quote:
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:15 schreef Marelle het volgende:
Ik vond Bart en Lesley een veel leuker stel, daar zag je aan dat ze echt helemaal verliefd waren. Gingen ook veel volwassener met elkaar om...
Ah, dan snap ik het. Geen gezicht zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef CartWOman het volgende:
[Sylvia's haar]
Volgende week wordt de rest ook gedaan.Het staat haar veel mooier, dat blonde, ze heeft al zo'n harde 'uitkijk'...
Dan kom ik weer even terug!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Hè hè... ze is weg.
Ja?? Werd tijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Hè hè... ze is weg.
Geen last van PMS, maar ik ga spontaan over mijn nek van die mediageile trut.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
Waarom krijgen alle vrouwen daar en hier toch spontane tussentijdse PMS aanvallen, alleen maar omdat er een leuke vrouw als Lieke aanwezig is![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iemand van produktie komt de kapsalon binnen met een tasje spullen voor Sylvia : "Hey bromtol, ik heb hier ...." en toen werd het geluid weggedraaid.
[afbeelding]
Alle vrouwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
Waarom krijgen alle vrouwen daar en hier toch spontane tussentijdse PMS aanvallen, alleen maar omdat er een leuke vrouw als Lieke aanwezig is![]()
![]()
IK vind Lieke gewoon niet leuk, niets aan haar spreekt mij aan. Dit heeft niets met jaloers zijn te maken of PMS aanvallen of wat dan ook........quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
![]()
Die riepen : Tering Huub en Eric flikker.quote:
Misschien was het wel om te voorkomen dat Sylvia's gemopper doorkwam. Toen het geluid terugkwam riep iemand van de productie tegen haar dat iedereen al klaarstond. Het gemopper was niet van de lucht: moeten ze het maar beter plannen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Marrije het volgende:
[geluid productie wordt weggedraaid]
![]()
Vind ik niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |