quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:32 schreef freud het volgende:
Zo, my votes are in too. Marjo is deze keer zo herkenbaar dat ik er niet omheen kon om die bovenaan te zetten...
Uhhmmmquote:
Er ligt trouwens een schaamhaar voor je klok.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En ik had nog wel Sleepy-Time-Tea voor je meegenomen...
Roooosje, dat is een illegale fotoquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef roooosje het volgende:
5: Re (1 punt) Wat is dat? In ieder geval wel mooi
![]()
Heb ik niet eens, laat staan van die langequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er ligt trouwens een schaamhaar voor je klok.![]()
Ben je daar pas met nadenken? Ik heb net foto's geschoten voor september (portretquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Er zitten leuke foto's bijNu eens nadenken over dat extreme
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heb ik niet eens, laat staan van die lange![]()
Portretfoto's wordt archiefwerkquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je daar pas met nadenken? Ik heb net foto's geschoten voor september (portret)
.
Kan van alles uitkomen, met een bijvoeglijk naamwoord als thema.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Er zitten leuke foto's bijNu eens nadenken over dat extreme
quote:
Extreem zwartquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan van alles uitkomen, met een bijvoeglijk naamwoord als thema.
-extreem gewoontjes
-extreem leeg
-extreem eenvoudig
Extreem gevecht in een tunnelquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extreem zwarten dan natuurlijk een zwarte foto opsturen
Daar heb je licht hoorquote:
Dat doet me denken aan iemand die met zijn mond open eetquote:
Da's extreem smerig...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan iemand die met zijn mond open eet![]()
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik geloof het pas als ik een foto zie![]()
maken en insturenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:51 schreef Sasami het volgende:
Ja hoor, is er eindelijk kermis bij ons en denk, dit weekend maar eens nachtfoto's maken.
Is er al een stemtopic!Heb ik even niet goedopgelet waneer de wedstrijd zou sluiten.
![]()
Nah ja dan maar stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |