Ja. Joris Clitoris is de meest overschatte verdediger op deze aardbol.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef Damzkieee het volgende:
Kansloos zeg, Mathijsen liet em sjouwen of niet?
omdat nederland geen counter/ diepgaande spits opstelling heeftquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waarom krijgen wij niet van zo'n kansen?
Slovenie heeft een betere voorhoedequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waarom krijgen wij niet van zo'n kansen?
eenschquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef RayMania het volgende:
Die had er gewoon in gemoeten. Gewoon afstraffen dat laffe verdedigen.
Dat dacht ik Zaterdag ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
toch winnen we...
Koevermans erinquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Kuijt speelt niet beter dan Klaas trouwens.
Ja keuzes die geen mens begrijpt behalve Bassie en zijn drie holtorrenquote:
heel slim om Boula op de bank te latenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef buzzer het volgende:
Slovenië speelt duidelijk op de counter, en dat doen ze niet onverdienstelijk
de vraag is meer of je deze wedstrijd wel wilt zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef mx5 het volgende:
iemand idee of ik de wedstrijd ergens live kan kijken via internet?? de vrouwen hier willen een domme film zien
probeer www.kanalenkiezer.nlquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef mx5 het volgende:
iemand idee of ik de wedstrijd ergens live kan kijken via internet?? de vrouwen hier willen een domme film zien
inderdaad niet onverdienstelijk, uit mijn hoofd hebben ze al 3 goede counter kansen gehadquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef buzzer het volgende:
Slovenië speelt duidelijk op de counter, en dat doen ze niet onverdienstelijk
Terry zou fijn zijn ja. Boula zit daar net zo goed op de bank.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hadden we maar een rechtsbenige topverdediger in het centrum van Chelsea ofzo.![]()
Elke centrumspits is gedoemd met vleugelspitsen die naar binnen komen ipv voorzetten krijgen.... wij zien dat al drie jaar, Bassie nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Kuijt speelt niet beter dan Klaas trouwens.
Sarremanquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef SjonLok het volgende:
Shiiiiit, ik hoop maar dat we de nul houden.
dat was ook geen kriterium bij zijn aanstellingquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja keuzes die geen mens begrijpt behalve Bassie en zijn drie holtorren
zou een mooi verhaal voor die jongen wezen als die vlak voor tijd de 0-1 maakt .quote:
Makaay is niet opgeroepen tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
VOH![]()
(omdat RVN en Makaay niet meer willen)
je zou het toch ook bijna hopen zeg....wat een stelletje lamzakken weer vandaag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mensen, we gaan eraan vandaag.. Ik denk echt dat we hier 'n pak op de broek krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |