De censuur van JdM heeft lange armen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
De kinderen bij Cheyenne op school mogen niet meer over de gouden kooi praten
ben jij van de fokpolitie of zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
COS 962 heeft nooit een OP gekregen![]()
Maar dat is alweer een half uurtje geleden![]()
Dit zegt toch alles, zo triest voor deze kinderen!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Kinderen en verbieden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Zou het geen idee zijn om een mailtje te sturen naar wat andere tv programma's? Met de linkjes naar Youtube? Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL of SBS hier wel wat lolligs mee kunnen in een item. En de youtube filmpjes kan iedereen downen immers. Zou wel lollig zijn als dit item in een nieuwsuitzending kwam. Misschien toch wat mailtjes versturen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Als ze interesse hadden om Brainless een sanctie te geven hadden ze dat vorige week al gedaan. Hetzelfde geld voor Jaap, die heeft de regels 10+ keer gebroken.
Het is overduidelijk dat ze Huub als 'bad guy' willen neerzetten en Brainless als de ideale schoonzoon. En als die diefstal uitlekt bij de TV kijkers dan zal Brainless reputatie zodanig beschadigt worden dat het wel heel moeilijk wordt om hem nog positief neer te zetten.
Kortom... doofpotje...
o val je over die.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
COS 962 heeft nooit een OP gekregen![]()
Maar dat is alweer een half uurtje geleden![]()
En wat een volume!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:11 schreef Casshern het volgende:
tering wat ken die judith toch mooi zingen
Ik vind het een goede regel en vind het kinderachtig als iemand wel de moeite wil nemen een topic te openen maar niet de moeite wil nemen om ff te knippen en te plakken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Maar waarom bemoei jij je er steeds tegenaan?
Ik kan dat alleen maar zien als een motie van wantrouwen tegen onze Gert!
Als je dat hoort, dan is het je toch meteen duidelijk dat toen er nog over gesproken mocht worden, er weinig positiefs gezegd werd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Is misschien wel een optie .. heeft iemand connecties ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Zou het geen idee zijn om een mailtje te sturen naar wat andere tv programma's? Met de linkjes naar Youtube? Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL of SBS hier wel wat lolligs mee kunnen in een item. En de youtube filmpjes kan iedereen downen immers. Zou wel lollig zijn als dit item in een nieuwsuitzending kwam. Misschien toch wat mailtjes versturen?
naar rtl nieuws klik hier
sbs6 = show@sbs6.nl
Ja en ook de laatste week in de kooi. eerst haar twee uur met Wilgo (zonder kids), dan het plaatje opnemen, nu het singeltje, a.s. zondag hele gezin weer. wanneer stopt de Natasia-show?.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, wat een omgekeerde wereld toch. Alles draait om Natas.
Nogmaals, hou je aan de regels dan hoef je je niet zo aangevallen te voelenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
[..]
o val je over die.
Sterkte er mee kind, ik hoop dat je er overheen komt, en anders nazorg maar even bellen.
RTL en SBS moeten nog om de tafel met john de Mol dus die gaan geen negatieve publiciteit over hem uitstrooien ben ik bangquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Zou het geen idee zijn om een mailtje te sturen naar wat andere tv programma's? Met de linkjes naar Youtube? Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL of SBS hier wel wat lolligs mee kunnen in een item. En de youtube filmpjes kan iedereen downen immers. Zou wel lollig zijn als dit item in een nieuwsuitzending kwam. Misschien toch wat mailtjes versturen?
naar rtl nieuws klik hier
sbs6 = show@sbs6.nl
Dat was de reden inderdaad. Cheyenne werd uitgescholden vanwege de acties van haar moeder en toen hebben ze blijkbaar die nieuwe maatregel ingesteld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Als je dat hoort, dan is het je toch meteen duidelijk dat toen er nog over gesproken mocht worden, er weinig positiefs gezegd werd!
Scheidsrechter!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nogmaals, hou je aan de regels dan hoef je je niet zo aangevallen te voelen![]()
Dan maak je toch lekker een topicreport aan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het een goede regel en vind het kinderachtig als iemand wel de moeite wil nemen een topic te openen maar niet de moeite wil nemen om ff te knippen en te plakken.
Stokert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |