Als er uberhaupt een IA van de grond komt is het meestal beperkt tot 2 of 3 kledingstukken per persoon. Dit vanwege de maximale waarde die verzonden mag worden. (volgens mij 1000 euro/dollar?)quote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef Bolter het volgende:
Oe, ik wil ook mee doen! Ws. voor een polo, shirt of 2 en wat shorts!Yesss inkoopactie.
Mocht je m'n mail willen of iets dergelijks hoor ik het wel!
Bij mijn acties kwam er altijd 19 % BTW en 12 % invoerheffing bij. En aangezien die 19 procent over die 12 procent geheven wordt kom je uit op ongeveer 33 %. Voordeel voor jou is nu natuurlijk wel dat de waarde moeilijker te bepalen is dan met een officieele factuur van zo'n inkoopactie, maak daar gebruik van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:19 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar hier kan dus meer bij komen als de douane het pakt? En hoeveel dan?
Geen 12 % invoerheffing?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
Gewoon 19% over de waarde die de douane vaststelt.
Bij mij hadden ze de laatste keer een waarde van ¤75 vastgesteld.En daar moest ik dus 19% btw over betalen.
Oh beetje jammer. Beetje zitten kijken, zat rond de 200-220 dollar van spulletjes die ik wel wilde...quote:Op maandag 2 april 2007 12:22 schreef Japin het volgende:
[..]
Als er uberhaupt een IA van de grond komt is het meestal beperkt tot 2 of 3 kledingstukken per persoon. Dit vanwege de maximale waarde die verzonden mag worden. (volgens mij 1000 euro/dollar?)
me 2quote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb ook wel interesse om mee te doen met de Inkoopactie![]()
Hollister (nog) nietquote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Yeah!!!!! A&F verstuurt weer naar Nederland, we staan weer in de landenlijst!![]()
![]()
![]()
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!quote:
omfgquote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOMFG!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd, welke maten had je besteld, was het te groot of te klein, welke maat heb je in NL meestal?quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef Adelante het volgende:
De pasmaten van Hollister zijn toch wel wat anders dan van A&F![]()
Binnenkort maar een V&A topic aanmaken
Normaal in NL XL van de meest gangbare merken, bij A&F meestal L of indien muscle fit XL, maar Hollister L is echt kleiner (meer M) en muscle fit XL is net L. Dus het valt kleiner uitquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ben benieuwd, welke maten had je besteld, was het te groot of te klein, welke maat heb je in NL meestal?
Als je ze in V&A zet zou je er dan ook afmetingen bij kunnen zetten? Ben benieuwd of ik ze pas.quote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Normaal in NL XL van de meest gangbare merken, bij A&F meestal L of indien muscle fit XL, maar Hollister L is echt kleiner (meer M) en muscle fit XL is net L. Dus het valt kleiner uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |