Ezra kijkt zeker 's avonds als ik hem naar boven ga brengen altijd heeeeel blijquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de indruk dat hij soms ook echt blij kijkt als ik hem naar zijn eigen kamertje breng
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Belana het volgende:
[..]
Ezra kijkt zeker 's avonds als ik hem naar boven ga brengen altijd heeeeel blij
Hij gaat ook altijd vrolijk naar bed eigenlijk, vind het heerlijk om zijn bedje in te gaan
Ik denk dat die kindjes wel beter slapen ja als ze op hun eigen kamer liggen waar ze niet gestoord worden. wij moeten nu toch ook nodig eens aan de slag
De rust en regelmaat bestaat hier meer uit de opeenvolging van handelingen dan uit tijden, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een fijne reacties hier! Milo en ik slapen heel goed 's nachts (maar KlaasVaker wat minder). Milo had gisteravond om 23.00 uur de laatste fles gekregen en sliep door tot 08.30 uur vanmorgen. Overdag ligt hij lekker in zijn box te slapen en dat gaat ook prima. Ik weet natuurlijk niet hoe hij dat in het kdv doet. Ik wil ook graag rust en regelmaat voor ons ventje en heb elke dag weer het voornemen om hem in ieder geval overdag in zijn eigen kamertje te leggen. Tot nu toe is dat nog niet gelukt![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:20 schreef LadyS het volgende:
Oftewel: aan mijn antwoord heb je niet zo veelritme is hier ook ver te zoeken, oook daar kan ik je dus niet mee helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |