dat wordt lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, hij mag ook met de band optreden.
dan ligt er een schone taak te wachten op 1 van de fokkers die op het feest komen: geef even aan silvia door dat herma de cp-stand heeft doorgeluld aan brian en dat het op de streams te zien was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
Oh God, Amanda gaat een nummer van Mariah Carey doen. Zij vond 'blijf bij mij' al zo hoog en dan gaat ze Carey doen.
Dat is Eric al vanaf het begin. Hij kan een leuke knul zijn, maar leg hem geen strobreed in de weg want dan is het een vals kreng.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef lady1 het volgende:
nou eric is ook een jankerd aan het worden, als ik mijn zin niet krijg..........
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
Het probleem van SHE is Lieke ...... schuld HUUB
Amanda zei laatst dat zij zelf ook op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen had gezeten, die had ze net zo als haar andere scholen ook niet afgemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan alleen moeilijk opvoedbaar. Moeilijk opvoedbare kinderen hebben meer vrijheid dan een dagje verlof. Het feit dat er ook over 'vast' en 'vrij' wordt gesproken doet mij vermoeden dat zusjelief iets meer is dan alleen moeilijk opvoedbaar.
Lief sussie, ik doe dit voor je eigen bestwil. De kans is namelijk groot dat je datzelfde lieve blonde koppie nog heel vaak op de streams gaat tegenkomen. Op deze manier zorg ik bij alle Lieke-haters, Lieke-bashers en Lieke-afgunstigen voor een beetje gewenning.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
Pietje is word steeds zo misselijk van je avatar![]()
Kan je postings daardoor wat lastig tot me nemen
Ze heeft inmiddels wel een ander menu samengesteld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht het doel van de kookwedstrijd was zelf te weten hoe je iets klaar moest maken enzo. Amanda moet nu aan Huub vragen wat voor kruiden er ook nog maar op de gepofte aardappel moet
Uit de OP:quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?quote:
Maar Lieke is het probleem niet, want Huub gaat niet weg en Huub laat Lieke niet het spel beinvloeden, dus Eric en Syl moeten niet zeuren en lekker zelf tv gaan maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
pfff je gedraagt je als een modje ofsow? wat er in de OP wordt gezegd betekend niet dat de hele COS daar over hoeft te gaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?
Eerst er dagen lang om zeuren, en als er dan een goeie OP is trek je je er niks van aan.
Sommige userts....![]()
Ik zal het, na een versterkend ontbijtje, wel even melden in de FeedBack! Dit kan écht niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eerst er dagen lang om zeuren, en als er dan een goeie OP is trek je je er niks van aan.
Sommige userts....![]()
Neem gerust even je momentjes!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
In de vijver zwemt een heel klein guppie
Je kunt ook je post bewerken en alles in 1 post plaatsen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Brian heeft een rood gele korte broek aan
Waar is de humor gebleven, ik vraag het u af meneer Sonneberg...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je kunt ook je post bewerken en alles in 1 post plaatsen hoor![]()
Alsof je een emmer leeg gooit meneer Bomans?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef demins het volgende:
[..]
Waar is de humor gebleven, ik vraag het u af meneer Sonneberg...
Brainless heeft een ander regelboek, speciaal vervaardigd door Deborah Pannekoek, en uiteraard voorzien van geparfumeerdheid en platonische affectie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Bwian zet een pasword op het document van Amandel... dat mocht toch niet ?
ooooow dan snap ik ook waarom Bwian en Jopia kadotjes mogen pikken van mede bewoners... !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless heeft een ander regelboek, speciaal vervaardigd door Deborah Pannekoek, en uiteraard voorzien van geparfumeerdheid en platonische affectie.
OMG, dan komt ze helemáál nooit meer in dat document! Wat is Brian toch een valse nicht...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef demins het volgende:
[..]
OMG, dan komt ze helemáál nooi meer in dat document! Wat is Brian toch een valse nicht...
ratjeB mag alles, ratjeB heeft de bescherming van debbie pannekoek en haar gang!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Marc heeft uitdrukkelijk gezegd dat dát niet mocht!!! Gelukkig gaat hij goed om met insubordinaties...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Amanda wil dus op hakken in die keuken gaan werken..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda vindt dit wel een lekker plekje waar ze zich op haar gemak voelt.
Rara, waarom zou dat nou zo zijn....
[afbeelding]
En gelukkig weet Amanda niet wat dat betekent.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Marc heeft uitdrukkelijk gezegd dat dát niet mocht!!! Gelukkig gaat hij goed om met insubordinaties...
Niets, maar dan ook écht niets blijft in dat hoofd van Amanda hangen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef demins het volgende:
Marc heeft uitdrukkelijk gezegd dat dát niet mocht!!! Gelukkig gaat hij goed om met insubordinaties...
knap van die extentions dat ze nog niet weggerent zijn......quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook écht niets blijft in dat hoofd van Amanda hangen.
Tijd voor een lekkere creme!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:15 schreef Prosac het volgende:
het water rimpelt nog steeds
Tis inderdaad uiterst enerverend allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef anno-i-mus het volgende:
al met al .... een verrukkelijke gouden kooi dag.
Gebracht bij U door D.Flens.
Hmmmmmmm lekker hmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef FSR het volgende:
Hoeveel denken nu: Bokken paard Bok.. !!! ??
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sommige userts....![]()
och, ze is pas nog thuis geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef Polonium-120 het volgende:
wat natasja nu tussen haar benen voelt mist ze al een tijdje...
Dat lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Amanda wil dus op hakken in die keuken gaan werken..
Lieverd, wat bedoel je toch met die eenzaam gebruikte smiley? Kun je me dat uitleggen, in het kader van wederzijds begrip?quote:
Volgens mij heeft Marrije gewoon verregaande ambities als oversteek-moeder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Lieverd, wat bedoel je toch met die eenzaam gebruikte smiley? Kun je me dat uitleggen, in het kader van wederzijds begrip?
toneelhijskraan bedoel jequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Wat zijn trouwens Jaap's verdere doelen in het huis behalve afvallen. Het tentamen heeft hij niet gehaald en zal hij ook niet gaan halen in de villa omdat hij geen college's kan bij wonen.
Nu brengt hij zijn tijd door in de sauna ??? Nieuw doel ????? Mag hopen dat er dan toch echt snel een toneelhaak komt.
Dat onzin niet aan mij is besteedquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Lieverd, wat bedoel je toch met die eenzaam gebruikte smiley? Kun je me dat uitleggen, in het kader van wederzijds begrip?
Vanmorgen las ik hier dat het om een tussen examen ging?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
Is sil nou nog niet opgehaald, dacht dat ze om 12 uur examen had.
Mag ik dan deze kloeke jonge vrouw alle denkbare succes wensen op dit ingeslagen pad?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marrije gewoon verregaande ambities als oversteek-moeder.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik hier dat het om een tussen examen ging?
Maar ik dacht ook dat het rond dit tijdstip zou zijn.
Nouuu, water en lucht in overvloedquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook écht niets blijft in dat hoofd van Amanda hangen.
Je zou het, afgaande op deze reactie, niet meteen gedacht hebben...quote:
In het kader van wederzijds begrip wilde ik je even tegemoet komen, ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je zou het, afgaande op deze reactie, niet meteen gedacht hebben...
En mag ik me dan, uit pure en oprechte menslievendheid, daarbij aansluiten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik dan deze kloeke jonge vrouw alle denkbare succes wensen op dit ingeslagen pad?
Ik heb er graag een ritje voor over!![]()
Spannend, dat duurt een uur of anderhalf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
sil op weg naar haar examen
Het kan anders nooit veel schelen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het kader van wederzijds begrip wilde ik je even tegemoet komen, ik ben de beroerdste niet![]()
Waarop wij dus op wederom enerverende beelden getrakteerd worden, ditmaal van Amanda achter de PC.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef Yollie het volgende:
Stream 3 en 4 zijn open....
Ik ga straks maar ff kijken of amanda in het echt ook zo eneverend is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarop wij dus op wederom enerverende beelden getrakteerd worden, ditmaal van Amanda achter de PC.
leuk Petraa.... veel plezier... je laat hier toch wel even weten hoe het wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga straks maar ff kijken of amanda in het echt ook zo eneverend is.![]()
Ja is goed, ik probeer foto's te maken, ik hoop alleen dat ze niet via achteringang naar binnen gaan daar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:07 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk Petraa.... veel plezier... je laat hier toch wel even weten hoe het was![]()
Dat heb je liever niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja is goed, ik probeer foto's te maken, ik hoop alleen dat ze niet via achteringang naar binnen gaan.
Nou dan sta ik daar voor LUL en daar heb ik geen zin an.quote:
Waarschijnlijk ga je vinden dat ze face to face er nog ouder uitziet dan op de streams.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga straks maar ff kijken of amanda in het echt ook zo eneverend is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |