geen verschil met A&F, zelfde kwaliteit voor zowel t-shirts als overhemdenquote:
ik heb ook wel interesse voor je inkoopactie. heb wat tshirts van america today, en wil wel wat polo's erbij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Hollister is een dochterbedrijf van A&F, de collecties zijn meestal bijna hetzelfde als van A&F maar dan meer gericht op de surfers stijl.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
Misschien heb ik het even gemist in een vorig topic, maar wat is precies het verschil/ verband tussen Hollister en A&F, de style van de shirts enzo vind ik redelijk overeenkomen?
Toppie!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef mvankooten het volgende:
Ik ben bezig met de dingen op te zetten, wanneer ik iets duidelijk heb; post ik het hier.
Maak euro's van de dollars.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:26 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse voor je inkoopactie. heb wat tshirts van america today, en wil wel wat polo's erbij.
aangezien ik niet zo bekend ben met die inkoopacties, wat gaat me me bovenop die prijzen van aberrombie.com kosten?
+ een beetje...quote:
Ook ervaring (of iemand anders) met polo's van A&F en Hollister? Ik heb een Hollister polo in maat M die me net een tikkeltje TE muscle fit is, twijfel dus of ik een A&F polo nu M of L nodig hebquote:
Toen ik in de States was, vond ik die van A&F strakker zitten dan Hollister. Hollister is veel meer Loose Fit, vond ik. Misschien is het inmiddels veranderd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Ook ervaring (of iemand anders) met polo's van A&F en Hollister? Ik heb een Hollister polo in maat M die me net een tikkeltje TE muscle fit is, twijfel dus of ik een A&F polo nu M of L nodig heb
bij de t-shirts merk ik geen verschil in maat tussen de merken
Hee die heb ik in de Laguna beach versie besteld ! Ben benieuwd hoe het zit met de maten t.o.v. A&F ....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Ace1 het volgende:
Maar weer eens een bestelling geplaatst:
[afbeelding]
Via Ellen?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef DoimeN het volgende:
Yeah, bestelling is naar nederland gestuurd!!:PD![]()
Ik draag Ralph Lauren en Tommy Hilfiger in maat S, polo's, overhemden, vesten, truien, etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Moltisanti_ het volgende:
Hey, leuk topic.
Ik kan via vrienden in Belgie makkelijk kleding bestellen aangezien ze het niet naar Nederland versturen. Het enige probleem is; de maten..
Mijn Ralp Lauren overhemden zijn meestal XL 17 - 43 / 17,5 - 44 custom fit.
Bij polo's van Tommy en Ralph is het meestal L/XL. Nu is het dus wat lastig om zo maar op die maten te gaan bestellen. Ik wil ze niet te groot hebben maar omdat ik erg groot ben moet ik zeker de lengte hebben, maar ik wil het natuurlijk niet te wijd.
Iemand iedeeen, suggesties?
Volgens mij is dat 'tracking code' shit een internationaal systeem. Ze bliepen op elk centrum die pakketjes, en dat wordt doorgegeven aan de desbetreffende partijen. Dus ja, je moet zo'n pakketje wel kunnen traceren tot de TNT lijkt me, anders weet usps zelf ook niet waar hun pakketjes zijn. Zodra hij bij TNT is is hij maximaal 48 uur later in huis.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef Albee het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die tracking via usps.com ?? Houden ze dat bij totaan het pakketje de usa verlaat, of ook nog verder ? Mijn tracking geeft aan dat het pakketje op 27maart de usa verlaten heeft... Vind ik wel lang duren dan, normaal heb ik pakketjes al wel met 5 dagen binnen uit de usa.
jupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |