Jemig, gemist... Heeft iemand er een filmpje/youtubetje van???quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Ludo die Zweeds spreekt. Hoogtepunt van afgelopen half jaar
Ze kunnen allemaal niet acterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:23 schreef suus21 het volgende:
raar dat die mekkaan ineens dood is maar wel de juiste keuze, dom personage, slechte acteur.
Wat betekent dit toch steeds?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
tvp= terugvindpost. Daardoor komt 't topic bij je 'my active topics' te staan en kan je 'm makkelijker terugvindenquote:
Ok, hartstikke bedankt! IK zie dat heel vaak staan maar kom hier niet zo heel vaak dus vroeg het me al een paar keer af........quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
tvp= terugvindpost. Daardoor komt 't topic bij je 'my active topics' te staan en kan je 'm makkelijker terugvinden
SKYLAR
Maar een maand !!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
tvp= terugvindpost. Daardoor komt 't topic bij je 'my active topics' te staan en kan je 'm makkelijker terugvinden
SKYLAR
Tja, het zijn dingen die in het echte leven ook gebeuren. Ik vind het niet slecht dat een soap daar op inspeelt. Het is realistischer dan dat doden blijven opstaan of enge eeneiïge tweelingbroers hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:53 schreef Beaudien het volgende:
Gaat Barbara eruit? Ik vind dat niets, een verhaallijn over borstkanker. En Sylvia is ook al aan een tumor overleden, ook hiervoor geldt een beetje té.
1 op de 10 vrouwen kreeg toch borstkanker? Ik vind het juist goed dat ze er aandacht aan geven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:53 schreef Beaudien het volgende:
Gaat Barbara eruit? Ik vind dat niets, een verhaallijn over borstkanker. En Sylvia is ook al aan een tumor overleden, ook hiervoor geldt een beetje té.
Hij komt ook bij je actives te staan als je wel iets zinnigs postquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
SKYLAR
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Lollifant het volgende:
[..]
1 op de 10 vrouwen kreeg toch borstkanker? Ik vind het juist goed dat ze er aandacht aan geven.
Ja, dat begrijp ik. Maar ik kijk ook wel voor de ontspanning en als je net een bekende eraan hebt zien gaan, is dat toch even niet zo ontspannend. Dat vond ik toen met Sylvia ook, hoor. Dat vond ik erg heftig om te zien en naar te kijken. Het is een soap. Als ik drama wil zien, dan zou ik daar zelf een film van kunnen kiezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Tja, het zijn dingen die in het echte leven ook gebeuren. Ik vind het niet slecht dat een soap daar op inspeelt. Het is realistischer dan dat doden blijven opstaan of enge eeneiïge tweelingbroers hebben.
Ja, zie mijn post hierboven. Ik begrijp het ook wel, maar vind het zelf gewoon rot om er straks elke avond dan naar te kijken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Lollifant het volgende:
[..]
1 op de 10 vrouwen kreeg toch borstkanker? Ik vind het juist goed dat ze er aandacht aan geven.
Waarom kijk je dan een soap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik kijk ook wel voor de ontspanning en als je net een bekende eraan hebt zien gaan, is dat toch even niet zo ontspannend. Dat vond ik toen met Sylvia ook, hoor. Dat vond ik erg heftig om te zien en naar te kijken. Het is een soap. Als ik drama wil zien, dan zou ik daar zelf een film van kunnen kiezen.
Maarja, ik begrijp jouw tekst wel natuurlijk en het is ook zo wat je zegt.
die was alleen leuk toen ze nog af en toe in dr nachtkleding rond morris huppeldequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ze moeten die Nina de mond snoeren wat een irritante figuur is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |