Nou, nog niet eens zo'n heel slecht idee. Maar dan zit ik meer aan een contract bij het oranje van RBC te denken dan bij NL Elftalquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 07:37 schreef SuperTJ het volgende:
editie doen
Johan Derksen, Willem van Hanegem, Hugo Borst en Wilfred Geneequote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef Maikalo het volgende:
En als panelleden Frank de Boer, Johan Cruijff, dat wijf van voetbal insite en Ruud Gullit![]()
Of een NOS, RTL, en TALPA versie makenquote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Johan Derksen, Willem van Hanegem, Hugo Borst en Wilfred Genee![]()
hehe..quote:
Eenheidsworst, het Johan Derksen woord.quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen: "Ik ben hier niet zo bijster van onder de indruk hoor, dertien-in-een-dozijn-voetballers, eenheidsworst."
Pardon? Hij is al bijna toe aan de eerste divisie..quote:Nou zat ik dus te babbelen met een maat van me over hoe het toch komt dat er zo weinig goede voetballers in het huidige Oranje worden opgenomen voor een try-out.
Juist, ik was haar naam even kwijt. Het was iets met Barend doosje ofzo dacht ikquote:Op maandag 4 september 2006 11:23 schreef Keltie het volgende:
[dat wijf van voetbal insite=barbarabarend]
Jah nou kijk euh jah nee ik ben ajaxpot enneuh jah kijk nou die pass jah die was dus wel goed enzo de rest ook.. ow ben jij ook voor ajax zo nou druip ik even van de stoel af... jij komt zeer zeker wel in oranje, ja ondanks de zeer kritische blik van meneer de almachtige marco van basten...
[/dat wijf van voetbal insite=barbarabarend]
En jah, ik vind het een graftak
De ontwikkeling van het jeugdvoetbal staat al op een hoog niveau en er zal echt geen voetbaltalent in Nederland onbenut worden als deze zelf wil voetballen hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 07:37 schreef SuperTJ het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wat topics zitten lezen met betrekking tot 'van Basten', 't Oranje', 'selectie' en 'z'n selectiebeleid'. En volgens de meeste fokkers klopt er niks van het huidige Oranje met al z'n glorie. Zelf ben ik ook met de meeste meningen eens maar ik geloof dat we ondanks Bassies z'n tactical decision making strategie, een groter probleem hebben. Namelijk de kwaliteit dat er op dit moment rondloopt op topniveau. De aanval is wel ok geloof ik, al kan er wel gewerkt worden aan de positionering van spelers op de juiste plaats (oid.). Aan het middenveld en de verdediging schort het nog flink aan goede aanvoer. (of heb ik het mis?) Naja van der Sar maakt een hoop goed maar desondanks missen we daar enkele belangrijke hoofdpersonen (ik noem geen namen).
Nou zat ik dus te babbelen met een maat van me over hoe het toch komt dat er zo weinig goede voetballers in het huidige Oranje worden opgenomen voor een try-out. Komt dat nou doordat van Basten zo'n hardnekkig beleid voert en alleen op zoek is naar talentvolle groentjes of dat er werkelijk geen drol rond loopt die goed genoeg is volgens het profiel van san Marco? Zelf denk ik aan het tweede en dat er drastisch gezocht moet worden naar nieuw talent.
Ik zei dus voor de gein, ze moeten maar een soort oranje idols van maken en aan de hand van diverse ronden / wedstrijden / oefeningen gaan bepalen of er in Nederland nog goede onbekende talentvolle jonkies bestaan. Er zijn heel wat straatvoetballertjes die zijn best O-K hoor. Ik denk dat het voor veel jongens een droom is om profvoetballer te worden. En al helemaal uit het niets via een soort van programma als oranje idols. (niet?) En zo niet dan hebben we in ieder geval geprobeerd, toch? Niet geschoten is....is altijd een volle magazijn?
Heeeel veel jongens (en misschien wel meisjes) komen hier op af en doen mee aan zo'n programma (denk ik zo). De deelnemers mogen editie doen door wedstrijden te spelen tegen andere jongens of deelnemen aan diverse voetbal testen. Uiteraard diverse testen voor verdedigers, middenvelders en aanvallers. En uit 1000en mensen worden weer de beste 60 beste gekozen en worden de oefeningen steeds zwaarder en vallen er steeds meer af. Tot er uiteindelijk 1 of een paar als beste eindigen. Vervolgens krijgen die dan een trainingsprogramma aangeboden bij een club en mogen ze het uitproberen en aan de hand van de resultaten kan Bassie bepalen of die dan in het Oranje kom(t)(en). Weten we in ieder geval waar Nederland over beschikt.
Wat is jullie mening hierover? Het is een wilde gooi in een onbekend moerasgebied maar wel proberen waard niet?
mvg,
Supertj
Eens.quote:Bovendien is het concept van Idols op zich achterlijk,
Oneens.quote:want als je écht talent hebt (óf je kunt goed zingen, óf goed voetballen) kom je er wel en heb je zo'n programma helemaal niet nodig.
Je weet 't nooit met deze bondscoach....quote:Op maandag 4 september 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn echt geen spelers die in aanmerking komen voor het NL elftal die nog niet bij een BVO spelen hoor.
quote:Op maandag 4 september 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn echt geen spelers die in aanmerking komen voor het NL elftal die nog niet bij een BVO spelen hoor.
Misschien als je bij AFC speeltquote:Op maandag 4 september 2006 15:13 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Je weet 't nooit met deze bondscoach....
Wat heeft bij een BVO spelen met Bassie temaken?quote:Op maandag 4 september 2006 15:13 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Je weet 't nooit met deze bondscoach....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |