abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 17:38:02 #101
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_47931953
Hoi allemaal!

Ik wilde al een poosje mee gaan schrijven in dit topic maar het kwam er maar niet van. Toch maar doen nu

Volgens mij hebben we vandaag een regeldag hier. Ryan blijft komen. Niet erg natuurlijk maar er komt niets uit je handen op zo'n dag Ook is hij erg aan het hoesten, best sneu maar komt wel goed.

Appelsap, ik denk dat zolang Damian niet klaagt en hij genoeg natte luiers heeft er niets aan de hand is! Zodra hij meer wil/nodig heeft zal hij het wel laten merken

Hier hebben we afgelopen woensdag het eerste voorzichtige lachje gekregen! Wow wat geweldig is dat he. Helaas vanaf toen niet meer zo duidelijk.
Wat een superweer vandaag he!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_47936127
Minoes, Sifra is vandaag precies 6 weken oud en ze drinkt 6 flesjes van ongeveer 150cc. De ene keer drinkt ze het wel helemaal op en de andere keer niet. Ze komt ongeveer om de 3 1/2 a 4 uur. Ik gebruik ook nog de nutrilon forte voor hongerige baby's . Ze krijgt haar laaste fles zo rond half 12 en slaapt dan door tot 7 uur.

Sorry dat ik me zo weinig meld , het is beste wel druk zo allemaal om alles geregeld te krijgen voor 4 kinderen. maar wel heel leuk
  maandag 2 april 2007 @ 22:27:52 #103
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47944522
Finn was vorige week niet zo lekker. Deze week is Tamea op vakantie, vandaar dat ze er niet is.

Misschien vindt Ive het 'gewoon' niet zo lekker cattie. Bij Anna wisselt het sterk wat ze eet, maar het is nooit heel veel. Alleen brood met appelstroop gaat er goed in. Het is nu nog voor erbij, dus dan is het niet erg als ze niet veel eet. Ik las ergens dat er rond de 9 maanden een omslagpunt komt dat ze ineens veel meer vast voedsel gaan eten. Misschien heeft Ive dat wat later, vindt hij de melk te lekker.

We zijn nu met Anna aan het oefenen om haar tandjes te poetsen (met water) en uit een beker te drinken. Vooral dat laatste vindt ze prachtig. Is op het moment het mooiste van in bad gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47944683
Doorslapen tot 7 uur, klinkt echt als het paradijs....
Kan niet echt wennen aan die nachtelijke avonturen hier....

Appelsap, Meike drinkt vrij goed nu, de flesjes gaan nagenoeg leeg. Af en toe is ze nog wel te moe om te drinken en blijft er wat meer staan....En of Damian te weinig krijgt, geen idee, maar zo lang hij goed groeit lijkt me dat er niks aan de hand is, en als hij tevreden is helemaal. Maar hij huilde vrij veel toch? Doet hij dat nog? Want je hebt cinababy gehaald toch?

Bibi, die lachjes zijn echt goud waard he, Meike lacht ook al af en toe...zo lief!!
Vandaag op het bureau demonstreerde ze het ook even, goeie timing!

Overigens wel fijn dat ze op het bureau zeiden dat ik Meike lekker bij me mag hebben als zij dat zo graag wil. Iedereen in mijn omgeving heeft er wel een mening over (vooral laten huilen is een veelgehoorde kreet..... ) Ik mag het zo doen als ik denk dat het goed is, ze is nog zo jong en ik kon haar nog niet verwennen.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 april 2007 @ 23:03:32 #105
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47946128
Welkom bibi Wat klink je heerlijk blij en vrolijk!

Hier zit vandaag het eerste groentehapje erin. In zijn kleren dan. Hij vond het vies en moest er continu van kokhalzen. Zo schattig dat ie door bleef lachen Het droop er uit en hij zat er lekker met zijn handjes in te pielen... Alles was oranje! Ik vond hem lief <3
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_47946255
geweldig neuk, hebbie foto????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 april 2007 @ 23:06:52 #107
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47946305
Ja tuulk heb ik wel maar staat nog op de kaart Komt snel! Dikke lieve smeerpoetsie
Iedere golf van de zee,
pi_47953117
Appelsap Damian komt vanzelf wel om meer als hij honger krijgt hoor maak je geen zorgen.

Hier zevert Kaith ook al ruim twee maanden en sinds zaterdag zitten er in de bovenkaak vier dikke rode bulten en beneden twee. Verklaart wel het zeveren en overal op kauwen (zelfs papa's vinger wordt aangevallen alsof het een fruithap is) en ook de stinkbroeken zeg maar. Hoop toch wel dat ze niet allemaal tegelijk doorkomen hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:13:13 #109
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47955856
Ohja, oops Soppie aan de wortels! Hier is ie (ik had em al in het fototopic geplaatst)

(kleurt ie niet leuk bij zijn wippert?)
Iedere golf van de zee,
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 11:14:43 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47955916
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:34 schreef Ka-stone het volgende:
Sifra is vandaag precies 6 weken oud en ze drinkt 6 flesjes van ongeveer 150cc.
Wat drinkt Milo dan weinig. Hij is nu iets meer dan 8 weken oud en drinkt 5 a 6 flesjes van 130 cc. Hij komt ook om de 3,5 - 4 uur dus Milo lijkt niet meer honger te hebben

Vandaag is een heftige dag! Ik heb net Milo bij het kinderdagverblijf afgeleverd voor een wenochtend. Mèn wat is dat moeilijk zeg. Hij was er zelf erg rustig onder en keek heerlijk geinteresseerd naar alle dingetjes op het plafond. De leidster nam hem in haar armen en daar bleef hij tevreden liggen, dus het zal allemaal wel goedkomen. Ik had echter het zweet op mijn rug staan en de tranen prikten in mijn ogen. Pffff, loslaten! Om 12 uur mag ik Milo gelukkig weer ophalen. Vandaag is toch al zo'n spannende dag omdat hij vanmiddag zijn eerste prikjes krijgt en vanavond nog een verlate kraamvisite om de dag compleet te maken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 11:15:38 #111
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47955950
Neuk wat zit Brent er lekker bij met zijn groentehapje Heb je ook wel iets naar binnengekregen?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_47956296
Ka-stone
Ik ga hier straks over op een flesje van 120ml.en dan zie ik wel,wat hij er van neemt.Ik neem aan,dat ie nu wel op die 4 kilo zit en dan mag hij meer hebben,dus dat gaan we gewoon proberen.En dan hoor ik wel donderdag op het cb wat ze ervan vinden.En dan zal het me nog worst wezen als t niet goed is Als hij meer wil en langer tijd tussen de voedingen krijgt op deze manier,dan vind ik t prima.

Groetjes,Minoes
pi_47956851
Slaapmeis Dat is idd even wennen,je ventje in andere handen overlaten.....brr,moet er niet aan denken Alles verder goed met jullie mannetje?

Groetjes,Minoes
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:41:20 #114
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_47957022
Als de tandjes doorkomen, wanneer kan je dan beginnen met poetsen?
Ik denk, maar weet het niet zeker dat kleine/jonge baby's nog geen tandpasta mogen. Dus gewoon droog poetsen? Of mogen ze al wel iets?

Mibos heb jij indertijd info gekregen van het cb over het introduceren van voedsel?
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:42:28 #115
141023 ik80
pi_47957059
Oh, en wij hebben net een Tripp trapp voor Lotte gekocht, box eruit, stoel erin hahaha, zel ligt hier toch liever op een kleed op de grond, dus we kunnen wel even zonder box, staat toch maar in de weg.
(tijd dat we gaan verhuizen)
pi_47957116
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:41 schreef ik80 het volgende:
Als de tandjes doorkomen, wanneer kan je dan beginnen met poetsen?
Ik denk, maar weet het niet zeker dat kleine/jonge baby's nog geen tandpasta mogen. Dus gewoon droog poetsen? Of mogen ze al wel iets?

Mibos heb jij indertijd info gekregen van het cb over het introduceren van voedsel?
Ik poets Mikael zijn 2 (halve ) tandjes gewoon met peutertandpasta. Maar er zijn er ook gnoeg die alleen met water doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_47957157
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef ik80 het volgende:
Oh, en wij hebben net een Tripp trapp voor Lotte gekocht, box eruit, stoel erin hahaha, zel ligt hier toch liever op een kleed op de grond, dus we kunnen wel even zonder box, staat toch maar in de weg.
(tijd dat we gaan verhuizen)
Ik wilde de box er ook uit doen toen ze me op het cb zeiden dat het straks voor het optrekken enzo heel handig is voor die kleintjes. Dus heb hem nog wel staan. Ze zeiden wel dat Mikael nu een rot leeftijd heeft voor in de box maar straks word het weer makkelijk voor hem
Liefde
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:02:06 #118
141023 ik80
pi_47957779
Ja waarschijnlijk komt de box ook wel weer terug, maar nu is het wel weer even wat ruimer zo...

Eerst was het wel handig, sliep ze er wel eens in, nu hebben wij beide goed door wanneer ze naar bed moet. Slaapt ze gewoon goed boven in haar eigen bed.

Iemand ervaring met een goede goedkope babyfoon (was ook een topic van herinner ik me nu, ik ga eff zoeken
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:46:38 #119
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47959251
Kendahl brabbelt met consumptie En hij schuift op zijn buik achteruit
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 13:20:50 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47960503
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef minoes_ het volgende:
Slaapmeis Dat is idd even wennen,je ventje in andere handen overlaten.....brr,moet er niet aan denken Alles verder goed met jullie mannetje?

Groetjes,Minoes
Milo is nog zo'n klein frumpelmannetje van 2 maanden oud In de tijd dat hij in het kdv was heb ik de flesjes gesteriliseerd, een was gedraaid, een gezichtsmasker genomen en uitgebreid onder de douche gestaan. Voor ik het wist was het alweer 12 uur. Hij heeft het trouwens heel goed gedaan bij het kdv, maar nu is hij wel wat onrustig. Waarschijnlijk pikt hij mijn onrust op. Net heeft hij gelukkig lekker zijn flesje leeggedronken en nu ligt hij in de box met zijn Pooh mobiel te spelen. Vanmiddag dan voor het eerst zijn prikjes. Ik zie er ontzettend tegenop, maar het moet nu eenmaal gebeuren. Ik ben trouwens ook benieuwd of ze me advies kunnen geven over het aantal cc dat hij per dag drinkt. Het is echt zo weinig, maar hij lijkt helemaal geen honger te hebben en drinkt zijn flesjes van 130 cc met moeite op, laat staan dat ik de dosering omhoog gooi.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:23:08 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47960592
Nu de box al weg? Oef! Ik had 'm bij Saskia weggedaan toen ze een jaar was.. En later had ik echt spijt dat ik 'r niet gewoon elke dag eventjes in de box gehouden heb. Als ze de vrijheid gewend zijn willen ze niet meer terug in de box. En als ze 1,5 zijn is die box reuzehandig om ze even kwijt te kunnen en even je handen (en vloer) vrij te hebben, al is het maar een uurtje per dag.

MIlo ook al naar het kdv! Bij ons hebben ze de eerste wen-ochtend altijd met de moeder erbij, dan kun je zelf zien hoe e.e.a gaat op een normale dag.
Meteen achterlaten is meteen zo erg loslaten!

Tijn is nog steeds ziek sinds gister zit ie toch aan de antibiotica. Nou ben ik daar niet echt een fan van, maar het is even de beste van twee kwaden. Z'n hoestje klonk zo akelig (en eindigde vaak in een gil/schreeuw van pijn), zo'n keelpijn.. en de CB dacht ook iets van gepiep te horen. De HA hoorde dat ook en zag ook de geirriteerde keel.. Nu maar hopen dat 't snel aanslaat. Hij heeft zo'n zielig huiltje met zo'n blik in z'n ogen van 'help mij!' dat ik af en toe gewoon mee zit te huilen uit onmacht En dan ben ik al blij dat ie nu koortsvrij is en alleen nog 1 of 2 tienden verhoging heeft.

Op het CB waren ze verder wel helemaal tevreden, hij was de winnaar van de maand met 7300 gram op nog geen 3 maanden en 63 cm.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 13:32:37 #122
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47960945
E.T. ik heb daar eerst een kopje koffie gedronken en ben toen na een kwartiertje naar huis gegaan. Morgen is het weer wennen van 13 uur tot 16 uur en dan hoop ik dat hij daar ook een flesje drinkt zodat hij dat ook een keertje daar gedaan heeft. Volgende week gaat Milo fulltime voor twee dagen naar het kdv.

Agossie arme Tijn. Ik hoop dat de AB heel snel aanslaat want je hart breekt toch als je hem zo ziet en hoort huilen. Wauw zeg 7300 gram is behoorlijk, je geeft em zeker Pokon
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:41:52 #123
3011 E.T.
pi_47961301
zit ik net de WHO-curve in te vullen, zie ik dat Saskia ruim 7 maanden was, toen ze net zo zwaar was.. Ze heeft 4,5 maand gedaan over dezelfde groei (3400 gram groei dus)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:48:34 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_47961539
zow! Tijn groeit aardig wat zielig dat ie zo ziek is ET, je hart breekt dan he

Milo ook alweer naar het kdv, wat gaat de tijd toch hard! fotootje slaapmeisje? ik ben inmiddels toch wel weer rete nieuwsgierig hoor fijn dat alles zo goed gaat!

de box blijft hier ook nog voorlopig, heel handig als je even snel naar boven moet ofzo, of er staat iemand aan de deur. en een eigen veilig plekje om te spelen. Liam heeft er in gezeten tot ie 2 was ofzo. de box is hier vanaf Liam's geboorte nog nooit weg geweest eigenlijk. op een gegeven moment was het voornamelijk speelgoedopslag, dat wel, maar nu wordt ie natuurlijk weer voor ezra gebruikt. Ik zal evengoed wel blij zijn als dat ding eindelijk weg kan hoor, ik heb hem straks zeker 4 jaar gehad in de kamer
stormy waters...
sailin'
pi_47961676
Beterschap voor Tijn. Zielig hoor zo'n grote hoest bij zo'n klein mannetje.

Slaapmeisje, wat een mijlpalen.De creche en prikjes. Sterkte met alles
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 13:56:16 #126
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47961838
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef E.T. het volgende:
zit ik net de WHO-curve in te vullen, zie ik dat Saskia ruim 7 maanden was, toen ze net zo zwaar was.. Ze heeft 4,5 maand gedaan over dezelfde groei (3400 gram groei dus)
Waar kan ik die WHO curve vinden E.T.?
pi_47962100
Slaapmeisje, Sifra is gewoon en kleine vreetzak hoor. Toen ze geboren is hebben we te hard geroepen dat ze zo klein was ( 7 pond en 50 cm, haar broers en zus waren rond de 9 pond en 54-56 cm) dat ze nu de schade aan het inhalen is

Minoes, ik heb tijdens het huisbezoek van het CB een boekje gekregen met voedingsrichtlijnen voor een zuigeling. In dat boekje staat dat een baby van 2-6 weken 6 a 8 keer een flesje mag met 100-120cc, vanaf 6 weken 5 a 6 keer 120-160cc. Dit zijn natuurlijk richtlijnen en het ene kindje drinkt wat meer dan het andere kindje. Erbij staat dat een baby ongeveer 150cc vocht per kg lichaamsgewicht per 24 uur nodig heeft.
pi_47962288
Slaapmeisje, Jenna is ook geen veelvraat. Ik krijg er hooguit 700 cc per dag in (4 flessen). Ze weegt nu ruim 5,5 kilo denk ik. Aan de 150 cc per kg lichaamsgewicht komt ze ook niet. Ze slaapt gewoon heel veel en sinds anderhalve week van 19.00 uur tot 7.00 uur. Zolang Milo een vrolijk, tevreden mannetje is en genoeg poept en plast is er niks aan het handje
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:12:22 #129
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47962388
Wat zielig, die zieke Tijn... Ik hoop echt dat hij spoedig weer beter is!
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuk wat zit Brent er lekker bij met zijn groentehapje Heb je ook wel iets naar binnengekregen?
Wil je het echt weten?
Ik zag wel stukjes oranje in zijn kerriesaus vanochtend!

Zijn eerste fles KV heeft hij ook gehad. Ik denk dat ie het lekker vond, hij bleef lekker door soppen aan de fles ondanks dat ie al leeg was.
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:18:15 #130
3011 E.T.
pi_47962636
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:56 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Waar kan ik die WHO curve vinden E.T.?
www.borstvoeding.com (WHO-curve is gebaseerd op bv-kindjes)
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:33:02 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47963273
Jeetje E.T. wat ontzettend zielig voor Tijn.
Het moet echt wel erg zijn om jou tot tranen te roeren als nuchtere west-Friezin.
Hoop echt dat hij nu snel opknapt, want als ze zo klein zijn dan horen ze gewoon niet zo erg ziek te zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:36:14 #132
3011 E.T.
pi_47963405
Swets zat boven een spelletje te spelen en ik zat op ons bed Tijn te voeden en nog even tutten voor het naar bed gaan... En hij dacht ook al 'Huh?" toen hij gesnik hoorde Hij hoorde mijn gesnik boven Tijn z'n zielige huiltje uit (en toen kwam hij ons allebei even troosten )
pi_47966803
Arme Tijn en ET

We zijn hier gister beetje veel geschrokken. Mikael ging gistermiddag bij mij moeder na bed. Daar had ie nooit slaapzak aan. Wij zaten achter thuis toen Mikael begon te huilen. Ik zeg tegen mijn moeder: ach laat maar even hij valt zo wel in slaap. In inderdaad het werd stil. Maar paar minuten later begon ie weer te huilen maar nu was het anders, heel gedemd zeg maar. Dus ik weer tegen mijn moeder: Hij heeft zijn beertje op zijn gezicht liggen hij valt zo in slaap. Maar mijn moeder toch beetje eigenwijs en die gaat toch (gelukkig) even kijken. Ligt ie omgedraaid in bed met zijn hoofd onder de deken. Helemaal zweten en naar adem snakken Dikke paniek natuurlijk toen mijn ma hem uit bed haalde Bleh stel je voor dat mijn moeder geluisterd had Ben maar meteen naar de stad gefiets om een slaapzak te halen. Mijn kind komt nergens meer in bed zonder slaapzak
Liefde
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 16:29:59 #134
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47968348
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:12 schreef Neuk het volgende:
Wil je het echt weten?
Ik zag wel stukjes oranje in zijn kerriesaus vanochtend!
Foto!

Wij zijn weer terug van het cb en Milo heeft zijn eerste prikjes gehad. Natuurlijk was het brullen, maar gelukkig was hij ook weer snel te troosten. Ik hoop niet dat hij er al teveel last van gaat krijgen. Vlak voordat wij aan de beurt waren sprak ik een vrouw in de wachtkamer en die laat haar kinderen niet vaccineren. De eerste is gestorven aan de gevolgen ervan zegt ze. Inmiddels is het kinkhoestcomponent van de prik vervangen en schijnt het veiliger te zijn, maar het is niet iets wat je vlak voor zijn eerste prikjes wil horen zo'n verhaal

Milo is nu 5330 gram en 61 cm lang. In het groeiboekje zat hij vorige keer bijna tegen het plafond van de curve. Nu is het iets minder hoog, maar nog boven het gemiddelde. Waarschijnlijk hebben we gewoon een heel modern kind dat nu al aan het Sonja Bakkeren is Ik heb nu eindelijk een voedingsrichtlijn meegekregen en omdat hij doorgaans 5 voedingen krijgt (hij slaapt van 22 uur tot 7 uur) ga ik hem gewoon 150 cc aanbieden. Als hij een bodempje laat staan dan is dat geen probleem, maar zo kan hij tenminste wel drinken totdat hij genoeg heeft.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 16:31:30 #135
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47968430
Stiekemerd gelukkig te lezen dat Milo niet de enige is die niet zoveel eet.... Zo, en nu ga ik even met mijn mannetje knuffelen want hij heeft een drukke dag achter de rug (en mama ook ).
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:15:20 #136
108648 cattie
lieve moeder
pi_47977300
Ach gossie, arme Tijn en ET! Beterschap!

MeNicole, wat een schrik zeg!

Slaapmeisje, wat fijn dat Milo lekker groot is. Wat een moment zeg om zo'n verhaal te horen... Gelukkig is de samenstelling van de prik gewijzigd.

Ive heeft nog steeds veel last van doorkomende tandjes. Ook 's nachts. Erg zielig voor hem. Maar ik zag net bij het naar bed brengen dat de eerste zo goed als door is, ik voel al een scherp randje. Nu de andere drie nog.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:48:45 #137
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47978821
Tijn en E.T.

MeNicole, dat is schrikken zeg!

Volgens mij weet Kendahl iets dat wij niet weten. Hij zit/ligt maar te smakken de hele dag, maar ik zie en voel nog steeds geen bobbeltjes in zijn mond. Kwijlen, smakken en af en toe een kreetje. Zo gaat het door.... en dooor.... en dooooor...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_47981791
Ik wil voor Mikael graag dekbedovertrekjes gebruiken. Lakentjes trekt ie telkens over zijn hoofd dus denk dat het tijd word om in te grijpen. Heeft iemand een idee waar ik daar goedkoop aan kan komen? Of zou het makkelijker zijn om ze zelf te maken
Liefde
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:55:16 #139
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47981961
ET, beterschap!

Slaapmeisje, kan het me zo voorstellen dat je het moeilijk vond (en daarom ben ik stiekem ook erg blij dat wij oppas in en om huis hebben kunnen regelen).
Fijn dat het verder zo goed met je gaat!

We hebben gisteren de 6-maanden-dag gehad! Begonnen met fruit en groente!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:05:00 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47982555
of wat dacht je van geen laken en dekentje gebruiken MeNicole? gewoon een lekkere pyjama aandoen met een lekkere slaapzak.
zo heeft Maxim ook veel gelegen, ging prima.
pi_47982731
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef Martineke het volgende:
of wat dacht je van geen laken en dekentje gebruiken MeNicole? gewoon een lekkere pyjama aandoen met een lekkere slaapzak.
zo heeft Maxim ook veel gelegen, ging prima.
Hij heeft 's nachts een pyama en een winterslaapzak aan. En dan nog 2 dekentjes over omdat ie anders telkens wakker word omdat ie het koud heeft. Dus zonder deken is geen optie
Liefde
pi_47983090
Bij Ikea hebben ze leuke en goedkope dekbedhoesjes. De spotgoedkope zijn ook binnen no-time tot verbandgaas verwassen, maar de middenprijsjes blijven mooi én zijn leuk!
pi_47983367
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef owlet het volgende:
Bij Ikea hebben ze leuke en goedkope dekbedhoesjes. De spotgoedkope zijn ook binnen no-time tot verbandgaas verwassen, maar de middenprijsjes blijven mooi én zijn leuk!
Duh wat ben ik stom. Inderdaad En dan werkt deze doos ook nog zelf bij de Ikea
Liefde
pi_47983602
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef MeNicole het volgende:

En dan werkt deze doos ook nog zelf bij de Ikea
pi_47983797
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:23 schreef owlet het volgende:

[..]

Maar heb idd wel leuke gezien op de site dus als ik van de week moet werken maar wat meenemen
Liefde
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:47:06 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_47984910
Hoi allemaal

Heeft iemand hier ervaring met voorkeursligging en daardoor scheve hoofdjes? Ik zie nu bij Jayden (woensdag 7 weken) dat zijn hoofdje niet helemaal lekker recht is, zijn rechteroortje lijkt verder naar voren -en buiten te staan en er zit een klein plat kantje aan de rechterkant.
Eventueel wel een pic van...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_47985943
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef Fendy het volgende:
Hoi allemaal

Heeft iemand hier ervaring met voorkeursligging en daardoor scheve hoofdjes? Ik zie nu bij Jayden (woensdag 7 weken) dat zijn hoofdje niet helemaal lekker recht is, zijn rechteroortje lijkt verder naar voren -en buiten te staan en er zit een klein plat kantje aan de rechterkant.
Eventueel wel een pic van...
Helaas op en top ervaringsdeskundige. Randy is nu ruim 2 jaar en het is nog steeds goed zichtbaar. Ik weet niet precies wat je weten wilt (vraag maar raak) maar trek onmiddelijk aan de bel bij je cb (of direct bij de huisarts die je doorverwijzen moet) en vraag een verwijzing naar fysiotherapeut EN chiropractor als je dat nog niet gedaan hebt. Hoe eerder je er bij bent, hoe beter. Waarschijnlijk heeft Jayden niet alleen een voorkeursligging maar ook een overstrekking (waardoor hij die voorkeurshouding ontwikkeld heeft) en dat kan gevolgen hebben voor zijn gehele (lichamelijke) ontwikkeling. Heftige bevalling gehad met vacuümpomp toevallig?
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:07:53 #148
19529 Fendy
True Spirit
pi_47986090
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Helaas op en top ervaringsdeskundige. Randy is nu ruim 2 jaar en het is nog steeds goed zichtbaar. Ik weet niet precies wat je weten wilt (vraag maar raak) maar trek onmiddelijk aan de bel bij je cb (of direct bij de huisarts die je doorverwijzen moet) en vraag een verwijzing naar fysiotherapeut EN chiropractor als je dat nog niet gedaan hebt. Hoe eerder je er bij bent, hoe beter. Waarschijnlijk heeft Jayden niet alleen een voorkeursligging maar ook een overstrekking (waardoor hij die voorkeurshouding ontwikkeld heeft) en dat kan gevolgen hebben voor zijn gehele (motorische) ontwikkeling. Heftige bevalling gehad met vacuümpomp toevallig?
Keizersnede, ook met vacuümpomp...hij was 2 weken te laat enzo...
Ik heb een pic waar een en ander wel goed op te zien is...handig als ik die effe post?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:10:20 #149
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47986207
Andersom het bed op maken, op het aankleedkussen andere kant op dan je gewent bent vooral de andere kant benaderen. Denk dat het CB of je huisarts je er nog wel meer over kan vertellen Fendy.

Wibra had ze in de reclame deze week MeNicole of de Hema.
pi_47986381
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef Fendy het volgende:

[..]

Keizersnede, ook met vacuümpomp...hij was 2 weken te laat enzo...
Ik heb een pic waar een en ander wel goed op te zien is...handig als ik die effe post?
Hoeft voor mij niet hoor, mag wel maar ik weet precies hoe het er uit ziet. Ook dat oortje wat verder naar voren staat zoals je beschrijft, klopt precies. Ik wil je alleen wel op het hart drukken zo snel mogelijk actie te ondernemen. Hij zal er niet zomaar vanaf zijn. En ik kan je aanraden om zowel fysio als chiropractor in de arm te nemen. De eerste om je oefeningen met hem te leren doen en de laatste om mogelijk verschoven ruggewerveltjes te corrigeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')