Ik denk dat wij een eerdere versie hadden (was vorig jaar, of misschien wel langer geleden)...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:06 schreef kalinho het volgende:
nou dan doen jullie iets gruwelijks verkeerd
Euhm omdat het bij jullie niet handig is omdat jullie een parkeerdek hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom hebben wij die niet?heb avndag de hele dag die karren gedaan
*Als* de deurtjes toevallig de goede maat hebben is het scharnier niet zo'n probleem- kwestie van voorzichtig een verzonken gat maken met een vleugelboor aan de binnenkant van het kastje waar het scharnier moet komen. heb ik met een Pax-kast gedaan toen onze slaapkamer in de ene hoek 2 cm lager bleek dan in de andere (en de ene kast er dus precies niet paste...en we een stukje van de kast afgezaagd hebben...don't ask)quote:Op maandag 9 april 2007 16:46 schreef Adelante het volgende:
IKEA verkoopt losse keukendeurtjes, maar alles is zo gemaakt dat het alleen werkt met IKEA scharnieren
Ok, ik zal er niet naar vragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef anneja het volgende:
[..]
*Als* de deurtjes toevallig de goede maat hebben is het scharnier niet zo'n probleem- kwestie van voorzichtig een verzonken gat maken met een vleugelboor aan de binnenkant van het kastje waar het scharnier moet komen. heb ik met een Pax-kast gedaan toen onze slaapkamer in de ene hoek 2 cm lager bleek dan in de andere (en de ene kast er dus precies niet paste...en we een stukje van de kast afgezaagd hebben...don't ask)
Voor ¤5.000 wordt daar een keuken geplaatst incl. inbouwapparatuur (vaatwasser, oven, kookplaat & afzuigkap). Neem maar mee in de begrotingquote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ok, ik zal er niet naar vragen.![]()
Maar na de bezichtiging van vandaag zal de keuken als we uiteindelijk besluiten te kopen er toch echt uit moeten. Hij is in het echt zo mogelijk nóg lelijker dan op het plaatje.![]()
wat is de functie van dat ding eigenlijk dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm omdat het bij jullie niet handig is omdat jullie een parkeerdek hebben?
geen idee hoor...
Top bedankt voor de info, dan kan ik weer wat budget overhevelen naar andere dingen die nog gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:22 schreef WebForce het volgende:
Voor ¤5.000 wordt daar een keuken geplaatst incl. inbouwapparatuur (vaatwasser, oven, kookplaat & afzuigkap). Neem maar mee in de begroting
Mits bij IKEA natuurlijk
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is de functie van dat ding eigenlijk dan?
Je kan ten alle tijde omruilen voor een ander, wil je korting gaat dat gepaard met vermindering/verdwijning van de garantie, keuze lijkt me dan makkelijk denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef greatgonzo het volgende:
vandaag de combi sturefors boxspring + hasselback matras binnengekregen, ligt super, maar misschien wel iets te lange poten gekocht, zit nu op 20+30+30 = 80 cm hoogte
Een klein probleem echter, op één van de boxsprings zit een vettige vlek. Weet iemand van de medewerkers hoe de klachtenregeling van de Ikea hier omtrent is? Terugbrengen, omruilen of deel geld terug?
Hij hoeft niet percé weg, vlek zit niet in het zicht, maar bv 30% van de nieuwwaarde retour zou ook niet verkeerd zijn!
Ja dit is gewoon mogelijk. Ik weet niet precies hoe de combi dan is want soms wordt er een 2 deuren met elkaar verbonden. Ik kan het nu niet nakijken maar ik weet wel zeker dat dit kan want arlig wit is een van de meest gangbare kleuren. moet vrijdag weer werken dus kan wel even kijken danquote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef mrien het volgende:
Ik heb een vraagje
Ik heb met de home planner van Ikea een deel voor de keuken getekend
Tot zover geen probleem
Probleem is echter dat ik voor de kastjes front kleur arlig wit heb gekozen, maar dat die voor de kast voor de koelkast (FA702 b60xh195xd60) niet in het rijtje staat.
Is die wel voor deze koelkast-kast leverbaar?
Momenteel verkopen wij die niet meer, er zit een probleem op dat artikel, maar ze verwachten dat dat begin deze zomer weer is opgelost (NEXUS bruinzwart).quote:Op woensdag 11 april 2007 17:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Top bedankt voor de info, dan kan ik weer wat budget overhevelen naar andere dingen die nog gedaan moeten worden.
En nu ik hier toch ben. Bestaan die strakke deurtjes met een donkere houtkleur niet meer? Ik zie alleen nog donker hout met een boerenkeuken werkje op de site staan.
Ja is wel leverbaar. Die kast kan je niet in alle kleuren kiezen, maar is wel in alle kleuren leverbaar. Is een 'fout' in het programma.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef mrien het volgende:
Ik heb een vraagje
Ik heb met de home planner van Ikea een deel voor de keuken getekend
Tot zover geen probleem
Probleem is echter dat ik voor de kastjes front kleur arlig wit heb gekozen, maar dat die voor de kast voor de koelkast (FA702 b60xh195xd60) niet in het rijtje staat.
Is die wel voor deze koelkast-kast leverbaar?
Nee, is helemaal uit het assortiment.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Adelante het volgende:
Is de ABSTRAKT zwart nog leverbaar eig'k? Die was pas mooi
En weet een van de medewerkers of je de hoezen voor de Kramfors bank ook los kunt kopen? Alvast bedankt voor jullie reactie!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Cyan het volgende:
Oh leuke kleurtjes! Zit die bank nou echt comfortabel? En hoe lang heb je eigenlijk garantie op een Ikea bank?
Ja dat is mogelijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
En weet een van de medewerkers of je de hoezen voor de Kramfors bank ook los kunt kopen? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |