Fendy je moet doen wat jou het beste lijkt. Ik ben toendertijd wel bij het cb aan de bel gaan trekken en die hebben er meteen werk van gemaakt. Succes ermee...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Fendy het volgende:
Voor hen die hem gemist hadden, hieronder nog eens Jaydens hoofdje...
Moet zeggen dat ik uit verschillende reacties hier toch verschillende dingen merk. De een vindt het heel erg meevallen, de ander vindt dat ik meteen alle instanties moet inschakelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik met het CB ga overleggen wat handig is en in hoeverre dit al een erge afwijking is.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:34 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, wat geweldig! Gek is dat he, het lijkt zo moeilijk en onoverkombaar (is dat een woord?), maar die kindjes pikken het zo vlug op! Maar fijn zeg, dat het goed gaat! En de nachtrust moet jullie allemaal goed doen!
Nikky, we hebben 16 inch velgen op wagen, tweede uitlaat en verlaagde zijkant.....
Nee, de reiswieg eraf en nu het wandelwagengedeelte erop gezet!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hehe ok, ook wel een beetje wat je gewend bent denk ik...
Jayden was 4060 gram bij geboorte en na 5 weken en een dag 5315 gram
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:16 schreef beefcake het volgende:
Lis klinkt leuk
Quinten kan ook goed prrrrr doenmeestal icm met zo'n hoofd
Makkelijk, he. Wij zetten Fons in zijn Bumbostoeltje bij ons op de tafel en geven hem een stuk groente om aan te vallen. Zo kunnen wij rustig eten en het is best gezellig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel erg handig dat Lis zich vermaakt met een stuk broccoli terwijl wij zitten te eten
Wij doen het niet... ene keer ligt ie in de volle zon in de woonkamer, andere keer in de slaapkamer met de gordijnen open...of dicht...ben ook regelmatig aan het stofzuigen en harde muziek enzo...alleen 's nachts houden we het stil en donker, dus tijdens de nachtvoeding en schoon luiertje niet te veel kletsen en weinig licht aan....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraag:
Als jullie kindjes overdag slapen doen jullie dan de gordijnen dicht? Wij kregen het advies van de kraamhulp om overdag de gordijnen niet dicht te doen, ivm dag en nachtritme. Maar in het volle licht kan ik ook niet slapen.....
Ik zou het gewoon met water doen en zo een vingerborsteltje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef ik80 het volgende:
Nog een keer, wanneer beginnen jullie met tandenpoetsen met tandpasta? Als ze het al uit kunnen spugen, of maakt dat niet uit?
Lotte heeft nu al twee voortandjes, moet dus wel beginnen met poetsen, maar hoe?
Peuterpasta las ik in het consultatiebureau boekjequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Lishe het volgende:
Uitspugen hoeft niet ik80. Dus gewoon proberen. Wel met maar een klein minibeetje tandpasta.
Ezra kijkt zeker 's avonds als ik hem naar boven ga brengen altijd heeeeel blijquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de indruk dat hij soms ook echt blij kijkt als ik hem naar zijn eigen kamertje breng
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Belana het volgende:
[..]
Ezra kijkt zeker 's avonds als ik hem naar boven ga brengen altijd heeeeel blij
Hij gaat ook altijd vrolijk naar bed eigenlijk, vind het heerlijk om zijn bedje in te gaan
Ik denk dat die kindjes wel beter slapen ja als ze op hun eigen kamer liggen waar ze niet gestoord worden. wij moeten nu toch ook nodig eens aan de slag
De rust en regelmaat bestaat hier meer uit de opeenvolging van handelingen dan uit tijden, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een fijne reacties hier! Milo en ik slapen heel goed 's nachts (maar KlaasVaker wat minder). Milo had gisteravond om 23.00 uur de laatste fles gekregen en sliep door tot 08.30 uur vanmorgen. Overdag ligt hij lekker in zijn box te slapen en dat gaat ook prima. Ik weet natuurlijk niet hoe hij dat in het kdv doet. Ik wil ook graag rust en regelmaat voor ons ventje en heb elke dag weer het voornemen om hem in ieder geval overdag in zijn eigen kamertje te leggen. Tot nu toe is dat nog niet gelukt![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:20 schreef LadyS het volgende:
Oftewel: aan mijn antwoord heb je niet zo veelritme is hier ook ver te zoeken, oook daar kan ik je dus niet mee helpen
Wat zal dat een lachwekkend gezicht zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef MeNicole het volgende:
... tijgeren lukt alleen in de achteruit...
Beterschap!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Martineke het volgende:
mijn ruim 10 maanden beeb is ziekgisteren en vandaag koorts, vanmorgen zelfs 39.8, het hoogste wat ik ooit getempt heb bij de kinders. arm mannetje, hijs zo zielig ook, hangt alleen maar tegen mij aan.
Bij ons dus ook 'babba', tijgeren achteruit (quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef MeNicole het volgende:
Mikael is gelukkig weer beter te pas. Hij kna weer lachen en ook weer "praten". Dat had ie een paar dagen niet gedaan maar vandaag is het weer helemaal goedHij kna net als Ezra ook bijna heel veel. Zitten kanie wel. Stevig ook nog. Uit zichzelf zitten lukt bijna, zwaaien lukt bijna, tijgeren lukt alleen in de achteruit. Papa kan ie al zeggen mama wil ie niet
Maar hij is gewoon zooo leuk
![]()
Daarom had ik er bij Mikael ook neergezet bijnaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef owlet het volgende:
Allemaal zieke kindjes weerbeterschap!
Om alle patspostseven te ontkrachten
;
Ronja doet lekker nog bijna helemaal niets. Rollen gaat perfect, zitten als je haar neer zet doen we niet echt maar zelf gaan zitten zit nog niet in de planning. Kruipen of tijgeren doet ze niet, dingen nazeggen doet ze niet, zwaaien doet ze niet, staan doet ze niet en doorslapen doet ze al helemaal niet.
Wat ze wel heel goed doet is poepen als je haar even in haar blote billen laat liggen, zo veel brood naar binnen proppen dat je in de starthouding schiet om haar te redden, heel lief lachend aan je haar trekken, doen alsof ze heel veel eet maar in werkelijkheid alles aan de hond voeren, snachts een keer of vier voor een knuffel of een slokje komen, een half uur met duim en wijsvinger proberen een pluisje van het kleed te plukken en dikke kleffe smakzoenen in je nek geven.
En daarom hou ik zo veel van haar![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Daarom had ik er bij Mikael ook neergezet bijnaMikael doet veel dingen bijna. Alleen zitten en papa zeggen is het enige wat ie echt doet. De rest is allemaal bijna
![]()
Hij ligt nu supertevreden op zijn buikje te slapen naast mequote:Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy wat een heerlijk bericht joh! Hoe vind "Gijs" het om op zijn buikje gelegd te worden? Hij is goed aangekomen zeg, hoe lang is Jayden nu?
Kan hij er niet uit rollen? Waarschijnlijk niet.... anders zou je het niet doen. Nou goed, ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Belana het volgende:
Liam is nu uit logeren, dus Ezra slaapt vannacht in Liam's bed, ik ben heel benieuwd. Is dus voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |