alwéér bezoek....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil en kan niet gaan slapen.....!!!!!
ik krijg zo bezoek en ben bang niet meer wakker te worden....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alweer?!?! Of is je visite blijven overnachten?
Of ooievaarskuitvet bij de (banket)bakker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zelfde gedaan met een doosje bougievonkjes
zo zijn er nog wel een paar iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of ooievaarskuitvet bij de (banket)bakker.
De tomatenontpitter in de tuinderij![]()
ik heb het gewoon erg druk met koffie-feestjes....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Alweer bezoek JJ?
Zonder ons?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon erg druk met koffie-feestjes....![]()
![]()
![]()
![]()
ja hoor, jij welquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zeker weer de plannen voor een frans koffiehuis "doorspreken"??quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan moet er duidelijk een plan worden gemaakt..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
JA...HALLO........WIE IS HIER BEGONNEN OVER EEN KOFIE-MEET....
![]()
...MAAR JA....ER KOMT NIEMAND HE......
![]()
![]()
![]()
Ojaquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
eeuuhhhh..hoe weet jij dat nou weer....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
zeker weer de plannen voor een frans koffiehuis "doorspreken"??![]()
Ik wilde wel komen maar als je zo gaat beginnen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet op welk adres ik moet zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja....een heleboel gepraat....dat wel....!!!!..maar actie ondernemen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
dan moet er duidelijk een plan worden gemaakt..![]()
![]()
Ja.. tis jouw geheugen... sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuhhhh..hoe weet jij dat nou weer....![]()
of laat mijn geheugen mij ook al in de steek....???
Wat hij zegt...quote:
Nee hoor... Je moet gewoon ff slapenquote:
Ik denk dat ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor... Je moet gewoon ff slapen... Als je dan weer wakker, fris en fruitig bent weet je alles weer en voel je je weer top
Word er nu alweer een koffie-meet afgesproken?quote:
W00t wat een actief beestquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
mijn kat heeft het ook weer enorm druk
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom daar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Word er nu alweer een koffie-meet afgesproken?![]()
Zaterdag 14 april station Utrecht
Wanneer en door wie is die afgesprokenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word er nu alweer een koffie-meet afgesproken?![]()
Zaterdag 14 april station Utrecht
Oeh ik ga ook ff een foto schieten! Als ik 'm kan vindnequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lust ie ook koffie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
We eten hier pastaquote:
ja, en waarom weet ik dat niet, en dat terwijl ik toch wel een behoorlijk vaste topic-aanhanger benquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer en door wie is die afgesproken![]()
![]()
En waarom staat ie dan niet in de OP?![]()
Dit beest is overduidelijk intelligenter dan ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook intelligenter dan die van mij?:quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit beest is overduidelijk intelligenter dan ik.![]()
Inderdaad ja.. en welke josti komt met de zaterdag.. dan moet ik keihard ploeteren opdat jullie maandags weer verse groenters kunnen pwnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, en waarom weet ik dat niet, en dat terwijl ik toch wel een behoorlijk vaste topic-aanhanger ben
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer en door wie is die afgesproken![]()
![]()
En waarom staat ie dan niet in de OP?![]()
eeeh, deze niet volgens mij.quote:
hier nog een trouwens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. en welke josti komt met de zaterdag.. dan moet ik keihard ploeteren opdat jullie maandags weer verse groenters kunnen pwnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |