Haar naam is Anna en ze ligt in de slootquote:
quote:
heej beebquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
* insert n***smiley*
Goedemorgen mop!
datquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:38 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Van binnen is het net zo mistig als buiten..quote:
Neej, vandaag houd ik het eens lekker voor mezelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Stuur eens wat van die zon daar, hier naartoe dan, ik hbe het nodig
een heel klein beetje maar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej, vandaag houd ik het eens lekker voor mezelf![]()
Klopt... en nee, vandaag deel ik maar eens niet....quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kant ioch best delenegoist
ik denk heus wel aan jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt... en nee, vandaag deel ik maar eens niet....![]()
Wanneer denkt men eens aan mij dan, toch ook nooit![]()
Maar als ik een keer nie wil geven, zijn ze gelijk boos![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt... en nee, vandaag deel ik maar eens niet....![]()
Wanneer denkt men eens aan mij dan, toch ook nooit![]()
Maar als ik een keer nie wil geven, zijn ze gelijk boos![]()
![]()
Dat doen we elk weekend..quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doen we elk weekend..
En aangezien het weer bijna weekend is....
Dus geduld..![]()
Ja ja je mag je kwakkie weer kwijtquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg spontaan zin in Leonieke, van al die geile praat van jullie
Deze praat is nog niets vergeleken met de PM's, de mails en de SMSjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Je vergeet de IRL ontmoetingenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deze praat is nog niets vergeleken met de PM's, de mails en de SMSjes![]()
En ik zou zeggen: Haal d'r op... we hebben het topic zo vol met zijn viertjes
hoi Esquote:
Ik heb niets stijfquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Es
Dat is minder
Tally en Frutsel hebben iets anders stijf geloof ik
Nog een dag werken en maandag pas fysio, zeker minderquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Es
Dat is minder
Tally en Frutsel hebben iets anders stijf geloof ik
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw wit...quote:
Ik ben officieel een oud wijfquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef buzzer het volgende:
Als ik op het schoolplein kijk is het naveltruitjesweer
Het lijkt er wel op jaquote:
en ik een ouwe l*lquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gisteren stapt er een meisje van een jaar of 17 in debus, zegt die chauffeur: Jezus meid, wat ben jij enorm gegroeid zeg !!!!!
Die meid keek echt zo van: WTF ken ik jou
Zegt die chauffeur: Je trui is een centimeter of 10 tekort geworden
Dan ben ik iig in goed gezelschapquote:
Het bestaanquote:
Niet meer slapenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Het bestaan.
Ik ga nooit meer op tijd slapen, daar word ik brak van
.
Nog wel slapen, maar niet meer proberen om dat vroeg te doen. Ik voel me fitter als ik op een voor mij normale tijd naar bed ga dan wanneer ik op tijd naar bed gaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer slapen
Hoe word je daar brak van?
Daar zit wat in, gewoon je ritme aanhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog wel slapen, maar niet meer proberen om dat vroeg te doen. Ik voel me fitter als ik op een voor mij normale tijd naar bed ga dan wanneer ik op tijd naar bed ga.
Op je werk vervelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ik verveel me en voel me niet lekker
Jawel, maar zit wat te duizelen ook dus kan me niet concentreren en heb nergens zin inquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Op je werk vervelen. Niet eens druk, druk, druk
.
Tot hoe laat moet je blijvenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, maar zit wat te duizelen ook dus kan me niet concentreren en heb nergens zin in
ik heb hier voor het eerst een serieus rustige dag sinds tijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Op je werk vervelen. Niet eens druk, druk, druk
.
Geen idee, maar ik ga om 17.15 heb ik net besprokenquote:
Van genieten dan hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hier voor het eerst een serieus rustige dag sinds tijden.
Lekker een sentimenteel muziekje opgezet en de deur dicht
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja
Gisteren stapt er een meisje van een jaar of 17 in debus, zegt die chauffeur: Jezus meid, wat ben jij enorm gegroeid zeg !!!!!
Die meid keek echt zo van: WTF ken ik jou
Zegt die chauffeur: Je trui is een centimeter of 10 tekort geworden
Dat duurt langquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Je vergeet de IRL ontmoetingen![]()
Of waren ze voor mij beter, leuker, lekkerder en geiler dan voor jou
Nog effiesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
Bijna tijd voor bier
ik wil best een keer van mijn pricipes afwijken hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
Bijna tijd voor bier
Hup in de auto..quote:
Wie chauffeert jullie bij het krikken op de achterbank?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hup in de auto..
En drink het bier maar op
Dan staat hij stil op de carpoolstrookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie chauffeert jullie bij het krikken op de achterbank?
Oh okee, dan is het goedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan staat hij stil op de carpoolstrook![]()
En soms pak je wel eens de verkeerde pook onder het rijden..quote:
Nee dat is te gevaarlijk onder het rijden..quote:
Nee als je stilstaat op de carpoolstrook hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat is te gevaarlijk onder het rijden..
Oooooooooowh nee..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als je stilstaat op de carpoolstrook he
Beetje last van je buik?quote:
Uit ervaring heb je daar wel de meeste ruimte. Mits stoel naar achteren etcquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef Tally het volgende:
We doen het trouwens niet op de achterbank..
Maar op de bijrijdersstoel..
of een drukke parkeerplaatsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als je stilstaat op de carpoolstrook he
Als je op je knieen op de bijrijdersstoel gaat zitten (doggy style dus) en diegene gaat gewoon buiten staan met de broek op de knieen gaat het ook best hoor..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit ervaring heb je daar wel de meeste ruimte. Mits stoel naar achteren etc
Mwoa, het was koud die avond. Dan ga ik niet buiten staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je op je knieen op de bijrijdersstoel gaat zitten (doggy style dus) en diegene gaat gewoon buiten staan met de broek op de knieen gaat het ook best hoor..
Hoeft hij niet in de achterste standdie stoel
Bij ons ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, het was koud die avond. Dan ga ik niet buiten staan.
Ik heb snel last van koude voetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons ook
Maar geloof me... Als je heet bent dan merk je van de buitenlucht niets
Je moet ook niet je sokken, schoenen en broek uit doenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms pak je wel eens de verkeerde pook onder het rijden..
Ik heb van die goedkope rot-hemasokken, die zitten heul niet warmquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet ook niet je sokken, schoenen en broek uit doen
Ja jesus.. Koop dan ook goeie..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb van die goedkope rot-hemasokken, die zitten heul niet warm
Kan je dan niet beter wijdbeens op de motorkap gaan liggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je op je knieen op de bijrijdersstoel gaat zitten (doggy style dus) en diegene gaat gewoon buiten staan met de broek op de knieen gaat het ook best hoor..
Hoeft hij niet in de achterste standdie stoel
In huis hebben we vloerverwarmingquote:
Nee.. Das een beetje overdreven..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter wijdbeens op de motorkap gaan liggen?
Ja maar heb je in de auto niets aanquote:
Motorkap is na een endje rijden ook lekker warm hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Das een beetje overdreven..
Zo heeft tenminste één van ons het niet koud..
En valt niet zo op als je langs een drukke weg staat..
Das waar..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Motorkap is na een endje rijden ook lekker warm hoor
Ik heb een ruime auto, dus buiten staan is niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een ruime auto, dus buiten staan is niet nodig
Dan geef je ze een cursusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Tally het volgende:
Maar dan ben ik bang dat ik een deuk in de auto maak..
En leg maar eens uit aan de collega's van je man hoe dat komt
Als het buiten is, dan liever de natuur in hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar..
Maar soms maakt het net even wat spannender hoor
Maar op de bijrijdersstoel in het achterste standje kan ook erg goed
Ik kan ook zeggen nou draai die motorkap maar om dan deuk ik hem zelf wel uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan geef je ze een cursus
Deukneuken voor beginners
Nou ja, een demonstratie vinden ze vast ook wel genoeg
Mja.. Dat heb ik een keer gedaan op een motor..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het buiten is, dan liever de natuur in hoor
Bos zat hier
Binnenkort toch maar die deken testen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Dat heb ik een keer gedaan op een motor..
We gingen door op de grond.. Maar was geen succes..
Rode mieren jeuken
Whehehehe, net verkeerd gaan liggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Dat heb ik een keer gedaan op een motor..
We gingen door op de grond.. Maar was geen succes..
Rode mieren jeuken
Da's wel erg pragmatisch gedacht he, voor een vrouwquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen nou draai die motorkap maar om dan deuk ik hem zelf wel uit
Ja lach maarquote:
Ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Binnenkort toch maar die deken testen dus
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel erg pragmatisch gedacht he, voor een vrouw
Ik ben al thuis, aan het 'werk'quote:
ik heb um nog liggen, nog geen tijd/zin gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al thuis, aan het 'werk'
Straks weer C&C 3, als ik 2 hoofdstukken geschreven heb
Cash & Carry?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
Straks weer C&C 3, als ik 2 hoofdstukken geschreven heb
Command & Conquer 3quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cash & Carry?
Commercie & Commercie?
Bah, schietenquote:
met tankjesquote:
En da's beter als schieten met geweren?quote:
ga je minder snel doodquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef es70 het volgende:
[..]
En da's beter als schieten met geweren?
Hier gebeurt dat dagelijks..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
tof, niemand kan meer mailen hier
Een of ander helder licht vond het wel okee om een pakket software van 40 MB per email aan te leveren
Alle boxen vol, mailserver over z'n nek, lachen
Mwah, ik denk dat een tank een groter gat kan produceren als een geweer, lijkt me redelijk dodelijk...quote:
Ene keer kan je het makkelijker hebben dan de andere..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:55 schreef es70 het volgende:
Zeg Tally... Word je nou niet helemaal doodziek van alle domme onzinreacties in SEX.
Het is oorlogsvoering, je ziet het spel als de commander van het zooitje ongeregeld. Dus gebouwen maken, tankjes en infanterie produceren en aanvallen maar. En natuurlijk een verdediging opzetten, mocht je onverhoopt toch niet zo sterk zijn als je zelf denktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een tank een groter gat kan produceren als een geweer, lijkt me redelijk dodelijk...
Of zit je zelf in een tank.
Ik ookquote:
Mensen die onze posts lezen en niet de rest van het topic kunnen hele rare gedachtes daarbij krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het zal ook wel mijn schuld zijn dat 'ie zwart is ofzo
. Maandag een gesprek op school
.
We moeten komen praten op school, hij is niet goed genoegquote:
Pat heeft geen toverballen en ik ben ook niet vreemd geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mensen die onze posts lezen en niet de rest van het topic kunnen hele rare gedachtes daarbij krijgen
inderdaad niet te makkelijk laten afschepen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
We moeten komen praten op school, hij is niet goed genoeg.
Ik ben niet blind voor hoe mijn kinderen zijn, ik heb geen 'altijd lief, altijd gehoorzaam, altijd braaf en slaafs' kinderen, en als iemand iets te zeuren heeft over één van ze ga ik eerst 's bij de bron informeren voordat ik roep 'dat doet die van mij niet'.
Da's ook de reden dat we vorig jaar hebben gezegd dat het ons een beter idee leek als Romek een extra jaar zou kleuteren. De leraressen vonden dat geen goed idee... Nu hebben ze problemen met hem en willen ze hem het liefst afserveren naar het speciaal/bijzonder/whatever onderwijs. Daar gaan ze nog even een kluif aan krijgen om ons daarvan te overtuigen.
Ik zou mijn man wel eens willen zien wanneer ik zou moeten bevallen en er komt een gekleurd kindje uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft geen toverballen en ik ben ook niet vreemd geweest.
Ik zou uberhaupt vreemd kijken als mijn vrouw zou bevallen....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou mijn man wel eens willen zien wanneer ik zou moeten bevallen en er komt een gekleurd kindje uit
Ik heb zelf ook op het speciaal onderwijs gezeten (maar 1 jaar jammer genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef Tally het volgende:
Mijn zusje is toen ook van een normale school naar speciaal onderwijs gegaan..
Het heeft haar alleen geholpen.. Zelfde lesmateriaal maar betere cijfers..
Meer aandacht.. Minder kinderen in de klas..
Dat kan ik me voorstellen.. Eigenwijze leraren.. Maar als Romek het nodig heeft heeft hij het nodig..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook op het speciaal onderwijs gezeten (maar 1 jaar jammer genoeg), en dat is ook niet waar ik het grootste probleem mee heb. Het grootste probleem is dat hij door moest (ondanks onze argumenten dat hij er niet aan toe was) en dat er nu meteen wordt geroepen dat hij gedragsproblemen heeft en hij maar naar de Vincentiusschool moet...
Jullie hebben geen sex?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou uberhaupt vreemd kijken als mijn vrouw zou bevallen....
Nee, dat hebben we hoor. De kinderwens is er niet, dus daar zijn maatregelen voor getroffen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou mijn man wel eens willen zien wanneer ik zou moeten bevallen en er komt een gekleurd kindje uit
Als het zo is, is het inderdaad zo... Ze zijn er alleen zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ik er kotsmisselijk van word, ze luisteren niet naar de ouders maar gooien (m.i.) heel snel de handdoek in de ring.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. Eigenwijze leraren.. Maar als Romek het nodig heeft heeft hij het nodig..
En gedragsproblemen mn reet.. Dat was toen bij mn zusje ook.. Ze was moeilijk opvoedbaar..
Zelfs zo erg dat er een MW bij ons thuis moest komen (die had de school gestuurd)..
Toen mijn zusje op de Brouwer (zo heet dat bij ons) zat vroegen ze allemaal aan mn ma waarom het zo'n lief kind was
Thuis is het altijd een kutje geweest.. Ik had vaak mot.. en ze was geen makkelijk kind..
Maar moeilijk opvoedbaar zeker niet..
Welke danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we hoor. De kinderwens is er niet, dus daar zijn maatregelen voor getroffen.
Hij heeft zn pik dr afgehaktquote:
De baarmoeder is er nog net niet uitgesleurdquote:
Dat plast ook erg lastig. Om maar niet te spreken over sex.quote:
Zodat de zaadjes sneller zijn waar ze moeten zijnquote:
Waarom zou dat lastig plassenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat plast ook erg lastig. Om maar niet te spreken over sex.
Ik ben gewend staand te plassenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom zou dat lastig plassen. Sex lijkt me idd wel wat lastiger
.
Zelfs als je midden in de nacht half slapend een plas moet doenquote:
Ik ben goed afgerichtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Zelfs als je midden in de nacht half slapend een plas moet doen.
Dat komt door? Gedeukte motorkap?quote:
Met Fruts, op de motorkap van een collega?quote:
Ik zal eens kijken of die Seat mij houdt..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Fruts, op de motorkap van een collega?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of die Seat mij houdt..
En Fruts uitnodigen volgend weekend om het dan uit te proberen..
quote:
En me daar verder vervelen zodat jullie er geen last van hebbenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef es70 het volgende:
En me daar verder vervelen zodat jullie er geen last van hebben.
Lui mensquote:Entertain me
.
quote:
Halloquote:
quote:
De drank is opquote:
Helemaal geen drank nodig voor feestquote:
Ik moet toch halen voor de visite vanavond moet ik voor je meenemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal geen drank nodig voor feest
Nou...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal geen drank nodig voor feest
Beetje een omweg vrees ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet toch halen voor de visite vanavond moet ik voor je meenemen?
Ik ben niet zo van de feestjesquote:
Leuke plannen voor het weekendquote:
Ik kom ook niet verder dan stomme plannenquote:
Uitslapen ben ik ook van planquote:
Niks. Of tenminste... de gewone saaie dingen (en de belasting dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef skippy22 het volgende:
Wat ga je nog meer doen dan es70 ?
ik heb niet eens plannenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan stomme plannen(belasting
).
Never mind... Hij zingt wel aardigquote:
Ik denk dat ik iets gemist heb (Idols oid).quote:
Hoe bedoel je gemistquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets gemist heb (Idols oid).
Volkomen langs me heen gegaan is misschien een betere uitdrukkingquote:
Niet gemist dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Volkomen langs me heen gegaan is misschien een betere uitdrukking.
Ik heb 't wel gedownloadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gemist dus
Maar behandeld zoals je al die bagger dient te behandelen![]()
Welk gedeeltequote:
Niet eensquote:
beidequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Welk gedeelte. Wouter of het downloaden
.
Zoek dan een echte versie, maar niet van zo'n idiootquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet eens. Hij zong 'Walking in Memphis'...
Ik heb er 13, welke is een echtequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek dan een echte versie, maar niet van zo'n idioot
Die heb ikquote:
Jij hebt keurig voor al je muziek betaaldquote:
nee, maar ik download alleen goede muziekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt keurig voor al je muziek betaald.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, maar ik download alleen goede muziek
Die van Cher is ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |