Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef koejoeloek het volgende:
Heb hem gisteren bekeken, zonder deel 1 en 2 ooit gezien te hebben en heb dan misschien heel wat gemist, maar vond het een super film om te kijken. Dus je kan hem best kijken zonder deel 1 en 2 te hebben gezien, misschien is het leuker als je ze wel gezien hebt, dat weet ik niet.
Ook niet erg slim om de twee voorgaande films niet even te kijken voor je naar 3 gaat. Je kunt verwachten dat je er weinig van begrijpt als je de voorgeschiedenis niet goed meer kent. Wel grappig trouwens, dat het einde van Bourne Supremacy in de derde film is verwerkt.quote:Op zondag 23 september 2007 12:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Ik heb deel 2 dus 3 jaar geleden gezien en wist er niks meer van. vandaar dat ik niet doorhad dat het grootste gedeelte een flashback is. Ik dacht dat t gewoon verder ging.
Het is inderdaad losjes op het boek gebaseerd, volgensmij lijken film en boek vrij weinig op elkaar.quote:Op zondag 23 september 2007 12:52 schreef SunChaser het volgende:
Touwens, het boek ligt wel mooi in de ako met Matt Damon op de cover. Maar toen Ludlum t schreef was er nog geen internet en GSM's, dus het boek zal heel anders zijn. Bovendien was de Bourne in t boek ouder, vietnamveteraan en getrouwd.
Valt wel mee. Deel 1 ken ik nog wel, heb de Richard Chamberlainversie ook 3x gezien. Maar had niet t idee dat ik er niks van begreep, het was vooral Bourne vs de boeven.quote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ook niet erg slim om de twee voorgaande films niet even te kijken voor je naar 3 gaat. Je kunt verwachten dat je er weinig van begrijpt als je de voorgeschiedenis niet goed meer kent.
Zo is dat. Damon maakt graag kleine films waaraan ie niks verdient en dan kan alleen als je ook meewerkt aan blockbusters.quote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Herodus het volgende:
Popcornfilm voor tieners. Niet te geloven dat dezelfde regisseur Bloody Sunday en United 93 gemaakt heeft.
Nou ja, het geld moet ergens mee verdient worden.
Deel 3 is meer een vervolg op 2 dan op 1 (logisch). En als je niet goed meer weet hoe 2 verliep, zul je er echt minder van begrijpen en ook minder in de film gezogen worden, naar mijn mening.quote:Op zondag 23 september 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Valt wel mee. Deel 1 ken ik nog wel, heb de Richard Chamberlainversie ook 3x gezien. Maar had niet t idee dat ik er niks van begreep, het was vooral Bourne vs de boeven.
Dat is dus niet zo, zat op t puntje van mn bank, beleefde de film als een achtbaanritquote:Op zondag 23 september 2007 15:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deel 3 is meer een vervolg op 2 dan op 1 (logisch). En als je niet goed meer weet hoe 2 verliep, zul je er echt minder van begrijpen en ook minder in de film gezogen worden, naar mijn mening.
Die scene is er met een diepere betekenis ingestopt natuurlijk... kijk eens wat verder dan je neus lang isquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef SuCom het volgende:
Ook weer dat haar dat werd geknipt om "niet op te vallen" net zoals met zijn vroegere vriendin gebeurde. Maar al met al.. goede film!!! Ik heb me erg vermaakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Julia Stiles
Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op zondag 30 september 2007 01:10 schreef Sequencial het volgende:
De achtervolging met de politiewagen
In andere films vind ik d'r maar een tutje, maar in de Bourne films is ze iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Julia Stiles![]()
The Internets, I needs it..
Dat was een knipoog naar de eerdere delen. Zaten er wel meer van in, hoor, en dus bewust gedaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef SuCom het volgende:
Goede film! ik geef het een 8.
Vond het alleen verdomd veel lijken op het eerste deel. Vond erg jammer dat die vrouw ook weer part of the game werd. Deed me erg veel denken aan de eerste. Ook weer dat haar dat werd geknipt om "niet op te vallen" net zoals met zijn vroegere vriendin gebeurde.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:56 schreef pberends het volgende:
Alternatieve titel had The Boring Ultimatum moeten zijn, wat een saaie kutfilm is dit zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |