Kan je het ergens mee vergelijken? Of, misschien makkelijker: wat heb je nog meer op de plank staan? Zit er namelijk ook aan te denken om het mee te bestellen als ik toch een bestelling bij ellen ga plaatsen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik had ook de 30ml meegenomen, eerst maar eens proberen dacht ik, maar het is echt een lekker luchtje. A&F verstuurt idd geen geuren via fedex, dus als je via Ellen wilt, laat me ff weten dan wil ik ook een grote fles
Dit is alles, bullet moet je negeren denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef Ace1 het volgende:
Het deel daarvoor ging het mij eigenlijk om... niet Bullet arived abroad.. maar alleen "Arrived abroad" Dat stuk en het stuk erna.
Die wil ik ook nog bestellen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:11 schreef kookie_monster het volgende:
Vandaag even besteld:![]()
[afbeelding]
Ikkequote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:09 schreef Maxxieh het volgende:
Als er nog een bestelling gaat plaatsvinden wil ik ook graag meedoen!
Ik wil zelf best wel een kleine IA via Ellen doen, ik weet alleen niet wie er nog meer geïnteresseerd zijn?
niets, dat mailtje krijg je standaard, maar na een dag (of twee) krijg je de verzendbevestiging!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef kookie_monster het volgende:
Nu krijg ik een mailtje met: Your order is being held. en willen ze mijn billing adres verifiëren, wat uiteraard NL is [ik had al account aangemaakt voordat douane begon te klieren.] Wat te doen?
I'm in. PM me maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:09 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wil zelf best wel een kleine IA via Ellen doen, ik weet alleen niet wie er nog meer geïnteresseerd zijn?
oeh ik had een tijdje terug precies hetzelfde, maar toen hebben ze uit zichzelf 1 van de 2 bestellingen gecanceld, waarschijnlijk zagen ze zelf ook wel dat het niet de bedoeling was om het 2 keer te verzenden vanwege de hoge verzendkosten, maar ik ben nu bang dat als ze jouw bestelling gaan bekijken ze misschien wel beide cancellen omdat ze nog steeds niet officieel naar NL verzenden, maar wie weet maakt het ze niets uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef kookie_monster het volgende:
ok, dat is tof om te horen! Ik heb nu wel die bestelling 2x geplaatst [2x met andere cc] omdat ik dacht dat het na de 1e keer mis was gegaan. Ik heb al een mailtje gestuurd om de bestelling te verwijderen maar kweet niet of dit voldoende is
You've got pmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Maxxieh het volgende:
Als je geïnteresseerd bent stuur dan even een mailtje naar abercrombie.ia at gmail dot com.
Stuur ook meteen je bestelling mee.
Call me inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:09 schreef Maxxieh het volgende:
Nog steedsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:49 schreef Ace1 het volgende:
Mijn pakketje staat nog op precies dezelfde status als een week geleden![]()
![]()
![]()
Arrived Abroad, April 23, 2007, 6:31 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 23, 2007, 6:31 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 21, 2007, 7:46 am, N. J. BULK
Acceptance, April 14, 2007, 12:26 pm, READING, PA 19610
Try it, weet je t ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef Ontopic het volgende:
Via een trucje heb ik Nederland in het invul veld gekregen.
Vervolgens kreeg ik een e-mail of ik mijn creditcard kon bevestigen.
Nadat ik toen een kopie had gestuurd kreeg ik een e-mail dat ze niet in Nederland bezorgen vanwege de douane, dus toen heb ik geannuleerd.
Maar als ik die e-mail met verzoek om adres- en creditcard-bevestiging gewoon negeer zouden ze het na een tijdje wachten gewoon bezorgen?
Als dat zo is zal ik ook direct het trucje met jullie delen.
ja gewoon niet reageren op dat billingaddress confirmation mailtje, dus laat ons nu maar weten welk trucje je gebruikt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef Ontopic het volgende:
Via een trucje heb ik Nederland in het invul veld gekregen.
Vervolgens kreeg ik een e-mail of ik mijn creditcard kon bevestigen.
Nadat ik toen een kopie had gestuurd kreeg ik een e-mail dat ze niet in Nederland bezorgen vanwege de douane, dus toen heb ik geannuleerd.
Maar als ik die e-mail met verzoek om adres- en creditcard-bevestiging gewoon negeer zouden ze het na een tijdje wachten gewoon bezorgen?
Als dat zo is zal ik ook direct het trucje met jullie delen.
enig idee wat iets van 70 dollar zal gaan kosten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Nogmaals, mailen op abercrombie.ia at gmail dot com.
70 euroquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
enig idee wat iets van 70 dollar zal gaan kosten?
Top, we wachten in spanning afquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:50 schreef Ontopic het volgende:
Morgen zal ik een bestelling plaatsen en confirmation e-mail negeren.
Je hebt mail. Bestelling komt vanmiddag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Maxxieh het volgende:
Als je geïnteresseerd bent stuur dan even een mailtje naar abercrombie.ia at gmail dot com.
Stuur ook meteen je bestelling mee.
zeg nou maar even hoe dat trucje werkt om Netherlands in de landenlijst te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:50 schreef Ontopic het volgende:
Morgen zal ik een bestelling plaatsen en confirmation e-mail negeren.
Heb je een foto irl van http://i173.photobucket.c(...)001/abercrombie1.jpg ? En hoe groot ben je en welke maat heb je genomen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:14 schreef kookie_monster het volgende:
Ik heb mijn pakketje ontvangen, 3 dagen na bestelling
Maat L.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef PlumpVis het volgende:
[..]
Heb je een foto irl van http://i173.photobucket.c(...)001/abercrombie1.jpg ? En hoe groot ben je en welke maat heb je genomen?
Ben zelf 1.97 meter, normale bouw (niet smal, niet breed), maar geen idee welke maat ik moet nemen
ja, volgens A&F is zwart een formele kleur en aangezien zij een casual kledingmerk zijn maken ze geen zwarte kleding, al komen sommige kleuren toch best wel dichtbij zwart. Maar dat noemen ze dan gewoon dark grey.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
Heeft het een speciale reden dat A&F (bijna) niets verkoopt in de kleur zwart? Donkerblauw (navy), grijs en bruin heel veel, maar een leuk zwart shirt ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |