die moeten op Lowlands komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
*ruimt ze maar weer op
klaxons is wel leuk om te horen![]()
da's geen pokerquote:
sterktequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ga naar Den Bosch toe.
Morgen de crematie.
Sterkte morgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ga naar Den Bosch toe.
Morgen de crematie.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heeft rubbereend de kaarten voor Tiesto ook al besteld ?
toch niet alles bij de benedenburen geloosd hequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:55 schreef golfer het volgende:
Zo, de balkonvloer is weer wit i.p.v. groen.
Dat was wel even nodig, zo'n schrobbeurt.
We hebben geen benedenburen, beneden is onze eigen tuin.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:14 schreef Ole het volgende:
toch niet alles bij de benedenburen geloosd he![]()
60 euro is wel prijzig ja .quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef rubbereend het volgende:die prijs, bovendien gaat op 1 juni mn achternichtje trouwen en heb dus al de hele dag feest
OK, Ik kreeg van het weekend ineens een plens water over me heen van één van de bovenburen die balkon aan het schoonmaken wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben geen benedenburen, beneden is onze eigen tuin.
Illustratie :quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
We hebben geen benedenburen, beneden is onze eigen tuin.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:36 schreef Ole het volgende:
[..]
OK, Ik kreeg van het weekend ineens een plens water over me heen van één van de bovenburen die balkon aan het schoonmaken was![]()
Je ziet het al helemaal voor jequote:
Oranje buiten bedoel jequote:
scheelt je alweer een douchebeurtquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:36 schreef Ole het volgende:
[..]
OK, Ik kreeg van het weekend ineens een plens water over me heen van één van de bovenburen die balkon aan het schoonmaken was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |