abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48217920
Het gaat wat beter met Sara! Ze heeft nog wel diarreeluiers, in totaal 5 vandaag, ze zijn nu vaster van vorm dan gisteren. Ze begint echter wel weer wat te eten (voornamelijk biscuitjes en een half broodje) en ze heeft ook een plasluier gehad. We hebben de HA nog wel gebeld, vooral voor de zekerheid. Omdat het al wat beter gaat kijken we het nog even aan. We blijven vandaag ORS geven. Ze is gelukkig weer iets vrolijker en haar ogen liggen ook minder 'diep'.
Hopelijk knapt ze nu snel verder op, zolang ze nu goed blijft drinken gaat het goed!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 april 2007 @ 16:22:48 #152
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_48220119
Fijn dat het beter gaat met Sara, Fuente! voor jullie!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_48229370
Juultje, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Tot in het volgende topic

Fuente, fijn dat het beter gaat met Saartje!!

Noli, gelukkig maar dat Hanne geen blaasontsteking heeft. Hoop dat het plassen snel beter gaat..

Ikke is trots Amber heeft nu al 2 avonden soort van met de pot meegegeten. Gister aten we tomatensoep maar die was wat gekruid/pittig dus ik had voor Amber een potje worteltjes, krieltjes en visstickjes... Ze heeft heeeerlijk zitten smikkelen Vandaag boontjes, aardappeltjes en een stukkie vlees en weer heeft mevrouw zalig zitten eten. Gewoon bordje neergezet met eten erop en Amber zat met haar handjes te eten!! Ze deed zelfs JUMMMMM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 april 2007 @ 20:58:24 #154
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48231306
Goedzo Amber!
Kim heeft vandaag gelukkig haar bordje ook leeg gegeten! Deels zelf met een lepel, dan help ik met opscheppen. En ineens heeft een voorkeur voor lepel. Mij best, als ze maar eet!
  donderdag 12 april 2007 @ 10:23:21 #155
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48246928
goedzo Amber

Fijn dat het weer wat beter gaat met Sara , vandaag nog beter?

[ Bericht 21% gewijzigd door Jelief op 12-04-2007 10:57:49 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48247116
Saartje knapt nog steeds op! Ze heeft nog steeds diarree maar het wordt wel echt minder. Ze plast ook nog steeds. Ze is een stuk vrolijker
Alleen komt er nu alweer 3 dagen non-stop vloeibaar troep uit haar oortje. De KNO arts zei laatst dat we dan AB-druppels moeten gaan geven, dus we kunnen zo (weer) de HA bellen. Als Sara dan ziek is, krijgt ze ook meteen alles tegelijk he, maar goed, ze heeft er zo te merken gelukkig niet zoveel last van.
Eten gaat trouwens nog niet echt, maar dat geeft niet, komt vanzelf wel weer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48294730
Vanmorgen met Sara naar de HA geweest en ze heeft weer een dubbele middenoorontsteking. Het voordeel is dat de troep er wel uit kan. We hebben oordruppels met antibiotica gekregen en als het over een week niet beter is gaat ze waarschijnlijk weer aan een ab-kuur.
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:26:02 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48299957
och jee saartje, alwéér oorontsteking. t houdt ook niet op he kusjes van ons!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:27:49 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48299991
Max is al de hele dag "vervelend". Ikzelf ook en dat komt van het vage benauwde weer. bij max weet ik niet waarom, maar misschien ook het weer.
hij leek moe dus ik heb hem net om kwart over 6 al in bed gelegd.
nou hoop ik toch dat ie vanavond nog even wakker wordt, in plaats van dat ie morgen om 5 uur 's ochtends wakker wordt
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:09:50 #160
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48302995
Saartje alweer oorontsteking, meissie toch.

Pinquit ik duim voor je.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:20:20 #161
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48303308
hm hij ging helemaal niet slapen dus hij ligt er nu opnieuw in

ohh echt verschoon-drama's hier, heb hem net onder de douche gezet (ook echt zo ) omdat ie door het draaien en niet-willen-blijven-liggen helemaal onder de poep zat oh wat heb ik daar een hekel aan zeg!

alleen twas wel een beetje zielig, ik wilde m gewoon even schoonspoelen, en had hem in haast even in de douchebak gezet, maar wilde de douche pakken en toen kwam er nog een straal water uit wat er nog in zat zegmaar, maar keikoud!! op zn bolletje hij schrok zich rot en moest ineens krijsen maar even later liet ie zich wel afspoelen.
hij is wel een beetje bang voor de douchestraal hoor! (al vanaf t begin) iemand nog tips daarvoor?

nu ga ik eten maken
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:37:54 #162
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48307621
Kan me voorstellen dat hij daar van schrok.
Ehm, geen echte tips. Het is hier vanzelf gegaan. Ze vind het nog wel raar en durft er niet bij te staan, maarja, komt vast vanzelf wel.
pi_48308175
Pinquit... een goede tip is om te zorgen dat de straal koud water niet over hem heen komt, hihi! (Sorry, inkoppertje, kon hem niet laten liggen! ) Randy houdt er ook niet van en gaat om die reden altijd in bad. Spelenderwijs probeer ik hem er minder bang voor te maken, met de waterstraal het bootje laten varen enzo, en tegenwoordig vindt hij het wel leuk om de sproeier zelf vast te houden.
Wat betreft die verschoondrama's ben ik inmiddels helaas ervaringsdeskundige! Randy was een draaikont tot vervelends toe en Tinka gaat tegenwoordig 'uit haar verschoning' als ze verschoond moet worden! Wat meestal (net lang genoeg tot de luier vast zit) werkt is óf een 'nieuw' speeltje geven (wat dan ook) óf ze verschonen terwijl ze aan een flesje toe zijn en die dan geven. 2 vliegen in 1 klap.
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:26:11 #164
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_48317210
Lune hield hier ook niet van de douche en ging ook veel liever in bad. De jongens wilden weer liever gedouchd worden, dus maakte ik een combi van beide. Laagje water in bad en dan de douchekop aan, die bij ons op een goede hoogte aan de wand hangt. De kinders konden dan kiezen, de heren doken direct onder de douchestraal en Lune bleef afwachtend in het water. Maar natuurlijk trok het water wel en dan kwam ze vanzelf dichterbij om ermee te spelen. Omdat de douchekop vast hangt kon ze zelf bepalen hoever en of ze er onder wilde en dat werkte heel goed. Inmiddels geen problemen meer met douchen in de douche.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_48317302
Nou, ik ben voor de eerste keer van mijn leven met een gillend, krijsend kind door de supermarkt gelopen
Variety is the spice of life
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:49:23 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48317673
nebelung
pinquit heb geen idee ik was arwen meestal in de gootsteen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48318991
Sara vond het als baby heerlijk, douchen. Maar laatst vond ze het echt vreselijk, dus we doen haar maar lekker in bad
Sara
Merel
Ukje
pi_48322928
Gaat misschien vanzelf wel over pinquit. WIj hebben Myhron vanaf het begin af aan meegenomen onder de douche. Dan had één van ons haar vast en douchte we zo. Maar in bad vond ze altijd veel leuker. Maar sinds kort wil/durft ze wel alleen onder de douche te staan en dat vind ze prachtig. Ze vraagt er ook vaak om "Doezje??"
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:48:50 #169
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48328069
Kim kim al heel goed lopen! Hele stukken en ook zelf gaan staan zonder hulp! En lang zelf staan! Ze kijkt je dan zo trots aan!
Vandaag bij opa en oma buiten gespeeld en wat had ze een lol! Zo maar in bad zetten om het zand ed eraf te boenen.
pi_48330287
Ik wissel bad en douche af. Bij mijn ouders moet Amber sowieso onder de douche en dan gaat ze er ook heeeerlijk onder zitten genieten

Amber geeft steeds kusjes en dan doet ze er mwhoa bij...

Afgelopen nacht was a night from hell. Amber werd gillend wakker. Getroost maar toenbegon ze te hoesten en bleef z hoesten. Ze is 2 uur wakker geweest. Heb haar nog wel in bed terug gelegd maar ht was weer gillen. Uiteindelijk is ze bij ons in bed in slaap gevallen, tegen Michel aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 15 april 2007 @ 13:04:34 #171
105850 Fuente
mamamuts
pi_48345395
Vicky, hoe is het nu met Amber? Hoest ze nog steeds zo? En wat lief van die kusjes

Sara heeft weer diarree. Lang zo erg niet als afgelopen week, maar toch vervelend. Ze is gewoon niet lekker. Ze zit aardig 'vol', hoesten, beetje benauwd. Haar oortjes lopen, haar oogjes zitten om de 2 uur vol met prut. Gewoon zielig.
Verder is ze tussendoor wel heel vrolijk. Mijn broertje (9) slaapt hier, en dat vindt ze toch wel reuzeleuk
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 april 2007 @ 19:55:15 #172
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48357704
Sara

Ik ben toch zo trots op Kimmetje! Ze kan nu heel goed zelf lopen en zelf opstaan zonder ergens aan vast te houden. Vandaag bijna de hele dag buiten geweest en Kim liep trots als een pauw rond. Zo leuk! En ze zwaait nu heel veel en roept dan dag!ja!dag!
pi_48359898
Gaat gelukkig weer wat beter. Ze hoest niet meer zo erg en d'r neusje zit niet echt meer verstopt. Ze heeft alleen nog van die grote groene snottebellen.

Saartje gaat ook van de regen in de drup zeg... vervelend hoor! voor Saartje..

Kim wat goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48392856
Mijn moppie is ziek... net 39,8 graden koorts
Zetpilletje gegeven, hoop dat ze een beetje goed slaapt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:47:48 #175
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_48419053
Demi houdt ook niet van douchen, ondanks dat ze toch vban jongs af aan is meegegaan onder de douche.
Amber en Sara wat sneu, enorm veel beterschap!!

Wat goed van Kim zeg!!

Nog een paar weekjes en dan is Demi 2 jaar (11 mei)
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:49:07 #176
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_48419120
Juultje natuurlijk van harte gefeliciteerd!!
pi_48426699
Och Vicky wat sneu.. knapt ze al een beetje op?

En Demi is alweer bijna 2 whoei wat gaat dat allemaal snel!

Saartje knapt op! Ok, haar oortjes lopen nog en ze hoest en snottert, maar ze is heel gezellig en vrolijk en knuffelig, en de diarree is weg! (alleen jammer dat ze mama heeft aangestoken ).
Gister haalde ik haar op van het kdv, daar was ze weer voor het eerst sinds een ruime week. Ze had een superdag gehad, toen manlief haar ;s morgens bracht had ze al geen tijd meer voor een kus, of voor 'doei doei' zwaaien, ze moest meteen spelen. Toen ik d'r ophaalde gister kwam ze helemaal enthousiast aangerend, met een hoofd als een boei (Sara heeft het snel warm ) en riep ze echt superleuk: Huis! Huis! En klom ze al half op m'n fiets hihihi
Sara
Merel
Ukje
pi_48427820
Net gemeten, 40,5 graden koorts...
Ze is wel gezellig, danst en kletst/zingt, maar eten en drinken gaat niet echt van harte...

Vanavond voor het slapen gaan weer een zetpilletje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:45:38 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48429201
zou je niet beter de huisarts bellen vind 40.5 wel erg hoog voor zon frummeltje

saartje het zit je niet mee he

Hier vandaag de 14 maanden controle gehad en de BMR
Qua ontwikkeling doet ze het dus gewoon enorm goed, en opm advies van CB arts het potje naar beneden halen. Daar ze 2 enorme plasluiers heeft en de rest droog vermoed de arts dat ze bezig is met zelf leren hara plas op te houden. En we gewoon eens op een speelse manier wat kunnen oefenen.

Toen de bmr prik. vrijwel direct onderhuids helemaal roodsig , maakte me niet zorgen ze was goed allert maar wou toch even weten voor de zekerheid wat als. Moets van haar toch naar de huisarts om te kijken of extra antihistamine nodig was ( ze heeft de singulair wat antihistamine is ook)
huisarts vond haar nog niet zorgelijk. wel rode huid nog en lichtelijk benauwder maar vrolijk en alles.
De huisarts zij wel dat de singulair wel voporkomen heeft dat het erger zou worden en dus wel tot shock had kunnen leiden . de symptomen waren er wel maar nu dus echt miniem * pfieeuw*
als we ook mar enige verslechtering merken mogen we spoed nr bellen

Ben zo blij dat het ziekenhuis en de huisarts goed samenwerken en direct klaar staan en ook beiden zeggen beter teveel controleren op niets dan te laat zijn
pi_48429266
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
zou je niet beter de huisarts bellen vind 40.5 wel erg hoog voor zon frummeltje
heb vanmiddag de huisarts al gebeld. Ze mag 3 tot 4 zetpilletjes per etmaal en moet de koorts even aankijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:48:24 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48429316
ah oke sorry heb het hier nog niet meegemaakt zo hoog lijkt me echt eng
pi_48429396
ik snap het, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor

ze is nog levendig genoeg, heeft net bijna een hele pot groente op, ruim een halve liter vocht, een kwart banaan en een stukje komkommer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:53:09 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48429503
beters ik mag voorlopig even niets proberen ivm die stomme bmr
pi_48429535
balen hoor... hoop dat Arwen niet te veel last krijgt van de prik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:15:08 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48430399
ach arm ambertje!! snel beter worden hoor!!!

en evenstar, das wel eng na zo'n prik, dat kan natuurlijk heel naar uitpakken bij arwen.
max mag morgen ook zn bmr prik halen. en de men. c geloof ik. pfff heb geen zin, ben blij dat max het nog niet weet
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:19:40 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48430593
meningo C had ze al gehad.
De bmr kan sporen van kippenei bevatten ( wat het dus ook deed)

maf eigenlijk dat ik koorts zo eng vind, maar me eigen kindje toch wel een in principe nare reactie heeft en zelfs gevaarlijk vind ik dan minder eng.
Denk omdat je het "géwent" bent.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:23:11 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48430739
koorts is niet gevaarlijk, het is juist een lichaamseigen medicijn. maar het mag niet te hoog worden, want dan gaat het mis. maar bij 'lage' koorts hoef je niets te geven, omdat het dan juist goed is.

maar je 2e zin snap ik niet helemaal
  woensdag 18 april 2007 @ 08:14:35 #188
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48447249
Tinka en mammietje welkom Fijne dag vandaag!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48476679
Tinka gefeliciteerd met je allereerste verjaardag

Amber is vandaag precies 1,5 jaar al weer... jeetje wat gaat dat hard.

Vandaag ging het goed. Koorts is bijna de hele dag weggebleven, tot een uurtje of 2 geleden. Voordat ze naar bed ging was het 39,3.
Helaas morgen niet op visite bij Suzanna..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48483230
evenstar, hoe gaat het nu met Arwen na de prik?
Mammietje, welkom! En gefeliciteerd met Tinka's verjaardag
Vicky, fijn dat de koorts wat minder wordt. Aan het einde van de dag loopt het vaak weer op he? Hoe is het verder met Ambel? Voelt ze zich erg ziek?
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 april 2007 @ 23:53:17 #191
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48486628
Mammietje gefeliciteerd en TInka welkom

Fuente niet zo goed koortsig/humeurig niet echt goed, houden er goed in de gaten wel en krijgt extra vocht ( water met 2 schepjes )
pi_48486648
Wauw... dat is pas een warm welkom! Nog niet eens officieel aangemeld en nu al de felicitaties!

Voor diegene die mij nog niet kent, zal ik me even voorstellen; ik ben Tinka, en ik ben precies 1 jaar geleden na een moeilijke zwangerschap en bevalling toch gezond ter wereld gekomen. Ook na de geboorte heb ik het mijn ouders niet altijd even makkelijk gemaakt, want ik heb nogal een eigen willetje! Dat uit zich vooral in weinig slapen, moeilijk drinken (ik krijg bijvoorbeeld nog steeds bv omdat ik echt weiger uit een fles te drinken, en ik drink met name graag snachts! ) en ik kan best boos worden als iets me niet zint! Ik ben erg gehecht aan mijn mama en als ik niet 100 % in mijn vel zit, kun je mij bij haar vinden!
Verder ben ik best een heel leuk kind! Ik ben een erg vrolijke meid en hou van dansen en 'meezingen'. Ik kan nog niet praten, brabbel alleen nog maar wat, maar sinds een paar dagen heb ik ontdekt dat als ik in bed het niet naar mijn zin heb, dat ik dan "mama" kan roepen en dat ze dan ook echt komt vroeg of laat. Ook kan ik nu een paar dagen aan 2 vingers van mijn papa of mama stapjes doen al is het nog wel wat wiebelen, hoor. Verder kijk ik alles eerst even aan en overdenk ik even wat ik zie, daardoor ben ik niet vroeg met dingen maar kan ze meestal wel meteen zodra ik het probeer. Ik ben een lichtgewichtje, maar kan best lekker smikkelen van dingen die ik lekker vind.
Ik heb ook nog een grote broer, Randy (2 jaar en 3,5 maanden oud), maar hoewel ik erg dol op hem ben en we soms erg veel lol samen hebben , pest hij mij wel vaak. Mijn mama denkt dat dat komt omdat hij een beetje jaloers is en het moeilijk vindt om de aandacht met mij te delen. Mijn mama denkt ook dat zodra ik wat groter en sterker ben, dat hij zijn portie nog wel krijgt.
Nou, nu weten jullie alles over mijn geschiedenis en dit is waarschijnlijk niet het laatste wat jullie van mij zullen horen! Ik beleef namelijk van alles en mijn mama is nogal een kletskous die ook nog eens reuze trots op mij is. Dus om haar verhalen een plekkie te geven, meldt ik me hier nu even officieel aan:
Groetjes van:
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje!
  donderdag 19 april 2007 @ 00:54:24 #193
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_48488395
welkom en van harte gefeliciteerd!!
  donderdag 19 april 2007 @ 08:55:26 #194
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48491766
Tinka en Mammietje Nog gefeliciteerd en WELKOM!
Wat en leuk en lief verhaaltje

En een dikke voor alle ziekige kindjes..

Hier zit onze dame even op de bank tv te kijken. Normaal gebeurt dat 's morgens door de week niet meer. Maar ze sliep nog zó diep toen ik haar wakker maakte om Wilyan naar school te brengen, dat ze nu nog even rustig wakker mag worden op de bank..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48492639
Mammietje, wat vond Tinka van het huis?

Amber was vanmorgen koortsvrij
Ze is vannacht 1x wakker geworden, ws van een droom want ze lag aardig te gillen.. D'r neusje zit nog wel vol snot, ze "zaagt" ook een beetje. Verder is ze alert, redelijk vrolijk, momenteel een beetje jengelig, niet hangerig verder.. ze rent, speelt, danst en stampvoet als ze d'r zin niet krijgt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 april 2007 @ 11:02:58 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48495196
dat vraagt om een foto noli
Ambertje snel nog helemaal snotjes vrij worden hoor
  donderdag 19 april 2007 @ 11:11:55 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48495480
Oh met arwen gaat het al weer iets beter.
Gisteren waslijst gekregen van de dieetiste wat allemaal niet mag en wel mag .
Oerbrood besteld bij de bakker zodat het appart versneden wordt.
Heb intussen wel matzes gehaald bied ze aan , maar ze weigert ze zelfs in de handen te nemen vanochtend bij de boodschappen doen een cherry tomaatje gegeven met de gedachte al speelt ze er alleen maar mee. wat een troep te lief uiteraard net batterij van de camera leeg
Het eten gaat een "helse" lange klus worden aldus de dieetiste. Deze vond prelogopedie ook wel belangrijk dus dat wordt besproken.
En intussen aanbieden aanbieden aanbieden enz. maar geen dwang oid het moet leuk blijven
pi_48519095
Bedankt voor het warme welkom.
Vicky; ze vond het huis hartstikke leuk, maar vooral de simpele dingen (rolding, klappertje, brievenbus en deurtje) hadden haar warme belangstellling! De rest komt later nog natuurlijk, als ze tenminste de kans krijgt van Randy! Want die vond hem pas echt te gek! Die stond vanmorgen op met de mededeling: "File op de regenboogbrug"! Moest even nadenken waar hij dat vandaan had!
Hoe is het met jouw dochter nu, Vicky??

Ik begrijp dat Arwen een allergie heeft, Evenstar? Erg vervelend lijkt me dat. Ik vermoed het bij Tinka ook en begin steeds meer op de ingrediëntenlijstjes te letten, maar bepaalde dingen zitten echt overal in of kunnen er sporen van bevatten! Waar is ze allergisch voor? (Sorry, je zal het wel verteld hebben, maar kan het niet terugvinden en kom ook nog maar net kijken hier he! ) Vanwaar raadt de diëtiste de prelogopedie (pff.. wat een woord!) aan eigenlijk??
pi_48519756
Mammietje, Amber speelt nog dagelijks met het huis. Ze vind m nog steeds leuk
Koorts is gelukkig weg. Voordat ze naar bed ging was het iets verhoogd.
Ik heb het idee dat Amber over de KMA heen aan het groeien is. Ze krijgt zo af en toe iets met koemelk en ik heb geen reacties meer gezien....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 april 2007 @ 22:41:48 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48521069
Vicky fijn!! gewoon zo langzaam aan laten wennen

Mammietje arwen is bewezen allergisch voor koemelk/lactose/kippenei in het bloed
Maar heetf op practiosch alles reacties gehad en op veel dingen nog steeds..
o.a. banaan/appel/soja

ze kan verdragen spercieboon en maccaroni tot op heden. Niet veel dus.

Ik las dta je het vermoeden had. als je wilt kun je dan iets uitgebreider vertellen hoe/wat/waarom je denkt mag ook via PM ( voor de maffia komt )

de prelogopedie is iemand die haar kan leren dat de mond een fijne plek is, dat eten leuk is enzovoorts.
op eetgebied is arwen echt nog een babietje
mist bepaalde reflexen etc. en een enorme angst door alle slechte ervaringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')