We eten hier pastaquote:
ja, en waarom weet ik dat niet, en dat terwijl ik toch wel een behoorlijk vaste topic-aanhanger benquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer en door wie is die afgesproken![]()
![]()
En waarom staat ie dan niet in de OP?![]()
Dit beest is overduidelijk intelligenter dan ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
mijn kat heeft het ook weer enorm druk
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook intelligenter dan die van mij?:quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit beest is overduidelijk intelligenter dan ik.![]()
Inderdaad ja.. en welke josti komt met de zaterdag.. dan moet ik keihard ploeteren opdat jullie maandags weer verse groenters kunnen pwnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, en waarom weet ik dat niet, en dat terwijl ik toch wel een behoorlijk vaste topic-aanhanger ben
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer en door wie is die afgesproken![]()
![]()
En waarom staat ie dan niet in de OP?![]()
eeeh, deze niet volgens mij.quote:
hier nog een trouwens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. en welke josti komt met de zaterdag.. dan moet ik keihard ploeteren opdat jullie maandags weer verse groenters kunnen pwnen
wordt hij ook nog ooit wakker denk je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook intelligenter dan die van mij?:
[afbeelding]
Ja hij slaapt.
Hij liep zenuwachtig in de keuken rond zoals altijd rond etenstijdquote:
Een zondagmiddag een keer? lekker de kater wegkoffiën?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon een snel wild (Veronica!) voorstel. Als niemand kan moet iemand maar een andere datum roepen.
![]()
als het maar bniet tijdens de F1 is...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zondagmiddag een keer? lekker de kater wegkoffiën?
Hij doet minder dan ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook intelligenter dan die van mij?:
[afbeelding]
Ja hij slaapt.
IKKE WIL MEE...IKKE GA MEE....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word er nu alweer een koffie-meet afgesproken?![]()
Zaterdag 14 april station Utrecht
Dan blijft toch alsnog 1 op de 2 weken overquote:
Zaterdag mag nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IKKE WIL MEE...IKKE GA MEE....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IKKE WIL MEE...IKKE GA MEE....![]()
![]()
![]()
![]()
zeker..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijft toch alsnog 1 op de 2 weken over?
wie zegt dat je niet intelligent bnt....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij doet minder dan ik.Dus zelfs dit beest is intelligeter dan ik
![]()
werken op zaterdag......quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Zaterdag mag niet, dan moeten eer-ik en ik werken
![]()
maak me niet uit waar en/of wanneer....ik ben zowiezo van de partij....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helaas zijn er nogal wat K-leuten met een sterke voorkeur voor Zondag.![]()
studenten met bijbanenquote:
Ik moet harder werken om te overleven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wie zegt dat je niet intelligent bnt....![]()
![]()
pppffff.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Zaterdag mag niet, dan moeten eer-ik en ik werken
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maak me niet uit waar en/of wanneer....ik ben zowiezo van de partij....![]()
![]()
![]()
![]()
Neem ook een zorgend mens in dienstquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet harder werken om te overleven.Deze beesten hebben gewoon een mens in dienst
om voor hun te zorgen.
Als dat niet intelligent is
![]()
dus sowieso een KOFFIE SC-meet met JJ en Papier...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maak me niet uit waar en/of wanneer....ik ben zowiezo van de partij....![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik x posts terug al gezegdquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pppffff........op een zondag dan....
...jullie moeten wel ff mee denken he....
....
![]()
tja...kun je altijd in je volgende leven aangeven dat je een huisdier wilt zijn....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet harder werken om te overleven.Deze beesten hebben gewoon een mens in dienst
om voor hun te zorgen.
Als dat niet intelligent is
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...kun je altijd in je volgende leven aangeven dat je een huisdier wilt zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
ga jij niet mee dan....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
dus sowieso een KOFFIE SC-meet met JJ en Papier...![]()
gezellig zo zonder de medeleuten...![]()
Waar kan ik die kopen?quote:
tuurlijk wel...!quote:
Nee, je moet dan 2 weken in de schuur...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:47 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Waar kan ik die kopen?
Hoe duur zijn die?![]()
Stoppen ze me in een asiel als ze op vakantie gaan?![]()
Zoek er eentje in de kroeg, op het werk, op een vereniging of anywherequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar kan ik die kopen?
Hoe duur zijn die?![]()
Stoppen ze me in een asiel als ze op vakantie gaan?![]()
dan is het goed...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk wel...!![]()
ik laat jullie echt niet met z'n 2en zitten hoor...![]()
Misschien vind ik het helemaal niet erg om met JJ alleen te zittenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk wel...!![]()
ik laat jullie echt niet met z'n 2en zitten hoor...![]()
iemand die heel de dag papier vernippert...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed.....wie weet is Papier een hele enge man....
![]()
![]()
Die mening heeft elke mannelijke koffieleut...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien vind ik het helemaal niet erg om met JJ alleen te zitten![]()
ik mag je helaas niet my hero #1 noemen anders krijg ik ruzie met euhhhh OA denk ik...maar als het kon....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien vind ik het helemaal niet erg om met JJ alleen te zitten![]()
nee...idd...lijk me ook niet.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
iemand die heel de dag papier vernippert...![]()
dat kan geen leuk figuur zijn...![]()
o shit, hij leest mee...![]()
Allemaal vooroordelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
iemand die heel de dag papier vernippert...![]()
dat kan geen leuk figuur zijn...![]()
o shit, hij leest mee...![]()
Hoezo helaas....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag je helaas niet my hero #1 noemen anders krijg ik ruzie met euhhhh OA denk ik...maar als het kon....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |