nah, in engeland draait hij ook al ehquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:07 schreef Xrenity het volgende:
Bioscoooooop.
Dat je het 'zo' bekijkt vind ik niet erg, maar het is wel licht vervelend dat al voor de release hier er druk over wordt gepraat
Morgen vlieg ik om 09.30 richting Londen en hopelijk 's avonds na het eten zit ik in de biosquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nah, in engeland draait hij ook al eh![]()
Waar word die gehouden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nog een zooi andere plaatsen: http://www.jtbioscopen.nl/agenda.asp?cityID=35&movieID=9718quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
13.9 pas in de bios? wat duurt dat nog lang
In Turnhout en Mechelen ook, misschien op andere plaatsen in Belgie ook wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Myers het volgende:
[..]
Edit: nog een zooi andere plaatsen: http://www.jtbioscopen.nl/agenda.asp?cityID=35&movieID=9718
Nicequote:
But all that is beside the point. This is entertainment at its most visceral. A thrill ride that you will want to revisit again and again, and without doubt one of cinemas best every trilogies, up there with Indiana Jones, Star Wars and The Godfather.quote:
Een flashback is het niet echt, een gedeelte van het verhaal speelde zich af tussen de twee laatste scenes van deel 2;quote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef SunChaser het volgende:
Heb m 2 weken geelden gezien op DVD, prima kwaliteit en subs. Al had ik dus niet door dat de film voor 3 kwart een flashback is. Dacht dat ie verder ging waar ze waren gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aangezien ze dat hele gedeelte in de tweede film hebben 'overgeslagen', zie je weinig dubbel.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Een flashback is het niet echt, een gedeelte van het verhaal speelde zich af tussen de twee laatste scenes van deel 2;Ik had 2 al een hele tijd geleden gezien, dus ik wist t niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aangezien ze dat hele gedeelte in de tweede film hebben 'overgeslagen', zie je weinig dubbel.
Over die boeken, daar klopt toch niks meer van. In de boeken is Bourne een vietnamveteraan en getrouwd en zijn er nog geen mobiele telefoons en internet.
Damon zal wel moeten. Hij wil 2 arthousefilms per jaar maken voor een appel en een ei dus zal hij ook moeten werken aan blockbustersquote:Op donderdag 6 september 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Damon en Greengrass al de intentie uitgesproken om wellicht verder samen te werken aan een deel vier...
Moskou was niet het einde van de tweede film, de scene waarin Pam Bourne zijn echte naam verteld in New York was de laatste scene uit Supremacy. Ultimatum gaat grotendeels over wat zich daartussen afspeelde.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:06 schreef axz0l het volgende:
Is de film een flashback van de vorige versie?!
Hij gaat toch gewoon verder na het vorige deel (in Moskou) en loopt zo gewoon steeds verder tot aan Madrid.. (met af en toe is wat geheugenflitsen) en niet zo dat het ineens verder gaat in het midden van deel 2 ?!
Wat ik niet echt snap is in het kamertje van dr. Hirsch op 't einde, is dat nou voordat hij een geheim agent wordt?! of ernaa? want hoe was hij zn geheugen ookalweer kwijt geraakt... (kan me deel 1 nmiet goed meer herinneren)
oja! had even een geheugen-opfrissertje nodigquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moskou was niet het einde van de tweede film, de scene waarin Pam Bourne zijn echte naam verteld in New York was de laatste scene uit Supremacy. Ultimatum gaat grotendeels over wat zich daartussen afspeelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:The Bourne Ultimatum
Over fantastische auto achtervolgingen gesproken. Als je dacht dat die in Supremacy al geweldig was dan moet je Ultimatum zeker gaan zien. Wat Greengrass hier uithaalt is niets minder dan waanzinnig! Misschien wel 10 minuten lang gaat het maar door, geweldig. Als je trouwens niet van die shaky cam houdt dan is het wellicht wat minder geschikt voor je. Want daar wordt heel veel gebruik van gemaakt. Gelukkig had ik daar helemaal geen problemen. Integendeel. Vond het juist goed dat voor deze manier van film werd gekozen: het voegde zeker wat toe aan het realisme.
Verder is het acteerwerk weer geweldig. Damon is opnieuw zeer sterk maar de show wordt toch echt gestolen door David Strathairn die een sublieme rol neer zet.
Dit is zoals we ze willen zien, die actie films. Heerlijk! deze ga ik zeker nog vaker bekijken.
IMDB Cijfer: 8,5/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Zeker doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:18 schreef Mikkie het volgende:
Toch maar eens kijken of ik er vrijdag naartoe kan
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Jammer dat de Sneak hier voor een periode van 4 maanden ('zomerstop') stil ligt, anders had ik ook nog een kansje gehad. Nu dan maar volgende week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |