Heeft u een vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden,quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Speciaal voor eenieder die de streams niet kan of wil volgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kennelijk niet....quote:
Ja graag!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
Heeft u een vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden,
Dan hebben ze in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw foto's en woorden![]()
![]()
![]()
Oepsquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dan hebben ze in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw foto's en woorden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk niet....
Aan de caps te zien zou "Lust is in the air" wel aardig van toepassing zijn![]()
dat is een opzettelijke verdraaiing van de o zo mooie COS-regels!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vrrrroemmmm straight through!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef FdW het volgende:
Just a Touareg, that's the only thing I want, just a Touareg![]()
Haar uiterlijk is okay maar van binnen spoort ze niet. Alles voor de publiciteit, het straalt er vanaf. En het wordt met het uur saaier om ook maar iets van de streams te volgen. Hup redactie Lieke NU naar huis.quote:
We zijn weerloos, we kunnen alleen maar smekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dat is een opzettelijke verdraaiing van de o zo mooie COS-regels!
ik zeg: sanctie!
[afbeelding]
Ik herinner me het alweer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef Dark het volgende:
Wat gaat er gebeuren om 3 uur en waarom is Lieke er nog, hoort die ook bij dat 3 uur gedoe?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dat is een opzettelijke verdraaiing van de o zo mooie COS-regels!
ik zeg: sanctie!
[afbeelding]
Kijk, dat spreekt me al heel wat meer aan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn weerloos, we kunnen alleen maar smeken![]()
dat zat ik me ook net af te vragen, dit klopt toch niet, of ben ik gek??quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:51 schreef Marrije het volgende:
Het is nu bijna 15 uur en die Lieke is er nog steeds![]()
Ja was het maar waar. Helaas, Lieke krijgt ie gratis, net als gabyquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel CP's moet Huub inleveren voor lieke ?
Heb toch een heel ander idee bij zomerkledingquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik herinner me het alweer.
Iets met "tags en zomerkleding".
edit: Waarom die mediageile hoer Lieke er nog steeds is, is mij ook een raadsel.
Ohhh, daarom stop ik dus met kijken, OK thxquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja was het maar waar. Helaas, Lieke krijgt ie gratis, net als gaby![]()
Ga ff lekker de tuin in, afkoelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat zat ik me ook net af te vragen, dit klopt toch niet, of ben ik gek??
Jep, als personeel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef Yollie het volgende:
Is Lieke er zaterdagavond ook op het feest?
dit begint voor mij ook een steeds grotere optie te wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhh, daarom stop ik dus met kijken, OK thx![]()
ik heb geen tuinquote:
Nou dan kan ik wel wat anders gaan doen zaterdagavond. Lieke verziekt echt het hele programma. Ik vertrouw haar niet maar al zou het allemaal echt en oprecht zijn dan nog is dit vreselijk saai om naar te kijken.quote:
Dat is geen personeel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En waarom komt Wilgo dan niet gewoon een paar dagen ?
(aangezien Huub het ook mag)
Das je eigen fout. Je ouders kun je niet kiezen, maar je schoon¤ouders welquote:
Laten we dan ook meteen, Rogier, Bart, Patrick en Cora vragenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En waarom komt Wilgo dan niet gewoon een paar dagen ?
(aangezien Huub het ook mag)
Ik wel, maar het waait te hard en er staat nu geen zon op. On-topic: iedereen is zich aan het kleden, kappen en poederen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Laten we dan ook meteen, Rogier, Bart, Patrick en Cora vragen![]()
Wilgo kan toch ook wel een doekje over de spiegel halen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is geen personeel.
En om Natasia in het huis te houden heeft hij ws andere eisen gesteld.
Dat betaalde niet genoeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wilgo kan toch ook wel een doekje over de spiegel halen ?
quote:
Jaahaaa, en hij is ook een geweldige entertainer; gesellugquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wilgo kan toch ook wel een doekje over de spiegel halen ?
Vind ik ook ja, kijk ook telkens minder. Zelfs mijn leven is nog intressanter dan dit verliefde gedoe.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou dan kan ik wel wat anders gaan doen zaterdagavond. Lieke verziekt echt het hele programma. Ik vertrouw haar niet maar al zou het allemaal echt en oprecht zijn dan nog is dit vreselijk saai om naar te kijken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, is voor foto's of voor filmpje, ze moeten straks ook het zwembad in .
Ik zie in Wilgo wel de nieuwe Carlosquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaahaaa, en hij is ook een geweldige entertainer; gesellug![]()
Dat dus !quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, kijk ook telkens minder. Zelfs mijn leven is nog intressanter dan dit verliefde gedoe.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie in Wilgo wel de nieuwe Carlos![]()
prachtige capquote:
miscommunicatie, het moet nu weer welquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zouden ze geen zender om moeten ?![]()
Volgende week wordt de rest ook gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
Iemand schreef het al eerder: het haar van Sylvia is verknald. De bovenlaag (haar echte haar) is veel lichter dan het langere ingeweven gedeelte.
quote:
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:15 schreef Marelle het volgende:
Ik vond Bart en Lesley een veel leuker stel, daar zag je aan dat ze echt helemaal verliefd waren. Gingen ook veel volwassener met elkaar om...
Ah, dan snap ik het. Geen gezicht zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef CartWOman het volgende:
[Sylvia's haar]
Volgende week wordt de rest ook gedaan.Het staat haar veel mooier, dat blonde, ze heeft al zo'n harde 'uitkijk'...
Dan kom ik weer even terug!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Hè hè... ze is weg.
Ja?? Werd tijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Hè hè... ze is weg.
Geen last van PMS, maar ik ga spontaan over mijn nek van die mediageile trut.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
Waarom krijgen alle vrouwen daar en hier toch spontane tussentijdse PMS aanvallen, alleen maar omdat er een leuke vrouw als Lieke aanwezig is![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iemand van produktie komt de kapsalon binnen met een tasje spullen voor Sylvia : "Hey bromtol, ik heb hier ...." en toen werd het geluid weggedraaid.
[afbeelding]
Alle vrouwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
Waarom krijgen alle vrouwen daar en hier toch spontane tussentijdse PMS aanvallen, alleen maar omdat er een leuke vrouw als Lieke aanwezig is![]()
![]()
IK vind Lieke gewoon niet leuk, niets aan haar spreekt mij aan. Dit heeft niets met jaloers zijn te maken of PMS aanvallen of wat dan ook........quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
![]()
Die riepen : Tering Huub en Eric flikker.quote:
Misschien was het wel om te voorkomen dat Sylvia's gemopper doorkwam. Toen het geluid terugkwam riep iemand van de productie tegen haar dat iedereen al klaarstond. Het gemopper was niet van de lucht: moeten ze het maar beter plannen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Marrije het volgende:
[geluid productie wordt weggedraaid]
![]()
Vind ik niet kunnen.
Kan me niet herinneren dat een vrouw spontaan gezellig reageert op Lieke.quote:
Niet zo vreemd van Syl. Ze is een uur geleden teruggekomen van motorrijles, haar kleding is weg en ze heeft amper tijd om zich goed voor te bereiden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien was het wel om te voorkomen dat Sylvia's gemopper doorkwam. Toen het geluid terugkwam riep iemand van de productie tegen haar dat iedereen al klaarstond. Het gemopper was niet van de lucht: moeten ze het maar beter plannen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een vermoeden : Als ze nu een nieuwe leader gaan opnemen, met de huidige bewoners, hoeven we dus zeker de eerste weken nog niet op nieuwe bewoners te rekenen.
Redelijk vermoeden ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die riepen : Tering Huub en Eric flikker.
Syl is wél (volgens DGK zelf dan) een miljonair, dus dat iemand van de produktie haar bromtol niet vind ik niet kunnen. Als ze haar de mond willen snoeren kan dat ook met andere woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien was het wel om te voorkomen dat Sylvia's gemopper doorkwam. Toen het geluid terugkwam riep iemand van de productie tegen haar dat iedereen al klaarstond. Het gemopper was niet van de lucht: moeten ze het maar beter plannen.
Die indruk heb ik ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Productie loopt altijd te sollen met Syl![]()
![]()
![]()
Afscheid scene?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een vermoeden : Als ze nu een nieuwe leader gaan opnemen, met de huidige bewoners, hoeven we dus zeker de eerste weken nog niet op nieuwe bewoners te rekenen.
Redelijk vermoeden ?
Schone schijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redelijk vermoeden ?
Dat is ook een verklaring van het feit dat de ''miljonairs'' geen zomerkleding hebben........quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ze stoppen straks toch, want SBS gaat er niet meer mee verder, denk ik![]()
Eigenaardigquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze dragen allemaal hun stropdas zo![]()
boehoeeeeequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo vreemd van Syl. Ze is een uur geleden teruggekomen van motorrijles, haar kleding is weg en ze heeft amper tijd om zich goed voor te bereiden.
Productie loopt altijd te sollen met Syl![]()
![]()
![]()
nope, die mannen lopen maar naar keuze op Huub of Brian of wie dan ook van hun voorgangers af te geven en dat moeten we gewoon als inhoudelijk accepteren, en als Lieke die blijkbaar bij veel vrouwen een intuitief wantrouwen oproept aan kritiek onderhevig is, is het gelijk PMS.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
IK vind Lieke gewoon niet leuk, niets aan haar spreekt mij aan. Dit heeft niets met jaloers zijn te maken of PMS aanvallen of wat dan ook........
Das bij gebrek aan een choker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:31 schreef Tissik het volgende:
Is dat een nieuwe trend om die stropdas zo te dragen? Of wordt die trend nu juist bedacht en gezet door DGK, in de hoop dat heel Nederland er ineens als een malloot bij gaat lopen?![]()
3.5 glas champagne opquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is volgens mij zo dronken als een tor. Dan gaat ze altijd zo hysterisch lachen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:31 schreef mootie het volgende:
Ze zijn gruwelijk saai gekleed voor een shoot, en dan het bruidspaar in het wit in het midden @@
Weet je dat ik psies dezelfde gedachte had? Het maakt het alleen maar extra armoedig, om dit dan als alternatief voor een choker te verzinnen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
geflankeerd door de getuigen, proest...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet je dat ik psies dezelfde gedachte had? Het maakt het alleen maar extra armoedig, om dit dan als alternatief voor een choker te verzinnen.
Jij ziet Billie vast en zeker liever in zijn zwemtent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Ik vind het bij iedereen wel aardig staan die stropdas, maar bij billy is het geen gezicht.
Ik vind ze er op deze manier uitzien als paupers, een man die goed gekleed wil gaan draagt zijn stropdas echt niet op deze wijze. Daar zijn chokers voor bedoeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Ik vind het bij iedereen wel aardig staan die stropdas, maar bij billy is het geen gezicht.
en hoe was dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Lipsch het volgende:
Ik heb gisteren bij toeval een potje gegolft met de hoofdredacteur van roddelblad Party en zijn secretaresse. Voor de liefhebbers van bolle Jaap, er wordt aandacht gegeven aan Jaap's tentamendagje in de volgende Party. Er zijn kennelijk foto's gemaakt. Was overigens grappig om te horen hoe het gedoe rondom Natasia en Party nou zo ongeveer is gelopen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht altijd dat zomerkleding gewoon een korte broek, tshirt en gympen was.
Maar goed: nu weet ik dus hoe het hoort. lange broek, stropdas onder een blouse, en een net jasje er overheen.
Ben ff kleding kopen, tot later....![]()
Dat zie ik nu pas, ziet er toch niet uit met zo'n hals.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Misschien heeft ze haar periode? ze zei toch laats dat ze daaar last van had?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
Sylvia is de hele dag al chagerijnig.
Leuk! Heel aardige mensen! Ik kwam er overigens pas aan het eind van de pot achter wie zij waren, tijdens de naborrel, zeg maar.quote:
dan gaat die ex het nog druk krijgen. voor vaderdag moet hij dan maar een dure agenda krijgen van natasja zodat hij al zijn doodsbedrijgingen geordend kan afwerken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Lipsch het volgende:
Ik heb gisteren bij toeval een potje gegolft met de hoofdredacteur van roddelblad Party en zijn secretaresse. Voor de liefhebbers van bolle Jaap, er wordt aandacht gegeven aan Jaap's tentamendagje in de volgende Party. Er zijn kennelijk foto's gemaakt. Was overigens grappig om te horen hoe het gedoe rondom Natasia en Party nou zo ongeveer is gelopen.Party heeft aardig wat doodsbedreigingen ontvangen, o.a. van de ex van Natasia.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
Een vriendin van mij werkt bij talpa (tien) en zij wist me te vertellen dat je binnenkort voor de streams moet betalen?!?
dan is streamen dus voor 90% van de mensen over denk ik. Ik heb absoluut geen zin om daarvoor te betalen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
Een vriendin van mij werkt bij talpa (tien) en zij wist me te vertellen dat je binnenkort voor de streams moet betalen?!?
Aantal betalende streamers; 0quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
1 betalende streamer en de rest via p2ptv meekijkenquote:
john is niet wijsquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
Regie-assistente? Zoiets.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef rebellious_angel het volgende:
wie was die blonde die de lege fles pakte????? die met dat witte shirtje?
Zou een goed idee zijn, kan ik eindelijk wat anders agan doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn, kan ik eindelijk wat anders agan doen.
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling en het gebruik simpel kan verlopenquote:
Echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling simpel kan verlopen
Betaling is geen sprake van, volgens mijn bron.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling en het gebruik simpel kan verlopen[dat lukt ze nooit!]
Ze zou het zo doen, no problem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Snollie......je moet topless.
Snollie......Ja?![]()
ik had m'n account gedelete - wilde cold turkey afkicken, doe het nu maar geleidelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Betaling is geen sprake van, volgens mijn bron.
Hé, waar is tipsch gebleven?![]()
Ik zie het programma binnenkort stoppen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling en het gebruik simpel kan verlopen[dat lukt ze nooit!]
En die ene letter verschil helpt je daarbij?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik had m'n account gedelete - wilde cold turkey afkicken, doe het nu maar geleidelijk.
na een jaar moet je 73 euro betalen. lijkt mij niet verstandig. tenzij je zelf uit het aanbod van alle camera's, die in het huis hangen, een keuze mag maken. maar dan nog... zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
tipsch staat nu geregistreerd op een niet-bestaand emailadres en bestaat gewoon verder, is op fok de enige manier waarop ik het voor mezelf ontoegankelijk kan maken. (raar trouwens!) het gaat zo prima, Dank jequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En die ene letter verschil helpt je daarbij?![]()
Nou ja, succes dan maar.![]()
Heb je toevallig familie in het huis wonen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
na een jaar moet je 73 euro betalen. lijkt mij niet verstandig. tenzij je zelf uit het aanbod van alle camera's, die in het huis hangen, een keuze mag maken. maar dan nog... zou ik het doen.
moest zijn: maar dan nog zou ik het niet doen. ik ben toch niet gek.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je toevallig familie in het huis wonen?![]()
je zei dat je het wel zou doen, vandaar dat Hidiho het hamertje erbij haalde!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moest zijn: maar dan nog zou ik het niet doen. ik ben toch niet gek.
dank dat je mij er op wijst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
je zei dat je het wel zou doen, vandaar dat Hidiho het hamertje erbij haalde!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Attenooie, heeft Natasia gezopen? ... wat is ze weer luidruchtig
Heel fijn dat bezitterige handje van brian op het been van Amanda.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik had m'n account gedelete - wilde cold turkey afkicken, doe het nu maar geleidelijk.
AAAAARRRRRCCCCHHHHHquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Wie werd ook alweer warm van Eric zijn borstjes/
Jaap heeft ze ook.
[afbeelding]
eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef jacqjacq het volgende:
waarom moet amanda nu weer als prijskoe vooraan liggen, het zou leuk geweest als het eens iemand anders was.
sylvia ziet er ook goed uit in bikini, die hadden ze ook wel een keertje vooraan mogen laten liggen
Denk dat ie dat meer doet om als een player over te komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Heel fijn dat bezitterige handje van brian op het been van Amanda.
dat was ik, maar 't was een grapje hoorquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Dogga het volgende:
bah die close up op amandel
wat is ze eigenlijk lelijk he
Familie Flodder revisited?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Dogga het volgende:
als ik jaap zie moet ik iedere keer denken aan: klik om dit onderdeel te activeren en te gebruiken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Marelle het volgende:
't is geen gezicht, dikke Jaap en Amandel die sexy voor de heleboel ligt![]()
ja .. was een geweldige cap !!!.... met die tekst erbijquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ik jaap zie moet ik iedere keer denken aan: klik om dit onderdeel te activeren en te gebruiken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja .. was een geweldige cap !!!.... met die tekst erbij
Minder dan Eric helaasquote:
What else is new?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda ligt er als een zoutzak bij
quote:
waarschijnlijk niet zo belachelijk groot als die van Amandel, maar is het erg als een vrouw kleine borsten heeft, niks mis mee toch?!quote:
jawel, anders zou ik het niet zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo belachelijk groot als die van Amandel, maar is het erg als een vrouw kleine borsten heeft, niks mis mee toch?!
oh.. ik dacht dat het een bobbel in brian zijn broek wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda ligt er als een zoutzak bij
yep lelijke plofkop en lelijke borsten....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Dogga het volgende:
tssssssssssssquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
jawel, anders zou ik het niet zeggen.
ze is niet mooi maar ook niet lelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Dogga het volgende:
bij gebrek aan de echte dolfinarium pro's, maar ja die beestjes zijn dan ook jaren getraind.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Jaap's volume gaat volgens mij misbruikt worden om een mooi tegenlicht-shot van waterspray te maken.
omdat ie dan denkt dat ie ook populair isquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Eric de hele tijd aan Huub?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Suikeroom het volgende:
is Natasia dronken?
nee, natasja krijgt tegenwoordig bijna overal een orgasme van. (wat moet wilgo blij zijn dat hij dat niet hoeft te bewerkstelligen)quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Suikeroom het volgende:
is Natasia dronken?
Helemaal eensch. Jammer dat het omgekeerd nooit gebeurt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef rebellious_angel het volgende:
lief die kusjes van Huub op Syl's schouders en gezicht zo...
Kijk, jij hebt hem in 1 keer goedquote:
Deze foto ziet er een stuk beter uit dan de andere foto's.quote:
heel MOOI!!!!!!!!quote:
Veel beter, ik zie geen Billie, ik seg, ik hou durfanquote:
Prachtige capquote:
Hoe kun je Billie nou missen???????????????quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef daWeasel het volgende:
Mag Jaap niet mee doen ofzo? Net als toen zijn vriendjes vroeger hongersnoodje speeldemocht hij ook nooit meedoen...
Jij kickt op Eric volgens mijquote:
Leuke foto hoor, maar ik vind dat blote konten gedoe van Eric tijdens deze fotosessie wel erg overdreven hoorquote:
GATVERquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Stijn heeft tegen Snollie gezegd dat iedereen Snollie een lekker wijf vindt.
Zegt mij genoeg over Stijn.
Scanman01?quote:
Ja Stijn zei dat "hij in een deuk heeft gelegen en dat het maar weer eens terug moest komen"quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef lady1 het volgende:
ohhh ze moeten dus volgens stijn meer gaan rellen snachts
Lijkt me een goed begin om de bedtijd op te heffen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef lady1 het volgende:
ohhh ze moeten dus volgens stijn meer gaan rellen snachts
En het net ingestelde rookverbod voor de master bedroom. Anders kunnen ze geen helse plannen uitdenkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me een goed begin om de bedtijd op te heffen.
ze hadden het even over johnie(?) en zijn vermeende miljoenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef blomst het volgende:
We mogen het niet horen, de microfoon word weg gehaald.
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En het net ingestelde rookverbod voor de master bedroom. Anders kunnen ze geen helse plannen uitdenken![]()
Als ze het over John de Mol hebben dat zijn dat 1600 vermeende miljoenen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze hadden het even over johnie(?) en zijn vermeende miljoenen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En het net ingestelde rookverbod voor de master bedroom. Anders kunnen ze geen helse plannen uitdenken![]()
Ja, heel verstandig. Voor ons plezier en hun kijkcijfers.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Desii het volgende:
[..]
masterplan.... laat dan tevens de die bedroom voor de 2 relboys blijven..
hmmmm alhoewel... of dat verstandig is![]()
platina en ruimte reizen ... now we're talking babyquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
Wat ordinair, iedere keer weer die champagne als symbool voor rijkdom erbij.
Dat is om de armoe van het gebeuren te verdoezelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
Wildparken opkopen om de natuur te redden. Da's pas hip.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
platina en ruimte reizen ... now we're talking baby
Te accentueren, zul je bedoelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is om de armoe van het gebeuren te verdoezelen.
oh je bedoelt maatschappelijk verantwoord ondernemen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wildparken opkopen om de natuur te redden. Da's pas hip.
OK...quote:
Het is echt een vreselijk ordinair kind als je dr zo ziet zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft een blik van........Pornorama.
Wat moeten ze anders gebruiken om wat rijkdom uit te stralen...met de bewoners gaat het niet lukkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
Wie er ook wint, dat zie ik geen van deze mensen doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oh je bedoelt maatschappelijk verantwoord ondernemen?
Gelukkig geeft John de Mol zelf het goede voorbeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie er ook wint, dat zie ik geen van deze mensen doen.
Een Rolls Royce?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders gebruiken om wat rijkdom uit te stralen...met de bewoners gaat het niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |