Nou ja, goed...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
En Babel kan niet op rechts![]()
Hij doet het goed![]()
Dat ligt er natuurlijk aan hoe je ze gebruikt. Ik denk dat v. Basten ze zelfs zo inzet dat we nog slechter spelen dan ditquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt (helaas) ook.
Maar ik ben wel van mening dat je met v Nistelrooy, v Bommel en Seedorf in de basis toch een heel stuk sterker bent.
...maar nee. Wij hebben affalay (ofzo) en die excuusneger op linksback.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef leolinedance het volgende:
v Nistelrooy, v Bommel en Seedorf in de basis.
Het beste dat we hebben?!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef teamlead het volgende:
maar serieus: ik mis spelers als Bergkamp, Davids (toen hij nog kon voetballen), Bogarde, de Boer (2x), Witsche(2x), de Wolf, de Goey, ja zel;fs Stan fucking Valkx. Als ik naar dit elftal kijk, zie ik hooguit 3 spelers die in Oranje thuis horen... Helaas zijn die andere 8 het beste dat we hebben tegenwoordig
De meeste in ons land overschatten het NL elftal ook redelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef teamlead het volgende:
maar serieus: ik mis spelers als Bergkamp, Davids (toen hij nog kon voetballen), Bogarde, de Boer (2x), Witsche(2x), de Wolf, de Goey, ja zel;fs Stan fucking Valkx. Als ik naar dit elftal kijk, zie ik hooguit 3 spelers die in Oranje thuis horen... Helaas zijn die andere 8 het beste dat we hebben tegenwoordig
v B begrijpt niet dat je kuijt in 4-4-2 moet gebruiken zoals liverpool dat wel doet met een scorende spits, bij liverpool die boef bellamy. Bij nederland moet die scorende spits v persie zijn, nu geblesseerd, maar had nu huntelaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef franske19 het volgende:
Wat een bagger, de Slovenen doen niets onder voor Nederland. Tegen Roemenie was Nederland tenminste nog de betere ploeg.
En waarom stelt van Basten in Godsnaam Kuijt op, die gast heeft een enorm slecht doelpunt gemiddelde wat toch wel belangrijk is voor een spits. Die bal die die teruglegt is pure twijfel, een echte spits had die bal op doel geschoten.
Vergeet Sjonnie Kneitinga de Gaypijper niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar nee. Wij hebben affalay (ofzo) en die excuusneger op linksback..
We hebben echt wel een van de talentvolste vijvers om uit te vissen maar je moet er als coach wel gebruik van WILLEN makenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
De meeste in ons land overschatten het NL elftal ook redelijk
Seedorf is gewoon geselecteerd, v Nistelrooij en v Bommel hebben bedankt. (persoonlijk vind ik dat alleen van v Bommel jammer, maar dat terzijde)quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Het beste dat we hebben?!
Man kijk eens naar Seedorf, Van Bommel, Van Nistelrooy, Makaay. Alleen die vier al plus een keeper maken gehakt van de Slovenen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi veld wel. Om maar iets positiefs te zeggen.
positief blijven... tis ook niet nog slechter dan Jaliensquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw ja Heitinga, echt opbouwend beter dan Jaliens hoor.
hij had een mooie trap, waar die gebleven is..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw ja Heitinga, echt opbouwend beter dan Jaliens hoor.
Sinouh is geblesseerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vraag me toch af waarom Marco onze knuffel oranje marrokaan Khalid niet heeft geselecteerd
Dat is echt onbegrijpelijk inderdaad... de beste verdediger die we hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vraag me toch af waarom Marco onze knuffel oranje marrokaan Khalid niet heeft geselecteerd
Seedorf staat niet in het veld. Van Nistelrooy en Van Bommel, tsja das gewoon de schuld van de bondscoach. Die heeft het verknoeid. Overigens niet zo heel gek dat Makaay nooit zo geweldig speelde in Oranje, we spelen immers (God mag weten waarom) altijd 4-3-3 en in dat systeem functioneert Makaay gewoon niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Seedorf is gewoon geselecteerd, v Nistelrooij en v Bommel hebben bedankt. (persoonlijk vind ik dat alleen van v Bommel jammer, maar dat terzijde)
Makaay.. tsja.. ook onder andere bondscoaches was hij nooit een vaste factor in Oranje natuurlijk.
En dan nog: met de instelling waarmee ze op het veld staan, zou elk elftal het lastig hebben tegen de Slovenen. ZIj willen nl. nog wel knokken voor een overwinning
dat weet ik zelf niet echt, maar verreweg een verdediger die neit bang is voor een gele kaartquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is echt onbegrijpelijk inderdaad... de beste verdediger die we hebben
Echt niemand functioneert goed in 4-3-3.... waarom we het spelen is ook mij een raadselquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Sensation89 het volgende:
Overigens niet zo heel gek dat Makaay nooit zo geweldig speelde in Oranje, we spelen immers (God mag weten waarom) altijd 4-3-3 en in dat systeem functioneert Makaay gewoon niet.
ik hoop het..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef leolinedance het volgende:
Wordt v Basten ontslagen bij 0-0?
Of de egootjes van de heren spelers werden net iets te groot? Ze zijn goed hoor, maar een beetje bescheidenheid zouden ze niet aan doodgaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Seedorf staat niet in het veld. Van Nistelrooy en Van Bommel, tsja das gewoon de schuld van de bondscoach. Die heeft het verknoeid.
eens.. en gezien het niveau van spelers dat we altijd hadden, was dat ook nooit een probleem.quote:Overigens niet zo heel gek dat Makaay nooit zo geweldig speelde in Oranje, we spelen immers (God mag weten waarom) altijd 4-3-3 en in dat systeem functioneert Makaay gewoon niet.
net zoals Oranje zelf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat publiek bij het NL11tal altijd zo kansloos![]()
ja, die indiaan moet terug!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
die jongen wordt volwassen, net zoals die portugese jankerd met een hoog homogehaltequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Graatje Hendriksquote:
Weet je met hoeveel geluk ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
gezeik om van bastenfucking 17 ek-wk kwalificatie duels ongeslagen
![]()
Dat zegt niks, Je gaat er toch wel vanuit dat Nederland kan winnen van Roemenie en Slovenie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
Dat is idd zeker niet slecht... de vraag is of het niet nog beter zou kunnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
is dat wel een realistische aanname? (zeker in het geval van Roemenië)quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:56 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, Je gaat er toch wel vanuit dat Nederland kan winnen van Roemenie en Slovenie...
dubbel f enkel lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |