Ik zeur wanneer ik wil tegen Nederlanders die Slovenië aanmoedigen.quote:
Valse kaarten ook niet, dus dat scheeltquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ban ! tussenstanden mogen hier niet !
Dat is nog net iets genanter dan NED-SlO inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Engeland nog 0-0 tegen Andorra. McClaren zn vrouw is de koffers vast aan het pakken
weet het niet, maar deze is echt slecht. Naast die ene die ook de Jupiler League doet, die doet echt overdreven enthousiastquote:
Zal wel nietwquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Engeland nog 0-0 tegen Andorra. McClaren zn vrouw is de koffers vast aan het pakken
ok homies 4 lifequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeur wanneer ik wil tegen Nederlanders die Slovenië aanmoedigen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef Skwish het volgende:
Wat een kansenuberprutsers
Met Van Nistelrooy erin had het al 0-3 gestaan![]()
Die tijd duurt nog wel even.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil weer een flitsend Oranje zien waar ik trots op kan zijn, remember 1998....
Kun je het ook niet omdraaien, heeft San Marco als trainer al grote dingen laten zien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Alsof die grootse dingen heeft laten zien onder San Marco
Je bent een betere cheerleader dan ik!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo dede de cheerleaders helegaar niet
ze deden zo
![]()
![]()
![]()
dat weet hij ook wel.. maar bij gebrek aan alternatieven, zal hij het hiermee moeten doen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, maar het blijft echt hemeltergend frustrerend dat die droplul op die bank dat niet doorheeft
Zat Hiddink maar op de bank ipv Van Basten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach ja, stond Persie er maar inplaats van Kuijt.
hallo zeg, hoeveel kansen wil je nog dat ze krijgen voordat die bal in het net verdwijntquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Kreator het volgende:
Gewoon niet eens één uitgespeelde kans..
jawel hoor, 1 of 2 dacht ik....1 volley van sneijder en die andere....quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Kreator het volgende:
Gewoon niet eens één uitgespeelde kans..
Zonder v Basten had Cocu misschien nog wel even door gespeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat weet hij ook wel.. maar bij gebrek aan alternatieven, zal hij het hiermee moeten doen...
We hebben (helaas) niet de spelers die nodig zijn om geweldige prestaties neer te zetten.
Ook een v Nistelrooij, v Bommel en Makaay niet. We missen de Cocu's, de Kluiverts, de de Boers gewoon in Nederland
Het is een ware heldquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Babel speelt een prachtwedstrijd
Met Cocu kan ik nog wel leven, met de volgevreten vedettes die je daarna noemt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat weet hij ook wel.. maar bij gebrek aan alternatieven, zal hij het hiermee moeten doen...
We hebben (helaas) niet de spelers die nodig zijn om geweldige prestaties neer te zetten.
Ook een v Nistelrooij, v Bommel en Makaay niet. We missen de Cocu's, de Kluiverts, de de Boers gewoon in Nederland
de beste man heeft alles in zich om een goede spits te wordenquote:
tsja.. dat zullen we nooit weten helaas...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zonder v Basten had Cocu misschien nog wel even door gespeeld![]()
Dan zal ie toch rap daarmee moeten beginnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
de beste man heeft alles in zich om een goede spits te worden![]()
Hij zou op zijn minst 4-4-2 kunnen gaan spelen.... Twee spitsen, een aanvallende middenvelder, opkomende vleugelspelers maar dan ben je als spits niet zo afhankelijk van voorzetten, en een verdedigende middenvelder ter ondersteuning van de viermansdefensie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: ik bedoelde de betrefende voetballers voor ze zich gedroegen als volgevreten prima donna's natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
Met Cocu kan ik nog wel leven, met de volgevreten vedettes die je daarna noemt niet
hoe oud is Babel nu?, 20?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan zal ie toch rap daarmee moeten beginnen
Dat klopt (helaas) ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. dat zullen we nooit weten helaas...
Maar het elftal dat in 98 nog op het veld stond, had ontzettend veel kwaliteit meer dan wat er nu geselecteerd kan worden helaas. Niet dat Marco alles goed gedaan heeft (verre van), maar ook een ander zou niet betere spelers kunnen vinden
Voetbal idols!!! hehequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: ik bedoelde de betrefende voetballers voor ze zich gedroegen als volgevreten prima donna's natuurlijk
tot over een kwartierquote:
was jij maar bondcoachquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt (helaas) ook.
Maar ik ben wel van mening dat je met v Nistelrooy, v Bommel en Seedorf in de basis toch een heel stuk sterker bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |