omfgquote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOMFG!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd, welke maten had je besteld, was het te groot of te klein, welke maat heb je in NL meestal?quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef Adelante het volgende:
De pasmaten van Hollister zijn toch wel wat anders dan van A&F![]()
Binnenkort maar een V&A topic aanmaken
Normaal in NL XL van de meest gangbare merken, bij A&F meestal L of indien muscle fit XL, maar Hollister L is echt kleiner (meer M) en muscle fit XL is net L. Dus het valt kleiner uitquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ben benieuwd, welke maten had je besteld, was het te groot of te klein, welke maat heb je in NL meestal?
Als je ze in V&A zet zou je er dan ook afmetingen bij kunnen zetten? Ben benieuwd of ik ze pas.quote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Normaal in NL XL van de meest gangbare merken, bij A&F meestal L of indien muscle fit XL, maar Hollister L is echt kleiner (meer M) en muscle fit XL is net L. Dus het valt kleiner uit
geen verschil met A&F, zelfde kwaliteit voor zowel t-shirts als overhemdenquote:
ik heb ook wel interesse voor je inkoopactie. heb wat tshirts van america today, en wil wel wat polo's erbij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Hollister is een dochterbedrijf van A&F, de collecties zijn meestal bijna hetzelfde als van A&F maar dan meer gericht op de surfers stijl.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
Misschien heb ik het even gemist in een vorig topic, maar wat is precies het verschil/ verband tussen Hollister en A&F, de style van de shirts enzo vind ik redelijk overeenkomen?
Toppie!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef mvankooten het volgende:
Ik ben bezig met de dingen op te zetten, wanneer ik iets duidelijk heb; post ik het hier.
Maak euro's van de dollars.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:26 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse voor je inkoopactie. heb wat tshirts van america today, en wil wel wat polo's erbij.
aangezien ik niet zo bekend ben met die inkoopacties, wat gaat me me bovenop die prijzen van aberrombie.com kosten?
+ een beetje...quote:
Ook ervaring (of iemand anders) met polo's van A&F en Hollister? Ik heb een Hollister polo in maat M die me net een tikkeltje TE muscle fit is, twijfel dus of ik een A&F polo nu M of L nodig hebquote:
Toen ik in de States was, vond ik die van A&F strakker zitten dan Hollister. Hollister is veel meer Loose Fit, vond ik. Misschien is het inmiddels veranderd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Ook ervaring (of iemand anders) met polo's van A&F en Hollister? Ik heb een Hollister polo in maat M die me net een tikkeltje TE muscle fit is, twijfel dus of ik een A&F polo nu M of L nodig heb
bij de t-shirts merk ik geen verschil in maat tussen de merken
Hee die heb ik in de Laguna beach versie besteld ! Ben benieuwd hoe het zit met de maten t.o.v. A&F ....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Ace1 het volgende:
Maar weer eens een bestelling geplaatst:
[afbeelding]
Via Ellen?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef DoimeN het volgende:
Yeah, bestelling is naar nederland gestuurd!!:PD![]()
Ik draag Ralph Lauren en Tommy Hilfiger in maat S, polo's, overhemden, vesten, truien, etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Moltisanti_ het volgende:
Hey, leuk topic.
Ik kan via vrienden in Belgie makkelijk kleding bestellen aangezien ze het niet naar Nederland versturen. Het enige probleem is; de maten..
Mijn Ralp Lauren overhemden zijn meestal XL 17 - 43 / 17,5 - 44 custom fit.
Bij polo's van Tommy en Ralph is het meestal L/XL. Nu is het dus wat lastig om zo maar op die maten te gaan bestellen. Ik wil ze niet te groot hebben maar omdat ik erg groot ben moet ik zeker de lengte hebben, maar ik wil het natuurlijk niet te wijd.
Iemand iedeeen, suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |