Wauw... dat is pas een warm welkom! Nog niet eens officieel aangemeld en nu al de felicitaties!
Voor diegene die mij nog niet kent, zal ik me even voorstellen; ik ben Tinka, en ik ben precies 1 jaar geleden na een moeilijke zwangerschap en bevalling toch gezond ter wereld gekomen. Ook na de geboorte heb ik het mijn ouders niet altijd even makkelijk gemaakt, want ik heb nogal een eigen willetje!
![]()
Dat uit zich vooral in weinig slapen, moeilijk drinken (ik krijg bijvoorbeeld nog steeds bv omdat ik echt weiger uit een fles te drinken, en ik drink met name graag snachts!
![]()
) en ik kan best boos worden als iets me niet zint!
![]()
Ik ben erg gehecht aan mijn mama en als ik niet 100 % in mijn vel zit, kun je mij bij haar vinden!
Verder ben ik best een heel leuk kind!
![]()
Ik ben een erg vrolijke meid en hou van dansen en 'meezingen'. Ik kan nog niet praten, brabbel alleen nog maar wat, maar sinds een paar dagen heb ik ontdekt dat als ik in bed het niet naar mijn zin heb, dat ik dan "mama" kan roepen en dat ze dan ook echt komt vroeg of laat.
![]()
Ook kan ik nu een paar dagen aan 2 vingers van mijn papa of mama stapjes doen al is het nog wel wat wiebelen, hoor. Verder kijk ik alles eerst even aan en overdenk ik even wat ik zie, daardoor ben ik niet vroeg met dingen maar kan ze meestal wel meteen zodra ik het probeer. Ik ben een lichtgewichtje, maar kan best lekker smikkelen van dingen die ik lekker vind.
Ik heb ook nog een grote broer, Randy (2 jaar en 3,5 maanden oud), maar hoewel ik erg dol op hem ben
![]()
en we soms erg veel lol samen hebben
![]()
, pest hij mij wel vaak.
![]()
Mijn mama denkt dat dat komt omdat hij een beetje jaloers is en het moeilijk vindt om de aandacht met mij te delen.
![]()
Mijn mama denkt ook dat zodra ik wat groter en sterker ben, dat hij zijn portie nog wel krijgt.
Nou, nu weten jullie alles over mijn geschiedenis en dit is waarschijnlijk niet het laatste wat jullie van mij zullen horen! Ik beleef namelijk van alles en mijn mama is nogal een kletskous die ook nog eens reuze trots op mij is.
![]()
Dus om haar verhalen een plekkie te geven, meldt ik me hier nu even officieel aan:
Groetjes van:
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje!