Moeilijk hè, copy / paste.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Door die nieuwe regel voor de OP opent er bijna niemand meer een topic.
kan die regel gewoon meteen weg ofzo
Ach , het slaat gewoon helemaal nergens op. COS topics zijn zeer vluchtig, dus die regels....quote:
Wedden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:03 schreef Mokum020 het volgende:
Eric vraagt gewoon aan die gast hoe lang zijn lul is....![]()
absloluut een voorwaarde om op het feest te komen....
zou Huub gaan vragen of........neee.....![]()
WAAAATT!! op dit tijdstip?! Wat raar....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze sliep al/nog.......
[afbeelding]
Ik vind een samenvatting wel handig, kan niet de hele dag kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ach , het slaat gewoon helemaal nergens op. COS topics zijn zeer vluchtig, dus die regels....
Maar goed, ik vind alles best.
Wat een saaie hoerquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Dit meisje kan het schudden. Ze heeft een vriend en is monogaam
Nou inderdaad en dan van vragen Hoeveel weeg je ? Hoe lang ben je ? En als klap op de vuurpijl. Wat is je sterrenbeeld ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je iedereen wakker belt komt er toch niemand over als feestbeest!?![]()
Maar Huub vindt haar lekker...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Als ze maar lekker is....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik met je eens, maar dat heeft verder met de COS topics weinig te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind een samenvatting wel handig, kan niet de hele dag kijken.
En jammer dat de meeste mensen niet even de moeite nemen om af en toe een update te plaatsen.
Na een "Hoe lang is je lul?" zou ik ECHT wel wakker zijn..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou inderdaad en dan van vragen Hoeveel weeg je ? Hoe lang ben je ? En als klap op de vuurpijl. Wat is je sterrenbeeld ?
Heeft Syl meegeholpen aan dit vragenlijstje, kan het me niet voorstellen.![]()
En alles kan kapotquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar Huub vindt haar lekker...
Dus wie weet![]()
Das wel lastig voor een damequote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Na een "Hoe lang is je lul?" zou ik ECHT wel wakker zijn..![]()
Knap zonde van je geld, bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Saai en een hoer.....da's knap....![]()
Was een inkoppertje he....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Knap zonde van je geld, bedoel je?![]()
Precies! Om nou met een slaperige kop te gaan meten... Een foutje is dan gauw gemaakt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Na een "Hoe lang is je lul?" zou ik ECHT wel wakker zijn..![]()
Tis al weken boringquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[afbeelding] op stream 3.
Tijdens BB moest je daar maanden op wachten, nu is het bijna dagelijks raak.
En dat kan ik beide richtingen erg naar uitpakken!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:08 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Om nou met een slaperige kop te gaan meten... Een foutje is dan gauw gemaakt!![]()
Thanks voor de tip. Tijdens BB zou ik het leuk vinden. Nu zet ik de stream gewoon uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
Schat maak je niet druk, niemand ziet dat je een P vergeten bent...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
ik zie nog een spelfout in mn TT........ waar is Gert.... ik word gek!
Vandaag een nieuwe variant - voetjes-balletquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
Wratten hebben lucht nodigquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag een nieuwe variant - voetjes-ballet
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat maak je niet druk, niemand ziet dat je een P vergeten bent...![]()
Het gaat om het plaatje..niet om de inhoud..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou deze niet uitnodigen geloof ik...![]()
Zie je ook dat het weer een poging 'konijnen via de achterdeur' wordt .......quote:
Ohjah, pardonquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat om het plaatje..niet om de inhoud..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |