Ja indd, er zal wel weer een addertje onder het gras zitten. Mo is niet zomaar dood...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef Canisfire het volgende:
wtf ? zijn lichaam is er niet ?
Toch de tweelingbroer?
Volgens mij was het bekend dat Skylar er maar een paar weken in zou zitten. Laat ze Fos lekker meenemen naar Zweden, zijn rol is allang uitgespeeld, eigenlijk niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens hebben ze nou net Skylar er uit geschreven ?
Dat kan toch niet zowel Mo als Skylar.
Geweldig ja!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Rorata het volgende:
hoop dat Mo nog leeft
Vind ik ook. De Fos en Skylar scènes waren weer erg leuk en natuurlijk met de Zweedse Ludoquote:
En blijkbaar kon ie t al van zichzelf want hij sprak 't perfect uit. Ik heb een jaar zweeds gehad en kan 't niet zo uitspreken als hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer kan Ludo ineens Zweeds![]()
![]()
ik denk sinds dat goed uitkwam in het scriptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer kan Ludo ineens Zweeds![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef jmac het volgende:
[..]
En blijkbaar kon ie t al van zichzelf want hij sprak 't perfect uit. Ik heb een jaar zweeds gehad en kan 't niet zo uitspreken als hem.
Nuja ik vond 't toch best goed klinken. Lijkt me lastig dat zo in te studeren dus vandaar dat ik dacht dat ie t al wel eerder kon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef heaven7 het volgende:
[..]Sorry, ik wil niet arrogant doen maar het was helemaal niet perfect, zeer slechts zelfs
Maar natuurlijk wel bijzonder knap van em, dat zeker!
Ja ik vind het ook echt heel knap van hem!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Nuja ik vond 't toch best goed klinken. Lijkt me lastig dat zo in te studeren dus vandaar dat ik dacht dat ie t al wel eerder kon.
*maar het kan ook gewoon zijn dat ik gewoon slecht ben in de uitspraak*![]()
Volgens mij is 't maar tijdelijk. Ze studeert toch in rome (in t echte leven) dus denk niet dat ze heel lang erin zal blijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef ryangozer het volgende:
maar even overskylar
weet iemand of ze er nog in blijft?
ik hoop het echt
Ja joh, woordjes leren en huiswerk maken was niet m'n sterkste dingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt heel knap van hem!
Ik denk dan idd dat jij slecht bent in de uitspraak![]()
Maargoed, het is dan ook niet makkelijk.
NTI?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Skylar is idd tijdelijk in GTST.
Heb je ook die NTI cursus?
Er moet zeker nog iets zijn, dit gooien ze er niet zomaar in, en ik maar wachten tot het kwam, maar nee hoor Noud/Laura en Dennis/Anita gingen voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef Canisfire het volgende:
wtf ? zijn lichaam is er niet ?
Toch de tweelingbroer?
In de gids van deze week staat er een klein artikel van hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb gelezen dat er voor Barbara geen plaats meer is, omdat er nieuwe personages een vaste rol krijgen. Waaronder Aydin. Lijkt me dus stug dat hij uit de serie gaat. Al hoop ik het wel.
Please no weg met die zeik trol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat Helen Helmink weer terug komt....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat Helen Helmink weer terug komt....
[afbeelding]
Jemig, gemist... Heeft iemand er een filmpje/youtubetje van???quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Ludo die Zweeds spreekt. Hoogtepunt van afgelopen half jaar
Ze kunnen allemaal niet acterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:23 schreef suus21 het volgende:
raar dat die mekkaan ineens dood is maar wel de juiste keuze, dom personage, slechte acteur.
Wat betekent dit toch steeds?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
tvp= terugvindpost. Daardoor komt 't topic bij je 'my active topics' te staan en kan je 'm makkelijker terugvindenquote:
Ok, hartstikke bedankt! IK zie dat heel vaak staan maar kom hier niet zo heel vaak dus vroeg het me al een paar keer af........quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
tvp= terugvindpost. Daardoor komt 't topic bij je 'my active topics' te staan en kan je 'm makkelijker terugvinden
SKYLAR
Maar een maand !!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
tvp= terugvindpost. Daardoor komt 't topic bij je 'my active topics' te staan en kan je 'm makkelijker terugvinden
SKYLAR
Tja, het zijn dingen die in het echte leven ook gebeuren. Ik vind het niet slecht dat een soap daar op inspeelt. Het is realistischer dan dat doden blijven opstaan of enge eeneiïge tweelingbroers hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:53 schreef Beaudien het volgende:
Gaat Barbara eruit? Ik vind dat niets, een verhaallijn over borstkanker. En Sylvia is ook al aan een tumor overleden, ook hiervoor geldt een beetje té.
1 op de 10 vrouwen kreeg toch borstkanker? Ik vind het juist goed dat ze er aandacht aan geven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:53 schreef Beaudien het volgende:
Gaat Barbara eruit? Ik vind dat niets, een verhaallijn over borstkanker. En Sylvia is ook al aan een tumor overleden, ook hiervoor geldt een beetje té.
Hij komt ook bij je actives te staan als je wel iets zinnigs postquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
SKYLAR
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Lollifant het volgende:
[..]
1 op de 10 vrouwen kreeg toch borstkanker? Ik vind het juist goed dat ze er aandacht aan geven.
Ja, dat begrijp ik. Maar ik kijk ook wel voor de ontspanning en als je net een bekende eraan hebt zien gaan, is dat toch even niet zo ontspannend. Dat vond ik toen met Sylvia ook, hoor. Dat vond ik erg heftig om te zien en naar te kijken. Het is een soap. Als ik drama wil zien, dan zou ik daar zelf een film van kunnen kiezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Tja, het zijn dingen die in het echte leven ook gebeuren. Ik vind het niet slecht dat een soap daar op inspeelt. Het is realistischer dan dat doden blijven opstaan of enge eeneiïge tweelingbroers hebben.
Ja, zie mijn post hierboven. Ik begrijp het ook wel, maar vind het zelf gewoon rot om er straks elke avond dan naar te kijken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Lollifant het volgende:
[..]
1 op de 10 vrouwen kreeg toch borstkanker? Ik vind het juist goed dat ze er aandacht aan geven.
Waarom kijk je dan een soap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik kijk ook wel voor de ontspanning en als je net een bekende eraan hebt zien gaan, is dat toch even niet zo ontspannend. Dat vond ik toen met Sylvia ook, hoor. Dat vond ik erg heftig om te zien en naar te kijken. Het is een soap. Als ik drama wil zien, dan zou ik daar zelf een film van kunnen kiezen.
Maarja, ik begrijp jouw tekst wel natuurlijk en het is ook zo wat je zegt.
die was alleen leuk toen ze nog af en toe in dr nachtkleding rond morris huppeldequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ze moeten die Nina de mond snoeren wat een irritante figuur is dat zeg.
Ze had een nachtmerriequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom is Rikki zo bang van Naud?!
(Ik kijk niet elke dag; dit heb ik even gemist).
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Chryzis het volgende:
De laatste tijd komt de oude vertrouwde "Robert & Laura-tune" weer regelmatig voorbij!![]()
Een stomme beslissing van de makers, met Aydin konden ze nog een heleboel kanten uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:10 schreef Canisfire het volgende:
Echt kut dat Mo dood is.
Ik begrijp wel wat je zegt. Sommige onderwerpen liggen gewoon een stuk gevoeliger als je er ervaringen mee hebt. Maar ik denk wel dat het goed is dat men dit onderwerp belicht, juist omdat het zoveel mensen overkomt. Ik kan me wel goed indenken dat je zulke onderwerpen inderdaad liever niet voorbij ziet komen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik kijk ook wel voor de ontspanning en als je net een bekende eraan hebt zien gaan, is dat toch even niet zo ontspannend. Dat vond ik toen met Sylvia ook, hoor. Dat vond ik erg heftig om te zien en naar te kijken. Het is een soap. Als ik drama wil zien, dan zou ik daar zelf een film van kunnen kiezen.
Maarja, ik begrijp jouw tekst wel natuurlijk en het is ook zo wat je zegt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef Grijp het volgende:
Dat ziet er uit als een Marokkaan. Daar mis je toch niks aan?
Voor de ontspanning, dat staat er toch? Een soap is niet bedoeld om erg serieus te nemen, wel?quote:
En het verschil met Sylvia is dat het echt een personage was dat veel mensen altans mij ook aan het hart lag in de zin van dat het een leuke rol en een bij mij erg geliefd personage was. Dan leef je ook al meer mee en voelt het persoonlijker aan. Altans voor mij was dat zo. Bij Barbara hoop ik alleen maar dat er veel vaart in zit en we snel van die plaag verlost zijn. Wat ik nu voorspel is gewoon veel herhaling met Charlie en Florien beiden in de rol van Kim en zowel Robert als Jef misschien in de rol van Jef. Ja dit klinkt vaag ik weet het.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je zegt. Sommige onderwerpen liggen gewoon een stuk gevoeliger als je er ervaringen mee hebt. Maar ik denk wel dat het goed is dat men dit onderwerp belicht, juist omdat het zoveel mensen overkomt. Ik kan me wel goed indenken dat je zulke onderwerpen inderdaad liever niet voorbij ziet komen.
Ah oké!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:31 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Voor de ontspanning, dat staat er toch? Een soap is niet bedoeld om erg serieus te nemen, wel?![]()
Vandaar mijn eerdere post. Gelukkig begrepen sommigen hem wel............en er zullen ook best goede aspecten van zijn. Want vanmorgen controleerde ik toch weer mijn borsten nav deze soap en dat is nooit fout natuurlijk.
Ja, je hebt wel een punt. Met Sylvia deed mij toen ook wat. Met Barbara zal het eraan liggen hoe ze het gaan neerzetten. Een herhaling van de hele Sylvia-toestand zou niet zo geweldig zijn, maar als ze het niet juist aanpakken en het maar overhaasten, dan zou het me ook niet bevallen. Eens afwachten dus....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En het verschil met Sylvia is dat het echt een personage was dat veel mensen altans mij ook aan het hart lag in de zin van dat het een leuke rol en een bij mij erg geliefd personage was. Dan leef je ook al meer mee en voelt het persoonlijker aan. Altans voor mij was dat zo. Bij Barbara hoop ik alleen maar dat er veel vaart in zit en we snel van die plaag verlost zijn. Wat ik nu voorspel is gewoon veel herhaling met Charlie en Florien beiden in de rol van Kim en zowel Robert als Jef misschien in de rol van Jef. Ja dit klinkt vaag ik weet het.
wie zegt dat barabra dood gaat, misschien overleeft ze het gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En het verschil met Sylvia is dat het echt een personage was dat veel mensen altans mij ook aan het hart lag in de zin van dat het een leuke rol en een bij mij erg geliefd personage was. Dan leef je ook al meer mee en voelt het persoonlijker aan. Altans voor mij was dat zo. Bij Barbara hoop ik alleen maar dat er veel vaart in zit en we snel van die plaag verlost zijn. Wat ik nu voorspel is gewoon veel herhaling met Charlie en Florien beiden in de rol van Kim en zowel Robert als Jef misschien in de rol van Jef. Ja dit klinkt vaag ik weet het.
Inderdaad, zoals ik al eerder zei 'kunnen het alleen maar hopen'quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
wie zegt dat barabra dood gaat, misschien overleeft ze het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |