Ik ben 4 in de dubbel. Wie weet degradeer ik dit jaar weer. Kunnen we in de 5quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Misschien ben ik volgend jaar wel een zesje, dan doen we samen mee in de vier.Of ben je vijf met dubbelen??
![]()
Slaaplekker!
PMquote:
De Head Prestige Mid heeft dat ook. Zijn nog wel meer rackets met een 10.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[afbeelding]
hewitt zijn racket.
moeilijkste wat ze op dit moment op tennisdirect hebben. Swingstijl rating TIEN
[..]
Oktober of november '07 worden ze bekend, gaan wel pas in per 01-01-'08.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef TubewayDigital het volgende:
wanneer worden de nieuwe ratings vergeven? 1 jan 2008?
Privéberichten systeem van Fok! (zie envelopje naast frontpage - sport - games - forum - weblog - fotoboek - chat - dev - ENVELOP!quote:
ENVELOP! gevondenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Oktober of november '07 worden ze bekend, gaan wel pas in per 01-01-'08.
[..]
Privéberichten systeem van Fok! (zie envelopje naast frontpage - sport - games - forum - weblog - fotoboek - chat - dev - ENVELOP!helemaal rechts bovenin dus
)
Ik zou doorprikken en dan een pleister eroverheen zodat je huid wel intact blijft, als je hem helemaal opentrekt zit je op vers vlees zeg maar, dat tennist niet echt prettigquote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een beetje een blaar op mijn hand, die een beetje pijn begint te doen...Wat is het verstandigst om daar mee om te gaan? Speel morgen mijn eerste toernooiwedstrijd en speel daarna ook vast nog veel dus heb geen zin om de rest van de toernooien pijn te hebben aan mijn hand....
Doorprikken? Of er gewoon doorheen spelen? Of wat?
Doorprikken maar het velletje wel laten zitten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een beetje een blaar op mijn hand, die een beetje pijn begint te doen...Wat is het verstandigst om daar mee om te gaan? Speel morgen mijn eerste toernooiwedstrijd en speel daarna ook vast nog veel dus heb geen zin om de rest van de toernooien pijn te hebben aan mijn hand....
Doorprikken? Of er gewoon doorheen spelen? Of wat?
1 woord: prioriteiten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Altijd is het zaterdag uit gaan en dus gaar op zondag.
Nou de kans bestaat dat je dan pas rond 23.30 of nog later van de baan afstapt en vervolgens stuiterend van de adrenaline niet in slaap valt... dat vind ik altijd mega-irritantquote:
mja ik weet het. Maar het zijn wel moeilijke prioriteitenquote:
Ligt beetje aan het toernooi, maar meestal 2 of 3 dagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Norrage het volgende:
Duurt altijd iets van een halve week of langer...Iig altijd dusdanig dat je tijdens een nieuw toernooi je nieuwe rating nog niet weet....(en bv plaatsingen misschien niet helemaal meer kloppen)
hmmm heb ik nooit zo'n last van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou de kans bestaat dat je dan pas rond 23.30 of nog later van de baan afstapt en vervolgens stuiterend van de adrenaline niet in slaap valt... dat vind ik altijd mega-irritant
Je moet een beweging naar boven maken met je racket, met een harde service is die beweging meer naar onder gericht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Zorgt het omhoogspringen voor de kick in je service of moet je daar ook nog wat anders voor doen?
Jammer van je verloren partij Norrage.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef Norrage het volgende:
Iemand nog goede tips voor 2e service?
Nu vrijdag waarschijnlijk mijn GD, die meteen in de kwartfinale begint...
Ik dubbelde met een 7 (ik 6.6, zij 7.3), tegen een 7 en een 8, die beiden wel een hogere actuele rating hadden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef Norrage het volgende:
dat dubbel systeem is nu zo waanzinnig raar geworden...als je als 8je met een 6je dubbelt bv kan je uberhaupt geen punten meer krijgen, of je nou samen van 2 3tjes wint of van 2 9tjes verliest :/
bron: http://www.knltb.nl/asp/default.asp?DIR=../competities/&PAG=competitie/dss.htmquote:Aanpassingen DSS
Het DSS (Dynamische Speelsterkte Systeem) leeft sterk onder de leden en levert veel positieve reacties op. Het spelersprofiel en de ratingoverzichten op de website worden zeer frequent bezocht. Een aantal opmerkingen van leden heeft er toe geleid dat het systeem de afgelopen jaren op een aantal punten is aangepast. Met ingang van 2007 zal het systeem twee wijzigingen ondergaan, te weten:
1. Dubbelspelresultaten vanaf nu bepaald op basis van rating
Sinds november 2004 worden de resultaten in het enkelspel bepaald op basis van de actuele rating. Dit heeft een positieve invloed op de resultaatbepaling gehad en uiteindelijk ook op de bepaling van de nieuwe speelsterktes. Om die reden zal vanaf medio november 2006 ook de afrekening in het dubbelspel plaats gaan vinden op basis van de actuele rating. Het systeem zal hierdoor niet eenvoudiger worden, maar wel beter. Vanaf het moment dat de nieuwe berekeningsmethode daadwerkelijk van start gaat, kunt u op deze website hierover meer informatie terug vinden.
2. Aangepaste ratingbepaling categorie 8 en 9 spelers na speelsterktebepaling
Daarnaast kan een categorie 8 of 9 speler na het moment van de speelsterktebepaling en tot het moment van de eerste partij die gespeeld wordt, nooit meer een slechtere rating hebben dan 9,0000. Bij een categorie 9 speler worden geen basisresultaten meer opgehoogd vanwege het feit dat een speler niet actief deelneemt aan competities en/of toernooien. Een categorie 8 speler heeft voortaan altijd een 8 als basisgetal. In het verleden was bij spelers die zonder te spelen automatisch categorie 8 werden het basisgetal 9, waardoor soms ratings voorkwamen die vanwege inactiviteit slechter waren dan 9,0000.
Omhoog springen doe je niet alleen bij je 2de service maar ook bij de eerste.quote:
Gripmaat 4quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:40 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is jullie gripmaat?
ik zelf speel L4 met overgrip
Ik wil over het algemeen toch niet afwijken van die specs.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef TubewayDigital het volgende:
ik kick wel op specificaties hoor. Snarenpatroon, bladgrote, gewicht, stijfheid.
mijn specs lijken hier op. Ideaal zou zijn voor mij: 310 gram en 16 horizontale snaren (betere spin)quote:Snarenpatroon: 18/20
bladgrootte: ongeveer 98 spaure inch
gewicht: +/- 320 gram
Balanspunt: ongeveer 12 inch
stijfheid: Gewoon, stijf
Moh ik heb er niet zo'n moeite mee. Spin is ook een kwestie van techniek en het racket maar een hulpmiddel. Je bent dus allereerst zelf verantwoordelijk voor de hoeveelheid spin en ik kan dat prima controlerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
mijn specs lijken hier op. Ideaal zou zijn voor mij: 310 gram en 16 horizontale snaren (betere spin)
met die prestige is het moeilijk om spin te genereren
En de enige echte Martin Verkerk natuurlijk ook tegenwoordig hequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef erkel het volgende:
Baghdatis speelt met Fisher en Chakvetadze ook geloof ik, maar het is niet zo'n bekend merk.
Zwartquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Norrage het volgende:
Over dingetjes gesproken van je racket...Welke grip is het slimst om te nemen? qua kleur? Mijn rackets hadden witte grips maar ja, die blijven 1wedstrijd wit of zo...
Welke kleur blijft het langst een beetje fatsoenlijk?![]()
En wat voor grips zijn sowieso het lekkerst volgens jullie?
wit, dan zie je tenminste of het vies is, met zwart zit je eigenlijk gewoon jezelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Norrage het volgende:
Over dingetjes gesproken van je racket...Welke grip is het slimst om te nemen? qua kleur? Mijn rackets hadden witte grips maar ja, die blijven 1wedstrijd wit of zo...
Welke kleur blijft het langst een beetje fatsoenlijk?![]()
En wat voor grips zijn sowieso het lekkerst volgens jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |