1 betalende streamer en de rest via p2ptv meekijkenquote:
john is niet wijsquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
Een vriendin van mij werkt bij talpa (tien) en zij wist me te vertellen dat je binnenkort voor de streams moet betalen?!?
Regie-assistente? Zoiets.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef rebellious_angel het volgende:
wie was die blonde die de lege fles pakte????? die met dat witte shirtje?
Zou een goed idee zijn, kan ik eindelijk wat anders agan doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
Een vriendin van mij werkt bij talpa (tien) en zij wist me te vertellen dat je binnenkort voor de streams moet betalen?!?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef wendy4ever het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn, kan ik eindelijk wat anders agan doen.
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling en het gebruik simpel kan verlopenquote:
Echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling simpel kan verlopen
Betaling is geen sprake van, volgens mijn bron.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling en het gebruik simpel kan verlopen[dat lukt ze nooit!]
Ze zou het zo doen, no problem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Snollie......je moet topless.
Snollie......Ja?![]()
ik had m'n account gedelete - wilde cold turkey afkicken, doe het nu maar geleidelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Betaling is geen sprake van, volgens mijn bron.
Hé, waar is tipsch gebleven?![]()
Ik zie het programma binnenkort stoppen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, als het 0,20 eurocent per dagje streamen bedraagt zou ik er wel voor betalen, voor alle 4 de streams en alléén als de betaling en het gebruik simpel kan verlopen[dat lukt ze nooit!]
En die ene letter verschil helpt je daarbij?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik had m'n account gedelete - wilde cold turkey afkicken, doe het nu maar geleidelijk.
na een jaar moet je 73 euro betalen. lijkt mij niet verstandig. tenzij je zelf uit het aanbod van alle camera's, die in het huis hangen, een keuze mag maken. maar dan nog... zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |