Eindelijk is ie verzonden, ben benieuwd of ik 'm morgen al krijg... tis te hopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had em dus bij cd-wow besteld, en ze kwamen net met smoesjes dat ze em ook pas 2 april kunnen leveren![]()
Gelukkig heb ik nog XP, daar staat het allemaal in één mapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ahja. Erg handig!
C:\users\[username]\Documents\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\ -- Replays.
C:\users\[username]\Saved Games\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\ -- Savegames.
C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars -- Maps, settings, stats
Super, dat vista.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt vast als er een filmpje wordt gespeeld in de missie (dus als EVA ipv je radar komt). Mooi kut, nu kan ik nie verder..
patches boeien mij echt niet, en al komen ze met 100 patches, als ze dan maar zorgen dat je er geen 100 hoeft te installeren patch ik em wel (zie overigens starcraft, komen nog steeds patches voor uit, en ik gok dat die minimaal 18-20 patches heeft gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slaat ook negens op dat ze op de eerste dag met een balance-fix komen. Dat betekent dat ze gewoon al een lange tijd geleden, toen er nog fouten inzaten 'm maar hebben goedgekeurd om de productie op tijd klaar te laten zijn voor de releasedatum. Tijdens de productie zijn ze nog verder gaan playtesten waarna we nu opeens met patches doodgegooid gaan worden omdat die niet op tijd getest konden worden.
EAJammer altijd.
Ach, jij moet er maar mee leven dat andere mensen Red Alert 2 en Generals goede spellen vinden (sneu hoor, termen als "er mee moeten leven" gebruiken). Meningen verschillen nu eenmaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:47 schreef Defiant het volgende:
Lekker boeiend, mensen moeten er maar mee leven dat EA een goed spel gemaakt heeft. En niks verkloot heeft a la Red Alert 2 en Generals.
Wat speel je? NOD tankrush? Ik speel scrin online een x een potje doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:19 schreef outcast_within het volgende:
147 hoger zal ik wel nooit komen.
Het word echt moeilijk dan. geouwehoer meteen vanaf het begin. kleine kut tankjes door je basis heen scannen. Je tiberium productie aanpakken. bah
[afbeelding]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.quote:[message=27770292,noline]Chello200 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:08[/message]:
Ik ben blij om te weten dat ik niet de enige ben die baal van cdwow.com en zn Kane Edition. EA heeft duidelijk gezegd dat ze maar 100.000 Kane Editions gaan uitbrengen... dus als ze hem niet meer hebben dan krijgen ze em ook niet meer binnen. Maar inderdaad laatste keer dat ik iets bestel bij cdwow...verdorie had me dit weekend op verheugdNxt time gewoon mediamarkt dan maar weer !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |