Hoe lang is je lul?" zou ik ECHT wel wakker zijn..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou inderdaad en dan van vragen Hoeveel weeg je ? Hoe lang ben je ? En als klap op de vuurpijl. Wat is je sterrenbeeld ?
Heeft Syl meegeholpen aan dit vragenlijstje, kan het me niet voorstellen.![]()
En alles kan kapotquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar Huub vindt haar lekker...
Dus wie weet![]()
Das wel lastig voor een damequote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Na een "Hoe lang is je lul?" zou ik ECHT wel wakker zijn..![]()
Knap zonde van je geld, bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Saai en een hoer.....da's knap....![]()
Was een inkoppertje he....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Knap zonde van je geld, bedoel je?![]()
Precies! Om nou met een slaperige kop te gaan meten... Een foutje is dan gauw gemaakt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Na een "Hoe lang is je lul?" zou ik ECHT wel wakker zijn..![]()
Tis al weken boringquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[afbeelding] op stream 3.
Tijdens BB moest je daar maanden op wachten, nu is het bijna dagelijks raak.
En dat kan ik beide richtingen erg naar uitpakken!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:08 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Om nou met een slaperige kop te gaan meten... Een foutje is dan gauw gemaakt!![]()
Thanks voor de tip. Tijdens BB zou ik het leuk vinden. Nu zet ik de stream gewoon uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
Schat maak je niet druk, niemand ziet dat je een P vergeten bent...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
ik zie nog een spelfout in mn TT........ waar is Gert.... ik word gek!
Vandaag een nieuwe variant - voetjes-balletquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
Wratten hebben lucht nodigquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag een nieuwe variant - voetjes-ballet
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat maak je niet druk, niemand ziet dat je een P vergeten bent...![]()
Het gaat om het plaatje..niet om de inhoud..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou deze niet uitnodigen geloof ik...![]()
Zie je ook dat het weer een poging 'konijnen via de achterdeur' wordt .......quote:
Ohjah, pardonquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat om het plaatje..niet om de inhoud..![]()
ongelofelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze kon niet echt lachen om de tampon grap...![]()
Ik trouwens wel...
Heel hard![]()
Ik ook niet Die komen niet in huidskleurquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze kon niet echt lachen om de tampon grap...![]()
Ik trouwens wel...
Heel hard![]()
mijn idee ...alhoewel ik die van Ian_Nick wel fet cool vind !!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Door die nieuwe regel voor de OP opent er bijna niemand meer een topic.
kan die regel gewoon meteen weg ofzo
Klinkt bekendquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: Die honderd euro die heb je.
Meisje aan de telefoon: "ow okay"![]()
![]()
Dat was geweldig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
![]()
Ze was heel even blij met haar "prijs"quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
![]()
het is toch ook niet het 'fete huidskleur'quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet Die komen niet in huidskleur![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:17 schreef Mokum020 het volgende:
Er staan trouwens 2 koeien van fouten in de TT...........![]()
OT: Eric gaat wat vragen: "Hoe groot zijn je.....uhh....."
Uh sorryquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
het is toch ook niet het 'fete huidskleur'![]()
Wuh chaen hedt wel oovver leeffuhquote:
Fijn, die gratis reclame!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
www.devrolijkheid.nl lijkt mij niet het goede doel dat ze bedoelen.
Inderdaad, spelfout of niet...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wees trots dat je er 1 geopend hebt...waar anderen zaten te wachten..![]()
Zeer bekend voor mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
www.devrolijkheid.nl lijkt mij niet het goede doel dat ze bedoelen.
Kan toch beter door een professional worden gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad, spelfout of niet...
De COS was erg welkom!
Begin een kaartenactiequote:Op donderdag 29 maart 2007 02:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan toch beter door een professional worden gedaan![]()
![]()
Nou verklaar dit dan es 'fete huidskleur'quote:
De grap van Eric was dat ook de tampon wit moet...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou verklaar dit dan es 'fete huidskleur'
WAT is dat ?
Ben klaar wakkerquote:
Deze getalenteerde en nobele geest is op z'n dinges getrapt, endewel zeer ten onrechtequote:Op donderdag 29 maart 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[quote]Op donderdag 29 maart 2007 02:25 schreef FdW het volgende:
[quote]Op donderdag 29 maart 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin een kaartenactie![]()
[/quote
Ian leest mee![]()
[/quote
En COS openen ho maar![]()
Ohhhh hoe kon ik nou zo dom zijn...........quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De grap van Eric was dat ook de tampon wit moet...
Toen zei jij iets over huidskleur, waaruit mootie opmaakte dat jij dacht dat de dresscode huidskleur was![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ruilbeurs voor dubbele caps........
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ruilbeurs voor dubbele caps........
Hoe zal dat gaan in de zomer, 25+ graden ....... Nog steeds met dekbed ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:30 schreef APK het volgende:
Duurt weer lang, die neukpartij.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is druk bezig zich voor te bereiden op het menu voor kok Marc ........
[afbeelding]
Met jus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Ik gok op Zuurkool met Worst
Onderbroek van Japio eroverheen, niemand die iets ziet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe zal dat gaan in de zomer, 25+ graden ....... Nog steeds met dekbed ?
Jaap is een zak hooi OLE OLE! Hiep hoi!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
En het is weer tijd voor wat nachtelijke liedjes...
Ken je het plaatje nog, de eerste dag. Huub en Natasia samen in de korte broek van Japio .....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onderbroek van Japio eroverheen, niemand die iets ziet.
Golden Cage Classicquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ken je het plaatje nog, de eerste dag. Huub en Natasia samen in de korte broek van Japio .....![]()
Afschaffen die waardeloze bedtijd...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:51 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Eric geven nog even aan dat het verplichte slaap tijdstip sucks....
ze zijn klaarwakker en zitten nog vol energie....
Huub zit vol baldadigheid in zijn lichaam....
ik wil ook wel weer eens rellen zien...![]()
Ik taai af...........geloof het ook verder wel..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afschaffen die waardeloze bedtijd...
Iedereen is nou toch verdomme wel weer bijgeslapen!?
tja, van zelf medelijden leert nooit iemand ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:49 schreef STAP01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZLlc_GDw7c&mode=related&search=
wel geinig......
Weet niet of deze al eerder voorbij was gekomen, maar ik vindt hem briljantquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:49 schreef STAP01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZLlc_GDw7c&mode=related&search=
wel geinig......
Huub zal ze dankbaar zijn vandaag dat ze hem naar bed gestuurd hebben. Hij moet vandaag bij Marc aan de slag in de keuken en daar moet je wel uitgeslapen voor zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afschaffen die waardeloze bedtijd...
Iedereen is nou toch verdomme wel weer bijgeslapen!?
lunchen om half 9?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:28 schreef rebellious_angel het volgende:
alles in ruste in de villa, lekker toch.
Enne, ik denk dat ik maar laat ga lunchen in Schiedam, da's maar een kwartiertje!
iedereen een fijne dag.
Inderdaad ja. Even vermelden dat de heren midden in de nacht aan het bellen zijn geweest voor het feest, had best gekund.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:04 schreef APK het volgende:
En jammer dat de meeste mensen niet even de moeite nemen om af en toe een update te plaatsen.
Wat is die Jaap eigenlijk een vétzak, nu je dit zo ziet.quote:
Amanda gaat in de keuken van Marc werken ... lijkt mij wel een beetje een dramaquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat er nog wat dramatisch gebeuren vandaag??
Ja., de evaluatie van de recente kijkcijfers door de redactie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat er nog wat dramatisch gebeuren vandaag??
ehm hoe is het met de kijkcijfers ????quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja., de evaluatie van de recente kijkcijfers door de redactie.
ayyaaayayaaayyyyaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja., de evaluatie van de recente kijkcijfers door de redactie.
Stikjaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Natasia zegt nieuwste trend ze gaan samen douche die 2 Brian en Amanda dus.
Dat overkomt mij ook altijd met H&M kleding...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Stikjaloers.
Fijne stomerij gebruiken ze trouwens. Ik hoor niets anders dan ellende over die zaak. Pakken die gekrompen zijn, gaten in shirts ...
Nee, ze mogen naar lepels om mee te werken en te leren dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
is het vandaag de test van Amandel en Hupperd... ?
volgende week toch? vandaag gaan ze dagje mee draaien in keuken van Mark.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
is het vandaag de test van Amandel en Hupperd... ?
ik ook. Amanda heeft haar ban groepje mooi weer gematst.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
Die 1000cp die te winnen zijn moeten toch verdeeld worden?
Ik hoop toch zo dat Huub wint na gisteravond.
Dat snap ik ook niet ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef teamlead het volgende:
waaom wordt die palma nog steeds niet ontslagen
Wat loopt Palma nu weer te jankzakken?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:57 schreef teamlead het volgende:
Waar haalt het personeel het lef vandaan om op zo'n toon tegen de werkgever tekeer te gaan?
Hier nog een, ze is erg irritant elke dag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:57 schreef teamlead het volgende:
echt.. als ik zo'n huishoudster zou hebben, zou ik haar met een enorme boog het huis uit zwiepen. Waar haalt het personeel het lef vandaan om op zo'n toon tegen de werkgever tekeer te gaan?
dat ze geen zin heeft om de rotzooi van huub op te ruimen (quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat loopt Palma nu weer te jankzakken?
Morning!
Dacht ik ook net.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef teamlead het volgende:
waaom wordt die palma nog steeds niet ontslagen
joh.. mensen die Natasia niet mogen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Natasia bloednerveus dat er fans op het feestje komen die haar niet mogen.
Zijn er mensen die haar niet mogen ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Natasia bloednerveus dat er fans op het feestje komen die haar niet mogen.
ja ik weet het .. zucht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
joh.. mensen die Natasia niet mogen?
Jammer. Was wel benieuwd naar dat zusje. En wie is Samantha?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat iemand anders uitnodigen. Zal haar zusje denk ik niet komen. Nu wil ze Samantha.
haar andere zusje, die in een inrichting zit...(moeilijk opvoedbaar oid)quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer. Was wel benieuwd naar dat zusje. En wie is Samantha?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef FSR het volgende:
haar andere zusje, die in een inrichting zit...(moeilijk opvoedbaar oid)
Eric een een jaloers ventje en totaal geen oprechte vriend van Huub. Ik hoop dat Syl en Huub weer naar elkaar toetrekken want Eric is bezig Syl tegen Huub op te zetten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Eric is het zat om afgebekt te worden door een snotneus.
Hij heeft het over Huub.
Eric is een beetje verontwaardigd geloof ik dat Huub hem toch écht niet wil.
Gelijk heeft iequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Eric is het zat om afgebekt te worden door een snotneus.
Hij heeft het over Huub.
Eric is een beetje verontwaardigd geloof ik dat Huub hem toch écht niet wil.
Inderdaad ja, dat ziet ie ook echt niet aankomenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als Eric gewoon wordt ontslagen tijdens de volgende stemronde.
Als Huub hem loslaat en Syl ook, heeft hij alleen Amanda nog die als back up kan dienen.
Amanda kan maar zo meegaan met de meerderheid.
Het zou wel een stunt zijn, maar ook speltechnisch errug dom. Huub zie ik er nog wel voor aan om een dergelijke impulsieve actie te ondernemen, maar Sylvia is daar veel te nadenkend en wikkend en wegend voor. Plus dat ze dan ook nog eerst een stapeltje kaarten moet raadplegen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als Eric gewoon wordt ontslagen tijdens de volgende stemronde.
Als Huub hem loslaat en Syl ook, heeft hij alleen Amanda nog die als back up kan dienen.
Amanda kan maar zo meegaan met de meerderheid.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef FSR het volgende:
Ligt het een beetje aan mij, Ik vind het steeds minder leuk worden..
Beetje cliche allemaal.. niet echt meer aanvaringen, veel gemanipuleer en grote bekken van de Niet Miljonairs etc....
Waarom denk je dat het speltechnisch dom is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn, maar ook speltechnisch errug dom. Huub zie ik er nog wel voor aan om een dergelijke impulsieve actie te ondernemen, maar Sylvia is daar veel te nadenkend en wikkend en wegend voor. Plus dat ze dan ook nog eerst een stapeltje kaarten moet raadplegen.
Precies, ik denk dat Eric bezig is om Syl tegen Huub te laten keren en dan wordt de positie van Huub wankel. Hij is niet te vertrouwen die Eric. Hij zal wel een slag krijgen die Eric bij de volgende poll als het blijft zoals nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het speltechnisch dom is?
Ik heb het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Syl vertrouwt Eric ook niet helemaal.
Ik denk dat Eric zo een mes in Huub z'n rug plaatst op dit moment en hij kan dat voor zijn.
Nou als een vriend van mij dat zo zou doen, dan kon hij opzouten. Dat kun je ook doen zonder de persoon af te vallen achter zijn rug en hem erbij lappen voor zaken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef ThomasCrown het volgende:
Erik en Huub werden de laatste tijd vaak gezien als twee handen op een buik, dus ik denk dat Erik zich een beetje los maakt van Huub. Zitten verder geen kwade bedoelingen achter denk ik.
Hij mag het proberen, maar dat gaat hem echt niet lukken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat Eric bezig is om Syl tegen Huub te laten keren en dan wordt de positie van Huub wankel. Hij is niet te vertrouwen die Eric. Hij zal wel een slag krijgen die Eric bij de volgende poll als het blijft zoals nu.
Dan heeft Eric dat aan zichzelf te danken, die 2 handen op één buik mentaliteit. Als Huub wat zegt dan komt Eric daar altijd achteraan. Die man doet niks uit zichzelf. Hij schreeuwt wat mee maar dat is het. Hij probeert gewoon op Huub z'n populariteit mee te liften. Alleen heeft Eric een probleem als Huub hem behandelt zoals hij ook met de rest doet. Dan komt z'n diva mentaliteit naar boven en daar kan hij niet tegen. Eric is niet authentiek, die is niks zonder Huub z'n tv momentjes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef ThomasCrown het volgende:
Erik en Huub werden de laatste tijd vaak gezien als twee handen op een buik, dus ik denk dat Erik zich een beetje los maakt van Huub. Zitten verder geen kwade bedoelingen achter denk ik.
Omdat ze na het immuniteitsgeintje met Sylvia allebei moeten zorgen dat er een dubbele dekking is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het speltechnisch dom is?
Ik heb het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Syl vertrouwt Eric ook niet helemaal.
Ik denk dat Eric zo een mes in Huub z'n rug plaatst op dit moment en hij kan dat voor zijn.
Zo is het maar net!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan heeft Eric dat aan zichzelf te danken, die 2 handen op één buik mentaliteit. Als Huub wat zegt dan komt Eric daar altijd achteraan. Die man doet niks uit zichzelf. Hij schreeuwt wat mee maar dat is het. Hij probeert gewoon op Huub z'n populariteit mee te liften. Alleen heeft Eric een probleem als Huub hem behandelt zoals hij ook met de rest doet. Dan komt z'n diva mentaliteit naar boven en daar kan hij niet tegen. Eric is niet authentiek, die is niks zonder Huub z'n tv momentjes.
Daar heb je idd gelijk in. Een dubbele backup is handig maar ik heb echt het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Het is dus een schijnbackup. Die kun je maar beter kwijt zijn dan rijk. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Ik vind dat Eric de afgelopen dagen alleen maar laat zien dat het een onbetrouwbare hond is. Pas als Huub losgaat tegen Jaap zoals met Carlos eerder deze week dan is Eric er weer als de kippen bij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Omdat ze na het immuniteitsgeintje met Sylvia allebei moeten zorgen dat er een dubbele dekking is.
Maar je hebt denk ik wel gelijk, qua Eric. Die is erg aan het draaikonten, en met name naar Huub irritant aan het doen.
Kan idd best zijn dat hij zich afgewezen voelt, misschien zelfs wel dubbel. 1 keer door het 'één keer maar nooit weer' statement van Huub, en direct daar overheen door Huub's verliefdheid op Lieke.
Maar goed, dat Eric speltechnisch ook zijn heil probeert te zoeken bij Amanda geeft toch ook al aan dat hij het niet zo heel slim speelt. Als er eentje in dat huis zit waar je geen donder van op aan kan is het dat domme kind wel.
Het is een tussen examen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Clank het volgende:
Sylvia moet toch afrijden vandaag?? Hoe laat??
Ach, Hupert is gewoon met zijn hoofd bij dit soort momenten:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Clank het volgende:
Palma zei net toen ze boven kwam dat Huub zo ontzettend sjaggie was. Maar ik hoor hem de hele tijd zingen (??)
Oké... bedankt! Dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is een tussen examen.
Om 12.00uur vertrekt ze, eerst nog een les.
Haar zusje zit volgens mij op een 'gesloten internaat' voor moeilijk opvoedbare kinderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef noekje het volgende:
Amanda: m'n zusje is niet vrij he. Die was een dagje op verlof.
Wat zal die op haar kerfstok hebben zeg?
Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan alleen moeilijk opvoedbaar. Moeilijk opvoedbare kinderen hebben meer vrijheid dan een dagje verlof. Het feit dat er ook over 'vast' en 'vrij' wordt gesproken doet mij vermoeden dat zusjelief iets meer is dan alleen moeilijk opvoedbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Haar zusje zit volgens mij op een 'gesloten internaat' voor moeilijk opvoedbare kinderen.
Eric vertoont inderdaad erg weinig ruggegraat, is wel heel erg meegaand qua mening en standpunten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in. Een dubbele backup is handig maar ik heb echt het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Het is dus een schijnbackup. Die kun je maar beter kwijt zijn dan rijk. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Ik vind dat Eric de afgelopen dagen alleen maar laat zien dat het een onbetrouwbare hond is. Pas als Huub losgaat tegen Jaap zoals met Carlos eerder deze week dan is Eric er weer als de kippen bij.
Aan Amanda heb je idd geen flikker.
Ja, hij mag ook met de band optreden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef happyme28 het volgende:
Is Brian nu definitief gekapt met Juf Judith? of mag hij ook optreden met band?
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Brian wist hoeveel punten ik had.
Palma: Niet van mij.
Palma zegt ook dat ze één keer Herma heeft gevraagd om de puntenlijsten te doen. (die heeft ze toen idd aan Brian laten zien)
Sylvia zegt dat het ook nog ergens anders vandaan kan komen (Febo)
dat wordt lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, hij mag ook met de band optreden.
dan ligt er een schone taak te wachten op 1 van de fokkers die op het feest komen: geef even aan silvia door dat herma de cp-stand heeft doorgeluld aan brian en dat het op de streams te zien was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
Oh God, Amanda gaat een nummer van Mariah Carey doen. Zij vond 'blijf bij mij' al zo hoog en dan gaat ze Carey doen.
Dat is Eric al vanaf het begin. Hij kan een leuke knul zijn, maar leg hem geen strobreed in de weg want dan is het een vals kreng.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef lady1 het volgende:
nou eric is ook een jankerd aan het worden, als ik mijn zin niet krijg..........
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
Het probleem van SHE is Lieke ...... schuld HUUB
Amanda zei laatst dat zij zelf ook op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen had gezeten, die had ze net zo als haar andere scholen ook niet afgemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan alleen moeilijk opvoedbaar. Moeilijk opvoedbare kinderen hebben meer vrijheid dan een dagje verlof. Het feit dat er ook over 'vast' en 'vrij' wordt gesproken doet mij vermoeden dat zusjelief iets meer is dan alleen moeilijk opvoedbaar.
Lief sussie, ik doe dit voor je eigen bestwil. De kans is namelijk groot dat je datzelfde lieve blonde koppie nog heel vaak op de streams gaat tegenkomen. Op deze manier zorg ik bij alle Lieke-haters, Lieke-bashers en Lieke-afgunstigen voor een beetje gewenning.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
Pietje is word steeds zo misselijk van je avatar![]()
Kan je postings daardoor wat lastig tot me nemen
Ze heeft inmiddels wel een ander menu samengesteld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht het doel van de kookwedstrijd was zelf te weten hoe je iets klaar moest maken enzo. Amanda moet nu aan Huub vragen wat voor kruiden er ook nog maar op de gepofte aardappel moet
Uit de OP:quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?quote:
Maar Lieke is het probleem niet, want Huub gaat niet weg en Huub laat Lieke niet het spel beinvloeden, dus Eric en Syl moeten niet zeuren en lekker zelf tv gaan maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
pfff je gedraagt je als een modje ofsow? wat er in de OP wordt gezegd betekend niet dat de hele COS daar over hoeft te gaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?
Eerst er dagen lang om zeuren, en als er dan een goeie OP is trek je je er niks van aan.
Sommige userts....![]()
Ik zal het, na een versterkend ontbijtje, wel even melden in de FeedBack! Dit kan écht niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eerst er dagen lang om zeuren, en als er dan een goeie OP is trek je je er niks van aan.
Sommige userts....![]()
Neem gerust even je momentjes!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
In de vijver zwemt een heel klein guppie
Je kunt ook je post bewerken en alles in 1 post plaatsen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Brian heeft een rood gele korte broek aan
Waar is de humor gebleven, ik vraag het u af meneer Sonneberg...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je kunt ook je post bewerken en alles in 1 post plaatsen hoor![]()
Alsof je een emmer leeg gooit meneer Bomans?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef demins het volgende:
[..]
Waar is de humor gebleven, ik vraag het u af meneer Sonneberg...
Brainless heeft een ander regelboek, speciaal vervaardigd door Deborah Pannekoek, en uiteraard voorzien van geparfumeerdheid en platonische affectie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Bwian zet een pasword op het document van Amandel... dat mocht toch niet ?
ooooow dan snap ik ook waarom Bwian en Jopia kadotjes mogen pikken van mede bewoners... !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless heeft een ander regelboek, speciaal vervaardigd door Deborah Pannekoek, en uiteraard voorzien van geparfumeerdheid en platonische affectie.
OMG, dan komt ze helemáál nooit meer in dat document! Wat is Brian toch een valse nicht...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef demins het volgende:
[..]
OMG, dan komt ze helemáál nooi meer in dat document! Wat is Brian toch een valse nicht...
ratjeB mag alles, ratjeB heeft de bescherming van debbie pannekoek en haar gang!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Marc heeft uitdrukkelijk gezegd dat dát niet mocht!!! Gelukkig gaat hij goed om met insubordinaties...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Amanda wil dus op hakken in die keuken gaan werken..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda vindt dit wel een lekker plekje waar ze zich op haar gemak voelt.
Rara, waarom zou dat nou zo zijn....
[afbeelding]
En gelukkig weet Amanda niet wat dat betekent.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Marc heeft uitdrukkelijk gezegd dat dát niet mocht!!! Gelukkig gaat hij goed om met insubordinaties...
Niets, maar dan ook écht niets blijft in dat hoofd van Amanda hangen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef demins het volgende:
Marc heeft uitdrukkelijk gezegd dat dát niet mocht!!! Gelukkig gaat hij goed om met insubordinaties...
knap van die extentions dat ze nog niet weggerent zijn......quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook écht niets blijft in dat hoofd van Amanda hangen.
Tijd voor een lekkere creme!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:15 schreef Prosac het volgende:
het water rimpelt nog steeds
Tis inderdaad uiterst enerverend allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef anno-i-mus het volgende:
al met al .... een verrukkelijke gouden kooi dag.
Gebracht bij U door D.Flens.
Hmmmmmmm lekker hmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef FSR het volgende:
Hoeveel denken nu: Bokken paard Bok.. !!! ??
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sommige userts....![]()
och, ze is pas nog thuis geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef Polonium-120 het volgende:
wat natasja nu tussen haar benen voelt mist ze al een tijdje...
Dat lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Amanda wil dus op hakken in die keuken gaan werken..
Lieverd, wat bedoel je toch met die eenzaam gebruikte smiley? Kun je me dat uitleggen, in het kader van wederzijds begrip?quote:
Volgens mij heeft Marrije gewoon verregaande ambities als oversteek-moeder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Lieverd, wat bedoel je toch met die eenzaam gebruikte smiley? Kun je me dat uitleggen, in het kader van wederzijds begrip?
toneelhijskraan bedoel jequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Wat zijn trouwens Jaap's verdere doelen in het huis behalve afvallen. Het tentamen heeft hij niet gehaald en zal hij ook niet gaan halen in de villa omdat hij geen college's kan bij wonen.
Nu brengt hij zijn tijd door in de sauna ??? Nieuw doel ????? Mag hopen dat er dan toch echt snel een toneelhaak komt.
Dat onzin niet aan mij is besteedquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Lieverd, wat bedoel je toch met die eenzaam gebruikte smiley? Kun je me dat uitleggen, in het kader van wederzijds begrip?
Vanmorgen las ik hier dat het om een tussen examen ging?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
Is sil nou nog niet opgehaald, dacht dat ze om 12 uur examen had.
Mag ik dan deze kloeke jonge vrouw alle denkbare succes wensen op dit ingeslagen pad?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marrije gewoon verregaande ambities als oversteek-moeder.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik hier dat het om een tussen examen ging?
Maar ik dacht ook dat het rond dit tijdstip zou zijn.
Nouuu, water en lucht in overvloedquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook écht niets blijft in dat hoofd van Amanda hangen.
Je zou het, afgaande op deze reactie, niet meteen gedacht hebben...quote:
In het kader van wederzijds begrip wilde ik je even tegemoet komen, ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je zou het, afgaande op deze reactie, niet meteen gedacht hebben...
En mag ik me dan, uit pure en oprechte menslievendheid, daarbij aansluiten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik dan deze kloeke jonge vrouw alle denkbare succes wensen op dit ingeslagen pad?
Ik heb er graag een ritje voor over!![]()
Spannend, dat duurt een uur of anderhalf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
sil op weg naar haar examen
Het kan anders nooit veel schelen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het kader van wederzijds begrip wilde ik je even tegemoet komen, ik ben de beroerdste niet![]()
Waarop wij dus op wederom enerverende beelden getrakteerd worden, ditmaal van Amanda achter de PC.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef Yollie het volgende:
Stream 3 en 4 zijn open....
Ik ga straks maar ff kijken of amanda in het echt ook zo eneverend is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarop wij dus op wederom enerverende beelden getrakteerd worden, ditmaal van Amanda achter de PC.
leuk Petraa.... veel plezier... je laat hier toch wel even weten hoe het wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga straks maar ff kijken of amanda in het echt ook zo eneverend is.![]()
Ja is goed, ik probeer foto's te maken, ik hoop alleen dat ze niet via achteringang naar binnen gaan daar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:07 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk Petraa.... veel plezier... je laat hier toch wel even weten hoe het was![]()
Dat heb je liever niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja is goed, ik probeer foto's te maken, ik hoop alleen dat ze niet via achteringang naar binnen gaan.
Nou dan sta ik daar voor LUL en daar heb ik geen zin an.quote:
Waarschijnlijk ga je vinden dat ze face to face er nog ouder uitziet dan op de streams.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga straks maar ff kijken of amanda in het echt ook zo eneverend is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |