hij moet alweer zelf lopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
We gaan weer effe koffiemanagerenSPANNEND!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Tering man, we werken ons de naad uit de broek![]()
eet smakelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ha, de baas is jarig, en er worden hier nu net 2 gigantische taarten binnen gebracht
Wij hebben gisteren en eergisteren al gebak gehadquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ha, de baas is jarig, en er worden hier nu net 2 gigantische taarten binnen gebracht
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Waar zit je in de Arenaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.
Bijlmer Arenaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.
Die heeft een stevige beurt nodigquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
Sommige mensen voelen zich echt belangrijk..
D'r loopt hier zo'n wicht rond, zo één die denkt dat ze echt belangrijk is. Van 't algemeen secretariaat, wat ze doet weet niemand. Als ik langsloop zit ze te internetbankieren of te bellen. Nou was ik met een opdracht bezig voor een andere afdeling, waar aardig wat mensen mee te maken hadden, dus ik werd steeds gebeld op m'n telefoon hier. Alleen stond mijn telefoon nog niet op de telefoonlijst, dus ze belde steeds mijn collega op kantoor op (ik zit bij de hoofd salarisadministratie op kantoor), dusja, dat is ook niet optimaal.
Dus ik had haar gemaild (want zij gaat erover staat op intranet), of ze me op de telefoonlijst wilde zeggen. Mailt ze terug: 'Helaas, stagiairs worden niet vermeld op de interne telefoonlijst'. Och ja, je moet me natuurlijk over 16 weken er weer vanaf halen, stel dat je moe wordt..![]()
Ja, dat soort volk loopt helaas op elk bedrijf rondquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
Sommige mensen voelen zich echt belangrijk..
*knip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |