abonnement Unibet Coolblue
pi_47725685

Ian_Nick was weer niet te vinden, dus zomaar;

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.[/b]

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 22] Koffie met lekkers....

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Heeft u een vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden,
Dan hebben ze in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw woorden
Goedemorgen :W
pi_47725717
Judith gaat zangles geven
Goedemorgen :W
pi_47725732
juf judith vroeg of iedereen rond kwart over 10 bij haar wil komen want ze heeft een verrassing..
pi_47725735
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:44 schreef Tomahawk39 het volgende:

[..]

Iemand van vol heeft de redaktie aan de telefoon gehad en te horen gekregen dat de redaktie verder geen aktie onderneemt
Zonder enige motivatie vind ik dit struisvogelpolitiek.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47725739
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef Maanvis het volgende:
wat is er om 23:00????
De scriptwriters zijn de volgende ruzie aan het plannen ivm het Huub-Eric incident en dat duurt nou eenmaal een tijdje.
pi_47725763
Syl: Cheyenne krijgt deze les omdat ze het aankan.

Zo kun je dus alles recht lullen wat krom is. Ipv actie ondernemen moet je er maar in berusten terwijl alles een keuze is. Natasia is in dit geval verantwoordelijk voor Cheyenne en zal actie moeten ondernemen. Zoals Syl praat dan kan Natasia nog wel 100 jaar daar blijven.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 20:50:47 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47725769
Maak je wel effe de OP in orde Blomst?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_47725773
He, hij speelt van de bladmuziek die ik opgestuurd heb... leuk (5 mollen)
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:50:52 #9
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47725775
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik krijg soms het idee dat er veel meer speelt maar misschien hoop ik dat alleen maar omdat ik me niet kan voorstellen dat je rijbewijs en nieuwe borsten belangrijker zijn dan je kinderen.
Iets in die trant zei Natasia vandaag wel tegen Huub, dat er meer dingen speelden en dat dat eerst geregeld moest zijn, voordat ze naar huis kon.
Ik kan alleen maar hopen dat dat snel geregeld kan worden, en dat er nu niet meer gerekt gaat worden met Natasia's verblijf in de Villa.
En niet omdat ik haar niet meer trek, want ik vind haar behoorlijk te pruimen de laatste tijd (of zou dat pure gewenning zijn?), maar gewoon omdat haar kinderen hun moeder om zich heen nodig hebben.
Wat dat betreft sprak het gezichtje van Cheyenne natuurlijk boekdelen. Leuk kind, lieve, mooie ogen, maar ook hele verdrietige ogen.

Natasia, go home! Your kids need you!
En mocht ik je nog eens ooit ergens tegenkomen hoef je van mij geen vreemde reacties te verwachten, al was het maar omdat ik weet dat ik daar uiteindelijk je kinderen mee raak.
Maak een nieuwe start met je kinderen en Wilgo, en maak er wat moois van! Het is nooit te laat!
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:50:55 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47725778
Brian probeerde toch nog even zingen... probeerde zeker toch nog een complimentje van juf Judith te krijgen...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_47725798
watskeburt met Brian? Shiiit wat ziet die eruit!
Go hard or go home
pi_47725817
Het is toch niet normaal.

Jaap ziet het zitten van natas in de gouden kooi een positief iets :S
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_47725824
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef noekje het volgende:
Syl: Cheyenne krijgt deze les omdat ze het aankan.

Zo kun je dus alles recht lullen wat krom is. Ipv actie ondernemen moet je er maar in berusten terwijl alles een keuze is. Natasia is in dit geval verantwoordelijk voor Cheyenne en zal actie moeten ondernemen. Zoals Syl praat dan kan Natasia nog wel 100 jaar daar blijven.
Syl heeft de tarotkaarten gelezen voor Tas en Cheyenne
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:52:27 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47725842
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
Maak je wel effe de OP in orde Blomst?
Het zou me verbazen
pi_47725843
Waarom moet Rat alles precies weten.
Word strontziek van dat gluiperige gedoe elke keer.
Overal heeft hij een bedoeling mee.
pi_47725845
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef Maanvis het volgende:
wat is er om 23:00????
Dan mogen ze over het trek- en zuigwerk van Huub en Eric praten, als de kindjes veilig slapen.

Jaap en Brian zullen Huub wel proberen te taggen ( ) maar ik verwacht dat dit geen indruk zal maken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:52:38 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47725856
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De scriptwriters zijn de volgende ruzie aan het plannen ivm het Huub-Eric incident en dat duurt nou eenmaal een tijdje.
hoezo ruzie.. ff serieus, gaan ze nu ook al streamlocks inplannen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_47725857
Het is wel zo Natasia moet gewoon naar huis. Als ze nu gaat krijgt ze nog enig begrip van mensen. Als je die kleine van haar zag die was echt ongelukkig hoor..
pi_47725869
Brian kap eens met dat gelul
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_47725875
Jaap: als jij der uit gaat....staat brian zwakker, sta ik zwakker

LOL

brian wordt boos door die opmerking
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:53:25 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47725897
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Desii het volgende:
He, hij speelt van de bladmuziek die ik opgestuurd heb... leuk (5 mollen)
Stoer!
pi_47725902
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
Maak je wel effe de OP in orde Blomst?
gedaan
Goedemorgen :W
pi_47725910
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Iets in die trant zei Natasia vandaag wel tegen Huub, dat er meer dingen speelden en dat dat eerst geregeld moest zijn, voordat ze naar huis kon.
Ik kan alleen maar hopen dat dat snel geregeld kan worden, en dat er nu niet meer gerekt gaat worden met Natasia's verblijf in de Villa.
En niet omdat ik haar niet meer trek, want ik vind haar behoorlijk te pruimen de laatste tijd (of zou dat pure gewenning zijn?), maar gewoon omdat haar kinderen hun moeder om zich heen nodig hebben.
Wat dat betreft sprak het gezichtje van Cheyenne natuurlijk boekdelen. Leuk kind, lieve, mooie ogen, maar ook hele verdrietige ogen.

Natasia, go home! Your kids need you!
En mocht ik je nog eens ooit ergens tegenkomen hoef je van mij geen vreemde reacties te verwachten, al was het maar omdat ik weet dat ik daar uiteindelijk je kinderen mee raak.
Maak een nieuwe start met je kinderen en Wilgo, en maak er wat moois van! Het is nooit te laat!
Ik trek haar ook steeds beter hoor. Ben het ook helemaal met je eens. Jouw woorden raken me 10x meer dan Sylvia haar gezweef.

Brian wordt boos op Jaap.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 20:53:45 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47725913
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het zou me verbazen
Als je het maar vriendelijk vraagt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_47725986
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je het maar vriendelijk vraagt.
was al voor je vraag aan het kopieeren hoor
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')