ja, nu een balletje in het netquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef golfer het volgende:
Nu al meer kansen dan in de hele wedstrijd afgelopen zaterdag.
neuhquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef HeyFreak het volgende:
Talpa ligt er hier uit. Mis ik nog iets?
ze schijnen leuke belspelletjes te hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef HeyFreak het volgende:
Talpa ligt er hier uit. Mis ik nog iets?
van NL of slovenie? hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef SjonLok het volgende:
Wow, het is echt superslecht
het lijkt een beetje op zaterdag.quote:
Daar hoeft die keeper tohc niet perse een wereldpot voor te keepen.........quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Die keeper van hun gaat een wereldpot keepen, die gaat niets doorlaten..
dit gaat Nederland met 1-0 verliezen..
Daaaag V.Basten![]()
wens van de gedachte
het is allebei niet veel. Het is net of je naar Emmen - Helmond Sport zit te kijkenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef McDucky het volgende:
[..]
Daar hoeft die keeper tohc niet perse een wereldpot voor te keepen.........
Krijg je op 10 met de rechten voor de Jupiler league!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is allebei niet veel. Het is net of je naar Emmen - Helmond Sport zit te kijken
Heitinga zal wel hetzelfde als Landzaat doen bij Van Basten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef leolinedance het volgende:
Wat v Basten in die kneus van een Heitinga ziet heb ik al helemaal nooit begrepen...![]()
Wisselen a.u.b.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Nu held Babel weer. Wéreldspeler!!
heeft Landzaat de randjes niet goed gedaan dan de laatste keer dat hij er nu uit ligt ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heitinga zal wel hetzelfde als Landzaat doen bij Van Basten.
Idemquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik had beter aan mijn studie kunnen gaan, zit ik hier mijn tijd te verdoen, maar moet toch kijken.![]()
Hij zal wel van afwisseling houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
heeft Landzaat de randjes niet goed gedaan dan de laatste keer dat hij er nu uit ligt ?
Autisme is een ontwikkelingsstoornis die pervasief is, oftewel het hele functioneren van de persoon beïnvloedt.quote:
Je kunt er net zo goed Joling, Gordon en Froger neerzetten.quote:
Robben!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer zo'n briljante paas vanRobben
Whahahaha wat een originele grapquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Sneijder tegen Sloveen: ''TYFUSHOND''![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |