abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:49:18 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_48193611
zometeen in het fototopic de primeur van Ezra vandaag
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:56:10 #277
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48193987
Normaal houden baby's toch de volgorde rollen/kruipen/staan/lopen aan?
Lotte begrijpt het niet helemaal, ze rolt alleen nog maar van haar rug naar haar buik, en wil vervolgens gaan kruipen (hoofd op het kleed, armen langs zich heen, vliegtuigeffect, billen in de lucht benen onder zich trekkend) het is een erg maf gezicht! Ook staan vindt ze erg leuk! hahaha raar kind. Maar wel erg lief, altijd lachen en gelukkig weer wat meer aan het kletsen.

Ezra zwaaien, wil ik zien (ik vind het zo'n mooi mannetje)
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:52:30 #278
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48197498
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef MeNicole het volgende:
... tijgeren lukt alleen in de achteruit...
Wat zal dat een lachwekkend gezicht zijn

Belana nóg zo'n grote stap voor Ezra
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:54:15 #279
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48197627
Martineke wat erg dat je beebje zo ziek is. Hopelijk wordt hij gauw weer beter

ik80 een raar, maar wel lief kind en wat heerlijk dat ze lekker haar eigen volgorde aanhoudt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48198314
Martineke, vervelend he, als je mannetje zo ziek is? En met zulke koorts worden het ook meteen van die zielige hoopjes... Heeft hij verder geen symptomen zodat je weet wat het is? Klinkt als 5e of 6e ziekte... dat geeft vroeger of later (afhankelijk van 5e of 6e) heel fijne vlekjes (vooral) op de romp, net alsof de doorbloeding goed zichtbaar is.
Hier is Tinka ook nog steeds niet de oude. Ze eet wel weer wat, maar nu al 2 morgens achter elkaar dat het lijkt alsof ze ontploft is in haar luier! Diarree tot aan haar nek, zodat alleen de douche nog uitkomst biedt. Door de romper, pyama, dikke trappelzak, matrashoes en molton heen! En ze lijkt 'savonds en snachts echt pijn aan haar darmen te hebben, overstrekt helemaal met gillend huilen, terwijl er overdag niet zoveel aan de hand lijkt behalve verminderde eetlust. Ik hoop dat het morgen beter gaat, want het heeft nu wel lang genoeg geduurd (vanaf vorige week zondag al niet meer eten).

Belana... ik heb even op het fototopic gekeken... wat een geweldig kind zeg, om op te vreten! Je zou zo een hap uit zijn stralende wang nemen!
pi_48198812
Slaapmeisje... hier heeft Randy t/m 13 maanden op onze kamer gelegen en Tinka (volgende week 1 jaar) ligt nu ook nog bij ons op de kamer. Net als poemojn was ik altijd erg bang voor wiegendood, maar daarnaast vind ik het ook erg knus (en is het i.v.m. borstvoeding erg makkelijk). Ook ondanks de leeftijd van Randy geen probleem met de overstap naar een eigen kamertje. Tinka moet nog blijken!
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:33:03 #282
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48199449
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Martineke het volgende:
mijn ruim 10 maanden beeb is ziek gisteren en vandaag koorts, vanmorgen zelfs 39.8, het hoogste wat ik ooit getempt heb bij de kinders. arm mannetje, hijs zo zielig ook, hangt alleen maar tegen mij aan.
Beterschap!! voor je kleine Romijn...
  woensdag 11 april 2007 @ 08:29:06 #283
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48204557
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef MeNicole het volgende:
Mikael is gelukkig weer beter te pas. Hij kna weer lachen en ook weer "praten". Dat had ie een paar dagen niet gedaan maar vandaag is het weer helemaal goed Hij kna net als Ezra ook bijna heel veel. Zitten kanie wel. Stevig ook nog. Uit zichzelf zitten lukt bijna, zwaaien lukt bijna, tijgeren lukt alleen in de achteruit. Papa kan ie al zeggen mama wil ie niet Maar hij is gewoon zooo leuk
Bij ons dus ook 'babba', tijgeren achteruit ( ), zitten mwoah.. uit zichzelf ho maar! Hij is ontzetttend sterk in zijn armen, hij pakt met gemak iets van je af. Ondeugend knulletje en dan nog protesteren wanneer je het terugpakt...
leuk leuk leuk!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_48206262
Allemaal zieke kindjes weer beterschap!

Om alle patsposts even te ontkrachten ;
Ronja doet lekker nog bijna helemaal niets. Rollen gaat perfect, zitten als je haar neer zet doen we niet echt maar zelf gaan zitten zit nog niet in de planning. Kruipen of tijgeren doet ze niet, dingen nazeggen doet ze niet, zwaaien doet ze niet, staan doet ze niet en doorslapen doet ze al helemaal niet.
Wat ze wel heel goed doet is poepen als je haar even in haar blote billen laat liggen, zo veel brood naar binnen proppen dat je in de starthouding schiet om haar te redden, heel lief lachend aan je haar trekken, doen alsof ze heel veel eet maar in werkelijkheid alles aan de hond voeren, snachts een keer of vier voor een knuffel of een slokje komen, een half uur met duim en wijsvinger proberen een pluisje van het kleed te plukken en dikke kleffe smakzoenen in je nek geven.
En daarom hou ik zo veel van haar
  woensdag 11 april 2007 @ 09:59:56 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48206550
Ben ik ff uitgerust!! Tijn is gisteravond om 19.30 naar bed gegaan en vanmorgen ging om 7.00 de wekker en Swets en ik keken elkaar aan "heb jij Tijn vannacht gehooord??" Meneer heeft dus heerlijk het klokje rond geslapen Aangezien een late avond-voeding niets uitmaakt voor het aantal nachtvoedingen hebben we die al heel snel geschrapt en gaat hij rond 19.30 naar bed en we zien wel wanneer hij weer wakker wordt om te eten.. Nu was dat dus vanmorgen pas En hij werd heerlijk relaxed wakker; beetje op z'n duim sabbelen, beetje om zich heen kijken.

Wauw wat een grote stappen hier trouwens bij een hoop babietjes En een hoop ziekte ook bij andere babies

Slaapmeisje, Tijn ligt ook vaak in de box te slapen hoor 's Nachts ligt hij wel in zijn eigen kamertje, maar dat komt meer omdat hij niet meer in de wieg past (alleen als we erg proppen en in het ledikantje heeft ie lekker de ruimte) en het ledikantje past niet op onze kamer erbij.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:05:51 #286
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48206722
Wauw Tijn wat ben jij een lekkere slaapkop Heerlijk joh dat hij het zo goed doet en dan ook nog zo relaxed wakker worden

Milo slaapt vanaf de laatste avondvoeding (ergens tussen 21.30 en 23.00 uur) ook door tot 's morgens vroeg een uurtje of 7 en het is zo heerlijk. Vandaag is hij weer een hele dag naar het kdv. Gisteren ging het hartstikke goed en had hij keurig gedronken en een klein beetje geslapen. Toen ik hem op kwam halen, lag hij lekker op een kleed op de grond te spelen en was goedgeluimd. Vanmorgen heb ik hem weer afgezet daar en ik ga zo lekker met een bak koffie in de tuin van het zonnetje genieten
pi_48206949
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef owlet het volgende:
Allemaal zieke kindjes weer beterschap!

Om alle patsposts even te ontkrachten ;
Ronja doet lekker nog bijna helemaal niets. Rollen gaat perfect, zitten als je haar neer zet doen we niet echt maar zelf gaan zitten zit nog niet in de planning. Kruipen of tijgeren doet ze niet, dingen nazeggen doet ze niet, zwaaien doet ze niet, staan doet ze niet en doorslapen doet ze al helemaal niet.
Wat ze wel heel goed doet is poepen als je haar even in haar blote billen laat liggen, zo veel brood naar binnen proppen dat je in de starthouding schiet om haar te redden, heel lief lachend aan je haar trekken, doen alsof ze heel veel eet maar in werkelijkheid alles aan de hond voeren, snachts een keer of vier voor een knuffel of een slokje komen, een half uur met duim en wijsvinger proberen een pluisje van het kleed te plukken en dikke kleffe smakzoenen in je nek geven.
En daarom hou ik zo veel van haar
Daarom had ik er bij Mikael ook neergezet bijna Mikael doet veel dingen bijna. Alleen zitten en papa zeggen is het enige wat ie echt doet. De rest is allemaal bijna
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48207291
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Daarom had ik er bij Mikael ook neergezet bijna Mikael doet veel dingen bijna. Alleen zitten en papa zeggen is het enige wat ie echt doet. De rest is allemaal bijna

ET, lekker joh Op dat soort nachtjes kan je weer heel lang teren!
  woensdag 11 april 2007 @ 10:48:09 #289
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48208045
Owlet! Lief stukje!

Simon kan ook zo lekker knuffelen om mijn nek, om daarna lekker te zeveren!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 11 april 2007 @ 12:14:02 #290
19529 Fendy
True Spirit
pi_48210950
Zeau, net terug van het CB.

De dienstdoende dame vertelde dat er nog geen reden tot paniek is, omdat Jayden nog maar 8 weken oud is gaan we het prima redden door hem zo veel mogelijk op zijn buikje te leggen...schijnbaar trekt alles dan in een mum van tijd bij. Toevallig was er een moeder met baby-met-mooi-rond-hoofd die het kon beamen, en die aangaf dat het bij haar kindje nog wat erger was, dus met redelijk vertrouwen maar een paar weekjes aankijken...

Jayden is vandaag exact 8 weken oud, nu 6025 gram...dus 2 kilo aangekomen (de helft van zijn geboortegewicht.)

Denk dat we hem maar Gijs gaan noemen voortaan. Holle bolle Gijs.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 12:24:08 #291
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48211278
Fendy wat een heerlijk bericht joh! Hoe vind "Gijs" het om op zijn buikje gelegd te worden? Hij is goed aangekomen zeg, hoe lang is Jayden nu?
  woensdag 11 april 2007 @ 12:28:01 #292
19529 Fendy
True Spirit
pi_48211409
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy wat een heerlijk bericht joh! Hoe vind "Gijs" het om op zijn buikje gelegd te worden? Hij is goed aangekomen zeg, hoe lang is Jayden nu?
Hij ligt nu supertevreden op zijn buikje te slapen naast me dus hij vindt het helemaal niet erg...het is ook zo'n makkelijk klein jochie
Eigenlijk vergeten om te meten hoe lang hij was, maar dat doe ik vanavond wel effe
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:36:22 #293
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48213999
voor alle kindjes en hun ontwikkelingen.
En voor de kindjes die alles bijna kunnen, jullie tijd komt nog wel. Het zegt nl. helemaal niks over het kind hoor, dus lekker hun gang op hun eigen tempo laten gaan.

Cas heeft hier trouwens 2 maanden 's avonds bij ons op de kamer geslapen. Overdag sliep hij op zijn eigen kamertje. Vond ik wel het makkelijkst wennen eigenlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:16:50 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_48226620
Liam is nu uit logeren, dus Ezra slaapt vannacht in Liam's bed, ik ben heel benieuwd. Is dus voor het eerst
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 april 2007 @ 19:54:19 #295
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48228194
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Belana het volgende:
Liam is nu uit logeren, dus Ezra slaapt vannacht in Liam's bed, ik ben heel benieuwd. Is dus voor het eerst
Kan hij er niet uit rollen? Waarschijnlijk niet.... anders zou je het niet doen. Nou goed, ik ben ook benieuwd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 april 2007 @ 20:53:52 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_48231070
Liam ligt ook nog in een ledikant (dat is een vrij grote, zelf gemaakt door mijn opa nog voor mijn vader) en ik vind hem zelfs nog veiliger en prettiger dan moderne ledikanten, omdat er niet van die spijlen aan zitten waar beentjes in klem raken enzo. (dat heeft ezra in zijn eigen ledikantje al meerdere malen gehad )
anyways, hij ligt lekker te slapen, nu kijken of mij dat ook lukt straks
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 april 2007 @ 21:03:38 #297
103793 kozakken
Living the life
pi_48231553
Owlet. Ronja en Romme kunnen dan lekker naar elkaar kwijlen

Wat leuk Belaan. Lekker in een ledikantje op een eigen kamertje. Spannend ook
pi_48236550
Zal wel stil zijn voor jou Belana Ik hoop dat jullie allebei lekker slapen vannacht!

Dylan heeft alleen de kraamweek bij ons op de kamer geslapen, maar omdat ik van ieder zuchtje en kreuntje wakker werd, ging hij naar zijn eigen kamertje. Quinten heeft 24 dagen bij ons geslapen, zelfde verhaal weer als bij Dylan Allebei vonden ze het wel best en sliepen erg goed in hun eigen bedje.

Even een updatje over Quintens arm; het gaat hartstikke goed Een paar dagen na het laatste kinderarts bezoek bewoog Quinten zijn schouder ineens alle kanten op. Je ziet nu nauwelijks verschil tussen de twee armen. Ik ben zo blij hiermee
We hebben ook meteen een foto gemaakt toen we hem zagen liggen, wat een normale houding is voor kindjes, was nu een hele blijde happening
Rechts (voor de kijkers links) is de 'slechte' arm
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48237287
Quinten, je kan nu dus jompelen Ik jompel mee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 11 april 2007 @ 22:56:01 #300
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48237331
Beef, van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')