Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef DoimeN het volgende:
Die van ons(jopuh en mij) komt eraan hij lag een tijdj bij de duaone maa nu is hij al verzonden!
En heb je hiervoor de douane gebeld zoals user ook_gek aangeeft om het pakketje te ontvangen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
3x besteld
2x 2 weken
1x 5 weken
ongeveer
5 weken...OMFG...ben ik even blij met mijn 4 dagen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
3x besteld
2x 2 weken
1x 5 weken
ongeveer
Out of Foreign Customs, April 20, 2007, 5:57 pmquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef DoimeN het volgende:
Die van ons(jopuh en mij) komt eraan hij lag een tijdj bij de duaone maa nu is hij al verzonden!
Bij mij duurde het toen ook nog eens 4 dagen..quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:19 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Out of Foreign Customs, April 20, 2007, 5:57 pm
Hopelijk vandaag bij DoimeN en dan dinsdag bij mij![]()
Moet je maar thuis zijnquote:Op zondag 22 april 2007 11:29 schreef Albee het volgende:
[..]
Bij mij duurde het toen ook nog eens 4 dagen..
Delivered Abroad, April 11, 2007, 6:38 pm, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, April 10, 2007, 5:29 pm, NETHERLANDS
Attempted Delivery Abroad, April 09, 2007, 2:14 pm, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, April 07, 2007, 2:10 pm, NETHERLANDS
hehe dat heb ik ook een keer meegemaakt, kwam de postbode eindelijk een keer met dat pakket aanzetten, kreeg ik hem nog niet mee omdat ik geen geld op zak had.quote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef DoimeN het volgende:
Ja ik heb gebeld het is geregeld, maar hij kwam vandaag aan de deur, maar ik moest nog betalen. Maar me moeder was thuis, en ze had geen kleingeld.![]()
Naar welk tel. nr. heb je gebeld en wat moest je allemaal regelen om het voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef DoimeN het volgende:
Ja ik heb gebeld het is geregeld, maar hij kwam vandaag aan de deur, maar ik moest nog betalen. Maar me moeder was thuis, en ze had geen kleingeld.![]()
Ja dat is een stomme vraag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef dronkeykong het volgende:
Uuuh stomme vraag misschien maar als je een account op Abercrombie.com hebt aangemaakt, is er geen billing address voor nederland??
![]()
En hoe krijg jij het danquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja dat is een stomme vraag.
Maar ik zal toch maar antwoord geven: A&F stuurt geen kleding meer naar NL vanwege een duane probleem. Dit is al meer dan 6 maanden zo.
+- 20 dagen bij ons incl. douane die ons MAAR 17.50 liet betalen ( 3 AF polo`s zouden samen 60 dollar waard zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:26 schreef Ace1 het volgende:
Duurt alleen wel pokkelang voordat je het krijgt. Als ik niet een uur geleden zou hebben gezien dat het nu ergens in NL ligt zou ik uit het raam zijn gesprongen.
Volgende week op zijn vroegst,quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:47 schreef Ace1 het volgende:
Arrived Abroad, April 23, 2007, 6:31 pm, NETHERLANDS
Ah nu zal die wel 1 dezer dagen komen
Dat is wat je nog te wachten staat, alles daarvoor wat je al gehad hebt heb ik weggelatenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Ace1 het volgende:
Pff hopenlijk duurt dat nu niet zo lang... en hoef ik niks bij te dokken.. hoefde ik vorige x iig niet..![]()
Er staan bij mij trouwens andere dingen dan bij jou.
dat is voor mij dan weer boerenkoolquote:
we hadden gebeld, DoimeN weet nummer denk ik nog welquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef Ace1 het volgende:
Jopjuh..
check mijn post 3 hier bovenIk wil niet dat het zo lang bij de doane ligt.
Douane > per polo kwam er 6 euro bij.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef cs-Blade het volgende:
paar dingen zijn me nog onduidelijk met het bestellen bij ellen (hey dat rijmt..)
- je zoekt voor bijv 100$ wat uit op de abercrombie site (excl verzenden). wat komt er nou nog bij voordat je het thuis hebt?
- wat is het risico nu mbt duane en boetes?
Die bovenste krijg ik volgende week ofzo binnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Ellen zal snel een lijstje van mij krijgen..
(ik weet dat deze twee niet samen zijn te dragen)
De mijne is ook bijna op, nou ja, tot de helft nog, ik heb de 30ml versie, ik gebruik hem best vaak, vet lekker luchtje. Jammer dat A&F geen eau de toilette internationaal verstuurd...dan moet het maar weer via ellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef Adelante het volgende:
Mijn Fierce luchtje is bijna op, maar om nou alleen dat te bestellen
ik had ook de 30ml meegenomen, eerst maar eens proberen dacht ik, maar het is echt een lekker luchtje. A&F verstuurt idd geen geuren via fedex, dus als je via Ellen wilt, laat me ff weten dan wil ik ook een grote flesquote:Op donderdag 26 april 2007 01:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
De mijne is ook bijna op, nou ja, tot de helft nog, ik heb de 30ml versie, ik gebruik hem best vaak, vet lekker luchtje. Jammer dat A&F geen eau de toilette internationaal verstuurd...dan moet het maar weer via ellen.
K ben ook van plan te bestellen dusquote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Ednet het volgende:
@ Adelante. Ik wil wel 2 Polo's via jouw bestellen.? Dan kunnen we verzendkosten beetje verdelen.
dan wil ik ook iets mee bestellenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ben ook van plan te bestellen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |