Echt niemand functioneert goed in 4-3-3.... waarom we het spelen is ook mij een raadselquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Sensation89 het volgende:
Overigens niet zo heel gek dat Makaay nooit zo geweldig speelde in Oranje, we spelen immers (God mag weten waarom) altijd 4-3-3 en in dat systeem functioneert Makaay gewoon niet.
ik hoop het..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef leolinedance het volgende:
Wordt v Basten ontslagen bij 0-0?
Of de egootjes van de heren spelers werden net iets te groot? Ze zijn goed hoor, maar een beetje bescheidenheid zouden ze niet aan doodgaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Seedorf staat niet in het veld. Van Nistelrooy en Van Bommel, tsja das gewoon de schuld van de bondscoach. Die heeft het verknoeid.
eens.. en gezien het niveau van spelers dat we altijd hadden, was dat ook nooit een probleem.quote:Overigens niet zo heel gek dat Makaay nooit zo geweldig speelde in Oranje, we spelen immers (God mag weten waarom) altijd 4-3-3 en in dat systeem functioneert Makaay gewoon niet.
net zoals Oranje zelf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat publiek bij het NL11tal altijd zo kansloos![]()
ja, die indiaan moet terug!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
die jongen wordt volwassen, net zoals die portugese jankerd met een hoog homogehaltequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Graatje Hendriksquote:
Weet je met hoeveel geluk ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
gezeik om van bastenfucking 17 ek-wk kwalificatie duels ongeslagen
![]()
Dat zegt niks, Je gaat er toch wel vanuit dat Nederland kan winnen van Roemenie en Slovenie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
Dat is idd zeker niet slecht... de vraag is of het niet nog beter zou kunnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
is dat wel een realistische aanname? (zeker in het geval van Roemenië)quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:56 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, Je gaat er toch wel vanuit dat Nederland kan winnen van Roemenie en Slovenie...
dubbel f enkel lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |