Meer water drinken!quote:Op maandag 2 april 2007 21:00 schreef dwerg het volgende:
Bloeddruk 160/95, hb 10,3.
Die goeie jaren 70, toen moest er gewoon nog op iedere kant een ballad.quote:Op maandag 2 april 2007 12:50 schreef nipeng het volgende:
Kijk zo hoort het. Ballads zijn niet trui.
Dat is inderdaad waar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat denk je nou zelf...dat vossenpak past hem natuurlijk niet meer. Daar is ie veel te dik voor.
Ik begrijp ook niet zo waarom iederen een reünie met Genesis wil zien want volgens mij gaat dat alleen maar tegenvallen. Gabriel solo blijft tenminste altijd heel spannend.
Ik weet het wel zéker. Wel een tering lang saai voorprogrammaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar.
Gabriel is nog steeds altijd erg vernieuwend en verrassend met live-shows.
Ik zit er sterk aan te denken om dit jaar maar weer eens naar Werchter te trekken.
Indeed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik weet het wel zéker. Wel een tering lang saai voorprogramma![]()
Tja ik denk altijd het volgende bij deze 2 bands:quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:40 schreef nipeng het volgende:
Geen idee peaceman
Keane is toch die band waarbij ik iedere keer denk dat het Coldplay is
Ik denk inderdaad ook dat van alle missende bands in de top 2000 die het meest gemist wordt....quote:
Ja, laat es zien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:42 schreef peaceman het volgende:
Nog lui hier die het leuk vinden om onze trouwkaart te zien?
why?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Berkery het volgende:
Dit is de versie voor je schoonouders?
Duh.... Diaan haar naam is bekend hier op fok, de mijne daarentegen niet en dat wil ik graag zou houden, vandaar natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:10 schreef cafca het volgende:
En die naam, die mag Diana zelf invullen? Twijfelt ze nog?
Het leek me wel humor:quote:
...aan de mensen te sturen die je liever niet op je bruiloft ziet, maar die je niet kunt overslaan.quote:'Wij nodigen je van harte uit om vanaf 20.30 een drankje met ons te komen drinken in &^%$$^! aan de **$#@#! in Enschede'
Hahaha op die manier... nou gelukkig hebben we dat soort mensen tot het minimum weten te beperkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het leek me wel humor:
[..]
...aan de mensen te sturen die je liever niet op je bruiloft ziet, maar die je niet kunt overslaan.
Mee eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef cafca het volgende:
Maar het is een leuke kaart hoor, peace!
Nee, al was dat wel een superidee geweest, maar ik vrees dat daar ook een flink prijskaartje aan hangt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mee eens
Heb je 'm op 7" af laten drukken?
Pssst als je er op klikt, wat jullie waarschijnlijk vast al ontdekt hebben, komt er een popupje en kun je hem beter lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:58 schreef peaceman het volgende:
Eigen ontwerp
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje slecht te lezen, mja...![]()
t gaat om de indruk he?!![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef dwerg het volgende:
Ik wil Berkery trouwens bedanken voor twee dagen Dr. Marten's boots in m'n kop. Bedankt, Berkery.
Of ik met Diaan wil trouwen?quote:
Ik weet van Radiohead ja, en ik heb het helemaal geaccepteerd. Vind zelfs best leuk soms. Ben vorig jaar voor het eerst meegeweest naar een concert van ze. Ik heb er minder van genoten als Peaceman dat deed, maar toch best leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef nipeng het volgende:
Dat eerste... Radiohead weet je...
Kijk da's nou echte liefdequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet van Radiohead ja, en ik heb het helemaal geaccepteerd. ...... Ben vorig jaar voor het eerst meegeweest naar een concert van ze.......
Klopt.. Diaan vindt de liedjes van Paul de Leeuw ook mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:45 schreef Berkery het volgende:
Het kan altijd erger...
In tegen- en tegenspoed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk da's nou echte liefde![]()
In voor- en tegenspoed!![]()
Grrr...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt.. Diaan vindt de liedjes van Paul de Leeuw ook mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |