hij maakt ook een mooie helikopter move met z'n benen terwijl die gillend en liggend op z'n tegenstanderquote:
Daar ben ik ook bang voor inderdaad...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Van Basten zit er toch wel sowieso tot juni 2008.
dan scoor je niet bij de dames hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
IK GA EEN ROBBEN SHIRT KOPEN !!!
nee, maar ik geloof ook niet dat Makaay het beter zou doen. In oranje heeft hij nooit echt heel goed gepresteerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, want we hebben nu geweldige spitsen met een hoog rendement
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Doetie niet meer na een colum van Hugo Borst in het AD
Jawohl, ik laat me dan gewoon vallen voor de damesquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dan scoor je niet bij de dames hoor
Tuurlijk, dan vallen alle vrouwen voor je.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe je zo en zo niet met een voetbalshirtquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar ik geloof ook niet dat Makaay het beter zou doen. In oranje heeft hij nooit echt heel goed gepresteerd
Gaan we nu de laatste man bekritiseren omdat ie in scoringspositie komt ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef Camplo het volgende:
JORIS SLOME KUTNOOB
Gewoon niet scherp genoeg, dat was al de 2e kans.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we nu de laatste man bekritiseren omdat ie in scoringspositie komt ?
überquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef Skwish het volgende:
Wat een kansenuberprutsers
Met Van Nistelrooy erin had het al 0-3 gestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |