abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:31:44 #151
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48172789
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef Albee het volgende:
Betaal je extra hoge verzendkosten ofzo voor FedEx, als die verzending zo snel is als jullie zeggen? Of is FedEx de standaard koerier van A&F ofzo ?? Mijn bestelling is al 11 dagen onderweg inmiddels
Heb mijn t-shirts binnen gekregen vandaag, ik had ze op 4-4-2007 besteld. Ze zitten goed en zien er mooi uit, ik was ook juist op zoek naar van die lichte kleuren.
The truth is relative, pick one that works!
pi_48220657
Ow dat is netjes ! Kreeg ze ook binnen vandaag... En ja hoor, 44 euro dokken aan de postbode! Dus uitendelijk dikke 100euro aan verzend en service kosten helaas.

En ik had deze besteld :

Nou dat is dus gewoon een hele andere afbeelding. Wel gewoon zelfde artikelnaam enzo heb ik op de kaartjes en stickers staan. Wat ik gekregen heb vind ik helemaal niet zo mooi haha
  woensdag 11 april 2007 @ 16:53:07 #153
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_48221499
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef Albee het volgende:
Ow dat is netjes ! Kreeg ze ook binnen vandaag... En ja hoor, 44 euro dokken aan de postbode! Dus uitendelijk dikke 100euro aan verzend en service kosten helaas.

En ik had deze besteld : [afbeelding]

Nou dat is dus gewoon een hele andere afbeelding. Wel gewoon zelfde artikelnaam enzo heb ik op de kaartjes en stickers staan. Wat ik gekregen heb vind ik helemaal niet zo mooi haha
Maak daar eens een foto van anders?
pi_48223197
Welke maat?
  woensdag 11 april 2007 @ 18:04:12 #155
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48223954
Wtf je hebt een ander model gekregen die je wilde? Dan zou ik ff gaan klagen he.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_48226462
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef DoimeN het volgende:
Wtf je hebt een ander model gekregen die je wilde? Dan zou ik ff gaan klagen he.

Kost hem waarschijnlijk meer dan hij lief is.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:48:38 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48227989
maat en koste
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_48237606
Nou misschien komt het door de teleurstelling dat hij zo tegen valt hehe, maar volgens mij zijn dit toch echt niet dezelfde truien !?? kijk naar de letters, die van mij kijken veel dunner, de kleur zwart/ navy ( die andere lijkt toch echt die ''vintage verkleuring te hebben) en het label is sowieso anders... lijken me allemaal anders of ligt het nu toch echt aan mij ?

pi_48237735
Op de foto van de site lijken de letters iets anders... En hij lijkt lekker dik en wollig op die foto van de site...
pi_48238113
Ebay ?

Vergelijk dat AF logo met dat SMALL en die tekst maar met het orgineel. Op die van jou staat bijv. Made in China en dat staat niet op het orgineel, daarnaast heb jij een lichtbruin lijntje eromheen en het orgineel is zwart ...

Zou bijna zeggen fake ....
pi_48238656
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef JopJuh het volgende:
Ebay ?

Vergelijk dat AF logo met dat SMALL en die tekst maar met het orgineel. Op die van jou staat bijv. Made in China en dat staat niet op het orgineel, daarnaast heb jij een lichtbruin lijntje eromheen en het orgineel is zwart ...

Zou bijna zeggen fake ....
Ja dat dacht ik dus ook ! Vond hem vet nep lijken... Heb hem gewoon zelf via A&F besteld en naar Ellen laten versturen, lijkt me toch niet dat zij daar mee loopt te kloten .. Polo en shirt zijn wel gewoon prima.
  donderdag 12 april 2007 @ 00:17:25 #162
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48240479
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Albee het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook ! Vond hem vet nep lijken... Heb hem gewoon zelf via A&F besteld en naar Ellen laten versturen, lijkt me toch niet dat zij daar mee loopt te kloten .. Polo en shirt zijn wel gewoon prima.
Het kan best dat iemand deze heeft besteld en toen een neppe naar A&F terug heeft gestuurd, daar merken ze bijna niets van, het is ook al vaak in de winkel gebeurd dat ze gewoon een neppe terugbrengen in plaats van de echte die ze daar gekocht hadden.

Dat van die "Made In China" tekst hoeft niet per se aan te geven dat ie fake is omdat het niet op het plaatje staat, de kleding van A&F wijkt wel vaker iets af van de website foto's, als je bijv. deze oranje Burntbridge Pond foto bekijkt dan zie je dat er ook "Made In China" op staat.:

Ook de vintage fading wijkt nog wel eens erg af van de website foto's uit ervaring. Soms is de fading veel minder, soms veel meer.

Update:
Volgens een aantal personen uit de USA die dit vest ook hebben is hij echt:

Dit zijn hun reacties op mijn vraag of hij misschien nep was:
quote:
Nope I am pretty sure thats the real deal. I dont have my navy here right now but the tags match up to my grey...
quote:
that's the real deal......the newer ones arent as dark, like the website photo.
quote:
It looks the same to me, did he think it was going to be that dark? everything is pretty faded now. The older stuff used to be that dark, but not anymore.
quote:
its the same thing. things are always different in pictures/on different monitors. why does he think it's fake? the way home office works, it really shouldnt be possible to make that kind of a mistake. even in my store people have tried to return fakes and they've been caught in 0.001 seconds. i'm sure home office would have an even keener eye for the thing. not to mention there isnt a line of nagging customers to deter them from properly checking everything. and all the stuff comes new in plastic bags

[ Bericht 22% gewijzigd door SatanicWarrior op 12-04-2007 01:33:54 ]
pi_48251663
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef SatanicWarrior het volgende:

Update:
Volgens een aantal personen uit de USA die dit vest ook hebben is hij echt:

Dit zijn hun reacties op mijn vraag of hij misschien nep was:
[..]

[..]

[..]

[..]

Aah kijk eens aan, gaan die reacties over mijn vest of over die rode SatanicWarrior ??

Naja dan zal het wel goed zijn, dan valt hij me gewoon heel zwaar tegen haha, en toch kan ik me niet voorstellen dat dit hetzelfde vest is als op de foto van A&F... maargoed niets aan te doen
  donderdag 12 april 2007 @ 12:46:05 #164
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48252420
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Albee het volgende:

[..]

Aah kijk eens aan, gaan die reacties over mijn vest of over die rode SatanicWarrior ??

Naja dan zal het wel goed zijn, dan valt hij me gewoon heel zwaar tegen haha, en toch kan ik me niet voorstellen dat dit hetzelfde vest is als op de foto van A&F... maargoed niets aan te doen
Ja dit gaat over dat donkerblauwe vest van jou. Het is wel dezelfde als op de website foto maar is in het echt veel minder mooi, ik vind die letters ook veel mooier op de website foto.
pi_48253853
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Albee het volgende:

[..]

Als je ervan af wilt, dan heb ik wel bijzondere interesse in het vest!
PM me anders even, of mail op basvanbaar@hotmail.com
pi_48257462
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:46 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ja dit gaat over dat donkerblauwe vest van jou. Het is wel dezelfde als op de website foto maar is in het echt veel minder mooi, ik vind die letters ook veel mooier op de website foto.
Oke thnx man voor de research ! Begon echt te twijfelen aan de echtheid.. Letters zijn inderdaad veel minder mooi.

Maar nee sorry ik doe hem niet weg.. Dat ding heeft me nu zoveel geld gekost, met die extra douane heffingen enzo.. Dan ga ik hem niet wegdoen, dat geld dat hij me uiteindelijk gekost heeft krijg ik dan toch nooit meer terug, dan vind ik het zonde en hou ik hem liever
  donderdag 12 april 2007 @ 15:54:26 #167
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48258023
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Albee het volgende:

[..]

Oke thnx man voor de research ! Begon echt te twijfelen aan de echtheid.. Letters zijn inderdaad veel minder mooi.

Maar nee sorry ik doe hem niet weg.. Dat ding heeft me nu zoveel geld gekost, met die extra douane heffingen enzo.. Dan ga ik hem niet wegdoen, dat geld dat hij me uiteindelijk gekost heeft krijg ik dan toch nooit meer terug, dan vind ik het zonde en hou ik hem liever
Misschien wil ie hem wel van je overnemen voor dat bedrag wat jij ervoor betaald hebt, heb je alsnog al je geld terug.
pi_48268844
Hangt ervan af hoe groot dat bedrag is
pi_48287727
Hoe kan ik met Ellen in contact komen? Heb namelijk niet zoveel zin meer om te gaan wachten op een IA, dus dan maar zelf doen...
pi_48288129
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef yellowcat het volgende:
Hoe kan ik met Ellen in contact komen? Heb namelijk niet zoveel zin meer om te gaan wachten op een IA, dus dan maar zelf doen...
ellen.den.otter[apenstaartje]fromus2eu.com
pi_48298986
Hallo,

Even een vraagje.

Als ik iets wil bestellen via de site kan ik nergens het land Nederland vinden.

Op welke wijze kan ik dus mijn bestelling doorvoeren?
pi_48299311
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Casahvcc het volgende:
Hallo,

Even een vraagje.

Als ik iets wil bestellen via de site kan ik nergens het land Nederland vinden.

Op welke wijze kan ik dus mijn bestelling doorvoeren?
Kan niet, A en F heeft problemen met de douane in NL. Wat je wel kan doen is de hierboven genoemde Ellen mailen..

Kunne we dat niet ff in de OP zetten dat A en F niet meer verzendt naar NL?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_48299617
@ yellowcat kan ik via jou dan 1-2 polo's bestellen. Dan betaal ik mee in de verzendkosten?
  zondag 15 april 2007 @ 19:39:23 #174
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48357092
Net deze besteld op abercrombie.com:

zondag 15 april 2007 @ 19:43:25 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_48357258
Je hebt de smaak te pakken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 15 april 2007 @ 19:46:41 #176
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48357390
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef Adelante het volgende:
Je hebt de smaak te pakken
Ja, ik heb samen met iemand anders besteld, hij had 7 artikelen en ik 5, in totaal 12 dus, nu maar hopen dat de bestelling weer verzonden wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door SatanicWarrior op 16-04-2007 00:30:26 ]
pi_48364734
Die polo! Prachtig!:O
  maandag 16 april 2007 @ 13:47:54 #178
50458 Mert
___,,,,_(ş-ş)_,,,,___
pi_48380093
Een vriend van me gaat binnenkort voor 6 maanden naar LA. Die gaat mooi voor mij shoppen en stuurt het zooitje op
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:17:15 #179
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48420471
Mijn bestelling is vandaag verstuurd en moet 19 april aankomen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:18:53 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_48420550
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn bestelling is vandaag verstuurd en moet 19 april aankomen.
kreeg je ook weer die standaard "shipping adress approval mail"?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')