Wat loop je nou te etteren manquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef leolinedance het volgende:
Irritante kutsnijder er weer bij. Kneus. Schiet die bal er dan in, jankbal![]()
Wat een irritant ventje is dat zeg![]()
Doe ff normaal man. Prima aanval. prima kans, prima schot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef leolinedance het volgende:
Irritante kutsnijder er weer bij. Kneus. Schiet die bal er dan in, jankbal![]()
Wat een irritant ventje is dat zeg![]()
Die speelt helemaal niet. En dan nog heeft die niet zo'n kindelijk mietjeshoofd als die slechte voetballer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, die Gomes ziet er goed uit.
Mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Doe ff normaal man. Prima aanval. prima kans, prima schot.
En NL speelt echt wel beter dan Zaterdag.
Zo gedraagt hij zich ook, vorig jaar bij Talpa, wat een ventje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe oud is Afellay? Lijkt wel 12.
Gelukkig gaat zo'n schot ook 100 van de 100 keer precies zoals je 'm wilt schieten, daarom is Sneijder elk jaar weer degene die de Gouden Schoen wint.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je zal ook eens in de hoeken schieten ipv recht op de keeper af.
Kan me een schot van hem herinneren hoek 16 in Eindhoven 1 week en 4 dagen geledenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef leolinedance het volgende:
-edit-
Hij is niet zo kneus die iedereen van een ander ploeg afkraakt.quote:
vind ik ook wel een aanwinstquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
We hebben Affelay toch maar mooi definitief van Marokko afgepakt nu....
Ja sorry. Ik vind van Sneijder wat jullie van van Bommel vonden, maar dan misschien nog wel een tandje erger.quote:
Hehehquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kan me een schot van hem herinneren hoek 16 in Eindhoven 1 week en 4 dagen geleden
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kan me een schot van hem herinneren hoek 16 in Eindhoven 1 week en 4 dagen geleden
Wereldkeuze van van Basten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Affelay is iig balvast, creatief en dreigend.. maar kunnen we van de rest niet echt zeggen.
Inderdaad speelt een aardige pot tot nu toequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Affelay houdt goed het tempo er in.
I.t.t. de verdedigingquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef cultheld het volgende:
Afellay doet het erg goed tot nu toe. Ik heb hem nog niet op spelvertraging kunnen betrappen.
ja, de enige met een dikke voldoendequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef RayMania het volgende:
Afellay speelt inderdaad prima. Middenveld oogt beter dan zaterdag. Nu nog scoren.
Valse kaart, banquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
rode kaart !!!!1!
Welk topic zit jij ? Dit is een Nederlands elftal topicquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Stond Dave vd Bergh nog maar in het NL elftal!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welk topic zit jij ? Dit is een Nederlands elftal topic![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Stond Dave vd Bergh nog maar in het NL elftal!
Dat zou zuur zijn, voor een valse kaartquote:
het is wel beter, maar flitsend is anders...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik ben net thuis.
Naar ik begrijp speelt Nederland zonder Jaliens, Landzaat en Huntelaar nu wel de sterren van de hemel?
Link bevat een virus,... be warned.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waar zijn Bobson en Denneboom wanneer je ze nodig hebt.
idd. of Dirk Kut, Appelvlaai, Sneijder, Heitinga of die duikelaar scoort maakt niet uit. Oranjequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Camplo het volgende:
Jongens, PSV, Ajax, feyenoord, AZ boeit ff niet, ze hebben allemaal een ORANJE shirt aan.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waar zijn Bobson en Denneboom wanneer je ze nodig hebt.
Hij past niet goed in het teamquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Waarom speelt Seedorf inderdaad niet?
Te ervaren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Surequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Link bevat een virus,... be warned.
Vond ik nou ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:17 schreef twi het volgende:
Kuijt, schiet dan recht in de kruising via de paal en onderkant lat! Wat een lapzwans!
Teveel prijzen gepakt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Bondscoaches houden van grote negers op de bankquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Grappige woordspelingen zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. of Dirk Kut, Appelvlaai, Sneijder, Heitinga of die duikelaar scoort maakt niet uit. Oranje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |