O ja, alleen staat de foto niet op mijn PC op het werk, en wij hebben hier geen CD romdrive of floppy drive op de PC's vanwege security enzoquote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet te uploaden he. Gewoon mailen naar ons, wij uploaden 'm naar de FOK!serverEén mailtje versturen vanaf werk moet wel lukken toch?
Hmm lastig! Memorystickje? En anders hopen dat het voor morgen werktquote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, alleen staat de foto niet op mijn PC op het werk, en wij hebben hier geen CD romdrive of floppy drive op de PC's vanwege security enzoJe mocht eens een spelletje installeren ofzo
![]()
De camera's stonden nog niet niet op hetzelfde statiefquote:
Het is idd onherkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef freud het volgende:
[..]
De camera's stonden nog niet niet op hetzelfde statief. Maar goed, het was jouw idee om er heen te gaan, dus heb ik die wipkip er onherkenbaar op gezet
(ook knap).
je hebt morgenavond nogquote:
Ik zag gisteravond toen ik naar het werk reed ook iemand zitten, midden op de tramsporenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef freud het volgende:
[..]
De camera's stonden nog niet niet op hetzelfde statief. Maar goed, het was jouw idee om er heen te gaan, dus heb ik die wipkip er onherkenbaar op gezet
(ook knap).
Nu héb je een nieuw stuk glas mer VR, bak je er nóg niets van...quote:
Post jij even een gulden snedequote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Shark.Bait het volgende:
gaaf!.-Hoe heb je dat gedaan Pea?
Deze ook net gemaakt....
[afbeelding]
Antilliaanse cameraquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef freud het volgende:
Post jij even een gulden snede. Het is allang geen gulden tijdperk meer, invoering van de euro en zo?
Zoals compumess al zei...tijdens het rijden maar ik zat niet achter het stuur hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Shark.Bait het volgende:
gaaf!.-Hoe heb je dat gedaan Pea?
Deze ook net gemaakt....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zoals compumess al zei...tijdens het rijden maar ik zat niet achter het stuur hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |