abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47753885
Breaking news! Was even zoeken. Maar ze hebben hem. De moordenaar van Louis Sévèke, de irritante linkskraker met zijn modieuze Arafat-sjaaltje, die op 15-11-2005 voor zijn hoofd werd geschoten. Bijna 100.000 politie-uren zijn aan de moordzaak besteed. Kost een paar belastingcenten. Maar dan had je ook niks. Maandenlang was de pliesie op zoek naar een blanke man van 30 tot 35 jaar en 1,80-1,90 meter lang. En toen ging het weer om Linke Loetje en Edmund Dantes. Dan was het weer een EX-Pliesie die de trekker had overgehaald. En wat blijkt nu uiteindelijk. Heeft de butler het gedaan? Welnee. Het was gewoon een andere krakert. Moordenaar (een 38-jarige Rotterdammer) en slachtoffer kenden elkaar van het Nijmeegse stenengooi-circuit. Live persco.
Update: Het gastenboek van radicaal links is open gesloten voor felicitaties.

Ik wil jullie toch even op dit grappige stukje wijzen van jullie goede vrienden van GS
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:23:28 #152
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_47753977
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef SeLang het volgende:
Voor mij was het vanaf het begin af duidelijk dat het een afrekening was binnen de linkse wereld.
Ben wel benieuwd waarom hij uiteindelijk dood moest. Wou hij een boekje open gaan doen over RaRa?
Makkelijk gezegd achteraf hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:25:20 #153
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_47754068
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ja omdat het een crimineel EN een parasiet was. Een crimineel kan na zijn gevangenisstraf nog een hoop goede dingen voor de samenleving betekenen. Hij heeft echter niks constructiefs bijgedragen, afbreken was hij wel goed in.
je zegt gewoon: hij is links dus ik vind het niet erg.

punt.
put
your
clothes
on!
pi_47754118
Waarom zijn er mensen die een crimineel verdedigen? Of was het zo'n goede man omdat ie mensen belangeloos hielp?
pi_47754197
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom zijn er mensen die een crimineel verdedigen? Of was het zo'n goede man omdat ie mensen belangeloos hielp?
Hoe verdiende de beste man eigenlijk zijn centen? Naar ik begrijp deed hij erg veel belangeloos, bleef er dan nog wel tijd over om te werken, of had hij een vermogende familie?
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:28:30 #156
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47754204
quote:
Robin Hood was er niks bij!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47754664
quote:
Broer Sévèke: dag van grote emoties

SEVEKE

NIJMEGEN (ANP) - Voor broer Raymond-Pierre en zus Rose van de doodgeschoten activist Louis Sévèke is het woensdag ,,een dag van grote emoties.'' Beiden zijn verheugd over de aanhouding van een verdachte, maar blijven nog met de brandende vraag naar een motief zitten.

Dat heeft Raymond-Pierre Sévèke woensdag in Nijmegen gezegd. Familie en vrienden van Sévèke zijn volgens hem geschokt dat de verdachte een bekende uit de kraakbeweging was. De nabestaanden hebben nog geen idee om wie het gaat. Politie en justitie wilden niet zeggen of het motief voor de moord gezocht moet worden in het gezamenlijke kraakverleden.

,,We hebben de hoop nooit opgegeven dat de zaak opgelost zou worden. Maar het telefoontje van de politie kwam toch nog als een verrassing. Het is allemaal ineens heel snel gegaan, is ons verteld'', aldus Sévèke.,,Hoewel we natuurlijk blij zijn, kan een aanhouding nooit herstellen dat er een einde is gekomen aan het leven van en met Louis.''

Districtschef Aart Garssen van de Nijmeegse politie zei woensdag te hopen, dat de nu gedane aanhouding het voor familie en vrienden van Louis mogelijk maakt het verlies beter te verwerken. ,,We zullen het onderzoek nu verder afmaken met dezelfde zorgvuldigheid als waarmee we tot nu toe hebben gewerkt'', aldus de politiechef.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 16:44:45 #158
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47754842
Allemaal leuk en wel, maar er wordt gedaan alsof de man een verzetsheld was die onder dezelfde noemer als verzetshelden in Wo2 valt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:47:59 #159
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47754956
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar er wordt gedaan alsof de man een verzetsheld was die onder dezelfde noemer als verzetshelden in Wo2 valt.
Och, het feit dat ie vermoord is draagt daar ook aan bij natuurlijk.

Zelf had ik bijvoorbeeld nog nooit van de beste man gehoord, en ik ben Nijmegenaar.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:50:38 #160
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47755048
quote:
Nee, het is heel normaal dat hij daarom dood wordt gemaakt , nou goed.

Ga alsjeblieft huilen om je relnicht en laat anderen rouwen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47755083
Hier in Almelo zitten de laatste tijd ook steeds meer krakers. Heb er een hekel aan hoe die mensen zo maar in een gebouw gaan wonen onder de noemer 'er woont toch niemand'
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:52:42 #162
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47755126
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, het is heel normaal dat hij daarom dood wordt gemaakt , nou goed.

Ga alsjeblieft huilen om je relnicht en laat anderen rouwen.
en het is ook heel normaal wat hij allemaal heeft uitgespookt..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:55:12 #163
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47755215
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef denka het volgende:

[..]

en het is ook heel normaal wat hij allemaal heeft uitgespookt..
nee, het is duidelijk dat je daarvoor vermoord moet worden.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:01:54 #164
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47755492
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

nee, het is duidelijk dat je daarvoor vermoord moet worden.
Nee dat zeg ik niet. Maar als hij al die dingen die hij op zijn kerfstok heeft staan nu eens niet gedaan had dan was hij waarschijnlijk ook niet vermoord..Het een trekt het ander aan dus dat hij vermoord wordt past dan precies in het plaatje.

Actie --> Reactie..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_47755813
Het blijft hoe dan ook kwalijk dat het erop lijkt dat je je leven niet meer zeker bent als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:09:51 #166
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47755859
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef denka het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.
Anderen hier wel.
quote:
Maar als hij al die dingen die hij op zijn kerfstok heeft staan nu eens niet gedaan had dan was hij waarschijnlijk ook niet vermoord.
Wat is dat voor volslagen onzin?
quote:
.Het een trekt het ander aan dus dat hij vermoord wordt past dan precies in het plaatje.

Actie --> Reactie..
Er is niet eens een indicatie van een motief bekend, wat lul je in godsnaam allemaal.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:17:09 #167
78918 SeLang
Black swans matter
pi_47756127
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd achteraf hoor.
Niks achteraf, ik heb het gelijk de dag dat het gebeurd was op Fok gepost. Kijk maar na.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:20:51 #168
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47756252
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Posdnous het volgende:

Wat is dat voor volslagen onzin?
Oke dan, hij heeft niks op zijn kerfstok staan, was altijd braaf, heeft nooit iets slechts gedaan, etc..etc..
quote:
Er is niet eens een indicatie van een motief bekend, wat lul je in godsnaam allemaal.
Een moord is meestal niet zomaar lalala schiet oeps seveke is dood

Nee zo werkt dat niet. Een moord is meestal een reactie op een voorgaande actie dus niet zomaar wat lukraak schieten. Dus ik lul niks, geef enkel een indicatie dat het vast een reactie is op een actie van seveke.

woensdag 28 maart 2007 @ 17:23:23 #169
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47756333
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef denka het volgende:

[..]

Oke dan, hij heeft niks op zijn kerfstok staan, was altijd braaf, heeft nooit iets slechts gedaan, etc..etc..
[..]

Een moord is meestal niet zomaar lalala schiet oeps seveke is dood

Nee zo werkt dat niet. Een moord is meestal een reactie op een voorgaande actie dus niet zomaar wat lukraak schieten. Dus ik lul niks, geef enkel een indicatie dat het vast een reactie is op een actie van seveke.

Nergens maar dan ook nergens is iets duidelijk dat die moord te maken heeft met iets crimineels dat hij zou hebben gedaan tegenover de moordenaar tijdens zijn krakersverleden (als je daar al vermoord door kan worden ) .
pi_47756394
Heeft iemand al geroepen:
"Gelukkig dat het geen allochtoon/moslim was"
(bij deze)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 17:30:49 #171
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47756567
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:25 schreef Oud_student het volgende:
Heeft iemand al geroepen:
"Gelukkig dat het geen allochtoon/moslim was"
(bij deze)
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:54 schreef KroJo het volgende:
Maar hopen dat het geen buitenlander was, anders gaan die antifa's ook nog eens buitenlanders in elkaar tremmen
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47756774
Laat Lenus lekker joh. Het is zijn mening. Sommigen van ons (waaronder ik) zijn absoluut niet rauwig om de dood van Theo van Gogh en Pim Fortuyn en ook dat hebben we vaak gezegd. Dan is het toch hypocriet van ons als Lenus hier niet zijn mening over de dood van Seveke mag neerzetten.

Verder: goed dat de dader is opgepakt. Het is een Rotterdammer. Dat is ook een kutstad, geen wonder dat de man crimineel is geworden.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:39:58 #173
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47756904
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:36 schreef Nielsch het volgende:
Laat Lenus lekker joh. Het is zijn mening. Sommigen van ons (waaronder ik) zijn absoluut niet rauwig om de dood van Theo van Gogh en Pim Fortuyn en ook dat hebben we vaak gezegd. Dan is het toch hypocriet van ons als Lenus hier niet zijn mening over de dood van Seveke mag neerzetten.

Verder: goed dat de dader is opgepakt. Het is een Rotterdammer. Dat is ook een kutstad, geen wonder dat de man crimineel is geworden.
Dat is wel even een verschil. Van Gogh en Fortuyn waren geen criminelen, zij zijn vermoord vanwege hun mening. Dat jij zo weinig besef hebt van dit principe is al triest genoeg.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47757085

De verdachte! Martinus Hendrikus T.
pi_47757107
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is wel even een verschil. Van Gogh en Fortuyn waren geen criminelen, zij zijn vermoord vanwege hun mening. Dat jij zo weinig besef hebt van dit principe is al triest genoeg.
Wellicht is Seveke ook vermoord om zijn mening. Het motief is nog niet duidelijk. Waar staat trouwens dat ik geen besef heb van het feit waarom Van Gogh en Fortuyn zijn vermoord. Achterlijke aanname die je niet kan staven. Toch ben ik er niet rouwig om. Ja, je kan nu wel gaan huilen dat ik triest ben, maar het is gewoon zo. Daar kan jouw zielige mening weinig niets aan veranderen. Nou daag

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2007 18:48:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')