Toen nog een collega, maar wel degene die later daar de leidinggevende werd en op het moment met allerlei reorganisatieplannen zat.quote:
dat is juist het vervelende aan alles, zo lang je hun hielen likt en ja zegt tegen alles kan je op de beste banen komen , maar doe niet een ding verkeert wat ten nadelen van iemand is en je kan je leven verder wel vergeten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:15 schreef barthol het volgende:
[..]
Tot dat er een conflict ontstond..... Ik iemand in de weg zat.
Dat ken ik ook idd, de SP is daar lokaal hard mee bezig (christelijke organisaties ook), ook hier. Kun je nog reageren op wat ik vroeg? Ik vind het erg interessant.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is juist het vervelende aan alles, zo lang je hun hielen likt en ja zegt tegen alles kan je op de beste banen komen , maar doe niet een ding verkeert wat ten nadelen van iemand is en je kan je leven verder wel vergeten.
voor de mensen die het niet geloven het rapport van de SP wat ze ooit hebben uitgegeven
lees eens het rapport over de rooie
http://www.sp.nl/sw/
http://www.sp.nl/werk/rapporten/
hier het rapport uit 2000 en dat is nog een lachertje met wat er nu aan de hand is ..
http://www.sp.nl/nieuws/actie/wsw/
Juist en daar heb ik dus ook vaak meningsverschillen over ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef barthol het volgende:
Ik heb er wel bij gestaan dat er naar de vrijwilligers stemming gekweekt werd tegen een andere collega van me die ook via de WSW werkte, dat er letterlijk gezegd werd: "het zou fijn zijn als we hem konden konden lozen"
Probeer je maar eens staande te houden en loyaliteitskeuzes te maken tijdens gekonkel. Ik merkte zelf dat ik steeds meer een onafhankelijke rol ging spelen. Maar als elk iniatief wat je neemt gevolgd wordt door een tegeninitiatief en aan vrijwilligers opdrachten worden gegeven die conflicteus zijn met het werk waar je mee bezig bent..... Als er grapjes gemaakt worden die eigenlijk geen grapjes zijn maar steken onder water. Dan is het uiteindelijk moeilijk te vermijden dat je op gegeven moment gaat botsen.
stel de vraag nog eens of quote hem even ..quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kun je nog reageren op wat ik vroeg? Ik vind het erg interessant.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'geheel vergoed'? ( Subsidie van het rijk die het bedrijf krijgt voor een wsw er
En waarom neemt zo'n WSW bedrijf de taken van zo'n gemeente over? Voor hen is het toch ook extra werk? Waarom zeggen ze niet 'doe het zelf maar'?
Het is vaak zo dat vele van het groen (wsw ) al gedetacheerd zijn bij de gemeente.
om de kosten voor bij de gemeente te besparen gaat het hoofd van het groen (gemeente) met een beter functie over gezet worden naar het WSW bedrijf waardoor de mensen die gedetacheerd zijn dus weer gewoon vallen onder eigen van het wsw bedrijf.
Dus puur kosten besparing, en overzichtelijk)
[..]
Het is schandalig. Je mag nog erg dankbaar zijn dat je van de Heer een mondje hebt gekregen en je woordje kan doen, niet iedereen in zo'n omgeving is daartoe in staat. Respect
Maar dat die verzekeringskerel van jou met droge ogen beweert dat moeders niet werken ?! Waar ben jij verzekerd, bij het locale assurantiekantoor in Staphorst? Dit kun je anno 2010 toch niet geloofwaardig meer noemen, en het is jurìdisch toch zo onderuit te halen?quote:
Dat was de verzekeraar van het ziekenhuis waar de fout is gemaakt. In dit geval Centraal Beheer. Mijn eigen verzekering heeft hier geen verantwoordelijkheid voor, uiteraard.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar dat die verzekeringskerel van jou met droge ogen beweert dat moeders niet werken ?!
Waar ben jij verzekerd, bij het locale assurantiekantoor in Staphorst? Dit kun je anno 2010 toch niet geloofwaardig meer noemen, en het is jurìdisch toch zo onderuit te halen?
Ik heb dit zo ontzettend vaak zien gebeuren hèquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En weet je, dit soort dingen gebeuren in de praktijk nog echt ook
Verkeerde smiley
[..]
Het is niet *Aso* als je je kind al voor de geboorte inschrijft op een volledige dagopvangcreche zodat jezelf carriere kunt maken en je kind 'smorgens alleen nog uit bed hoeft te halen, in de auto hoeft te prakken en dat je je Ipod moet instellen dat het alarm 's avonds afgaat op het tijdstip dat je je baby weer moet ophalen en vervolgens nog een paar pogingen doet om zelfs dat afhalen door een ander te laten doen?
Dat is in theorie altijd leuk bedacht, maar de praktijk wijst uit dat de vader tig keer zijn verantwoording aan de wilgen hangt. Denk dat een verplichting (wanneer er geen mishandeling is) naar de vader/moeder moet worden opgelegd. En dus niet alleen de moeder of alleen de vader de verantwoording moet dragen. In mijn geval heb ik het drie jaar alleen gedaan met een gehandicapt chronisch ziek kinden een broer waar de kosten voor school ook niet niets waren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
Een alleenstaande werkende moet misschien niet aan kinderen beginnen... TT heeft het over bijstand
Het probleem is gewoon niet zo makkelijk omschreven.
Twee inkomens gezinnen hebben het ook niet altijd ven breed.... waarom zouden die dan wel heftig betalen .... dan heb je de welvaarts en carriere freaks... waarom zou de maatschappijh daarvoor opdraaien ... als je aan kinderen begint moet je ze ook maar opvoeden,
De meeste.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:51 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om dit hele topic te lezen, dus.... zijn bijstandsmoeders nu dom en lui of niet
Ok... dat bevestigt mijn vooroordeelquote:
Gek genoeg zijn het altijd de kinderen van werkweigeraars die problemen veroorzaken. Terwijl dat soort de hele dag de tijd heeft om hu kroost op te voeden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:26 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik heb dit zo ontzettend vaak zien gebeuren hèEn dan de kinderen met tien jaar de sleutel om de nek hangen. Vaak ook die van tien de aardappelen laten schillen en de jongste uit school laten halen
en het dan gek vinden dat de jongsten voor galg en rad opgroeien. Onze toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |