abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:12:46 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47793328
ik hoorde dat de kinderen van Patrick Kluivert in Ajax shirtjes liepen gister? tijdens een persconferentie
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:12:53 #177
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47793338
* kuch*
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_47793399
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde dat de kinderen van Patrick Kluivert in Ajax shirtjes liepen gister? tijdens een persconferentie
Snap ik.. denk je dat hij zijn kinderen in psv shirts gaat laten lopen.. hell no
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 maart 2007 @ 16:07:31 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47795556
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
waren dat geen oude beelden van zn boekpresentatie?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:08:58 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47795625
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waren dat geen oude beelden van zn boekpresentatie?
ik zou het niet weten, me moetie kwam ermee aanzetten
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 maart 2007 @ 16:14:59 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47795836
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, me moetie kwam ermee aanzetten
dan zullen het wel de beelden van shownieuws zijn geweest

waarom weet ik ik dit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:21:56 #182
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47796070
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan zullen het wel de beelden van shownieuws zijn geweest

waarom weet ik ik dit
pi_47796146
Patrick word vader hopelijk een jongetje
AFC AJAX
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:25:03 #184
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47796192
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Of ze zijn niet koppig en zien dat ze fout zijn...
Nee idd je hebt gelijk, hulde voor het bestuur!

GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47796810
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Nee idd je hebt gelijk, hulde voor het bestuur!

Waar zeg ik dat?

Maar als het ''in het voordeel'' van de supporters is hebben ze opeens geen ruggegraat
pi_47797174
Stukje van Ogararu al gelezen op Ajax.nl?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47797512
De visie van... George Ogararu

Amsterdam, 28 mrt 2007
In deze rubriek geeft een Ajacied zijn visie op een actuele gebeurtenis. Deze keer is dat George Ogararu, die terugkijkt op de interland Nederland - Roemenië en zijn eigen seizoen tegen het licht houdt.

,,Ik ben blij met de rol die ik op dit moment in het elftal vervul. Zo had ik het me voorgesteld, ik wilde zoveel mogelijk spelen. Ik heb een paar maanden nodig gehad om te acclimatiseren; aan de competitie en aan de manier van spelen van Ajax. Nu ben ik helemaal geïntegreerd. Ik weet wat de trainer van me wil en omdat ik dat ook kan uitvoeren, sta ik in het elftal. Geheel in de stijl van Ajax mag ik als verdediger mee aanvallen. Dat vind ik een leuke tactiek. Ik denk dat passing mijn sterkste punt is in aanvallend opzicht. Ik moet proberen goede passes te versturen zonder balverlies te lijden op gevaarlijke plaatsen. Natuurlijk moet ik zorgen dat, zeker als de zijkant open is, het verdedigend goed staat en pas dan kan ik ook aanvallen. In de wedstrijd tegen PSV stonden alleen de linksback van PSV en ik aan de zijkant. We hebben gerend als gekken, maar volgens mij kwam ik daar wel goed uit.''

,,Ik hoop met heel mijn hart dat we alsnog kampioen worden. Ik ben blij dat ik nu elke wedstrijd speel, maar dán ben ik nog veel blijer. Als je vaak speelt, maar je wint geen prijzen, kun je niet tevreden zijn. Het zou spectaculair zijn als we PSV nog konden achterhalen. Opvallend hoe het verschil in punten tussen de beide teams voortdurend fluctueert. Toen we tien punten achter stonden, leek er bijna geen hoop meer, nu kan het weer. Dan mogen wij geen punt meer verspelen; PSV mag niet relaxen maar moet zenuwachtig worden van ons. Dat hebben we op basis van onze 5-1 zege in Eindhoven ook afgedwongen.''

,,Het gaat bij Ajax dus vrij goed met mij, maar dat heeft nog niet geleid tot een selectie voor het nationale elftal. Samen met mijn vrouw was ik in Rotterdam bij de wedstrijd Nederland - Roemenië. Het was een emotionele avond en ik vond het heel jammer dat ik niet meespeelde bij Roemenië. Bij beide ploegen heb ik vrienden. In het Roemeense elftal zijn dat bijvoorbeeld enkele spelers van Steaua Boekarest en ook Cristian Chivu en Bogdan Lobont. Echt vervelend dat ik niet geselecteerd was, maar ik moet me er bij neerleggen.''

,,De coach van Roemenië, Victor Piturca, wil me blijkbaar niet. Ik hoop dat hij van gedachten verandert. Ik doe wat ik moet doen. Het is ook raar dat ik na mijn overstap naar Ajax niet meer geselecteerd ben. Het is toch juist een stap vooruit als je bij Ajax speelt? Piturca is ook een koppige man. Als de pers schrijft dat George Ogararu in het nationaal elftal moet, doet hij het juist niet. De Roemeense pers begrijpt er ook niets van dat ik niet opgeroepen word. Elke keer wanneer de lijst met spelers bekendgemaakt wordt, sta ik groot op de voorpagina. Dat zal de bondscoach niet leuk vinden, maar ik kan er ook niets aan doen. Piturca is mijn coach geweest bij Steaua Boekarest. Het was niet zo dat we goed bevriend waren, maar een conflict is er nooit geweest tussen ons. We hadden een professionele relatie. Hopelijk gaat hij me in de toekomst toch in een ander licht zien dan dat hij nu doet. Misschien kom ik nog bij de selectie als de ploeg zich plaatst voor het EK.''

,,De wedstrijd zelf was niet goed, al was in Roemenië iedereen tevreden over het resultaat. Nederland werd gevreesd en nu is er weer vertrouwen na de 0-0. Roemenië kreeg zelfs nog een paar kansen om te winnen, al denk ik dat als ze meer aangevallen hadden, er achterin problemen waren gekomen. Nederland heeft zulke goede spitsen. Natuurlijk heb ik gelet op de speler die op 'mijn' positie stond. Dat was Contra. Hij deed het goed, met name in verdedigend opzicht.''
pi_47797678
Wat een held..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:58:27 #189
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47797695
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Maar als het ''in het voordeel'' van de supporters is hebben ze opeens geen ruggegraat
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47798460
quote:
Ajax contracteert zoon Danny Blind
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 29 maart om 17:04

De Ajax-verdediging staat in de toekomst mogelijk weer onder leiding van Blind. De zoon van clubicoon Danny tekende vandaag zijn eerste profcontract. Daley Blind verbond zijn toekomst tot de zomer van 2010 aan Ajax.

De zeventienjarige jeugdinternational speelt sinds juni 1998 bij Ajax. Hoewel hij officieel nog een B-junior is, speelt de mandekker wekelijks in de A's. Vandaag werd dat beloond met een profcontract. Ajax' technisch directeur Martin van Geel noemde Blind 'één van de grootste talenten van de club.'

Mocht Daley Blind het eerste elftal van de hoofdstedelingen halen, dan volgt hij zijn vader Danny op. Die speelde in het verleden liefst dertien seizoenen voor Ajax, waarvan vele als aanvoerder. Blind senior kwam tot 372 competitiewedstrijden in het rood-wit van de Amsterdammers.
pi_47798557
Mooi
pi_47798730
pi_47799731
Zelfde koppie als z'n pa
pi_47799929
Ogararu
pi_47800090
quote:
De Roemeense pers begrijpt er ook niets van dat ik niet opgeroepen word. Elke keer wanneer de lijst met spelers bekendgemaakt wordt, sta ik groot op de voorpagina.
Dat zeggen ze altijd

Hij is wel een held
pi_47800122
.

Uefa wil bekerwinnaars in Champions League

Uitgegeven: 29 maart 2007 16:41
Laatst gewijzigd: 29 maart 2007 16:43
AMSTERAM - De winnaars van de nationale bekercompetities in de grote Europese voetballanden moeten toegang krijgen tot de Champions League. Nu komen de bekerwinnaars uit in de Uefa Cup.

De Uefa bekijkt dit plan als onderdeel van de veranderingen die de bond wil doorvoeren in de opzet van de Champions League. Dat heeft William Gaillard, adviseur van Uefa-voorzitter Michel Platini, donderdag gezegd.

Aantrekkelijker

De in januari aangetreden Uefa-baas Platini wil de Champions League aantrekkelijker maken. Hij wil dat de competitie toegankelijk wordt voor meer landen dan nu het geval is. Nu hebben grote voetballanden als Italië, Spanje, Engeland en Duitsland vier vertegenwoordigers in de belangrijkste Europese clubcompetitie.

Platini wil dit aantal terugbrengen naar drie, maar als compromis zouden de bekerwinnaars weer wel mogen toetreden tot de competitie. De wijziging is ook goed voor de waarde van de bekercompetities, die de laatste jaren door de clubs als minder interessant worden gezien, redeneert de Uefa.

Steun

Duitsland, Spanje en Schotland steunen het voorstel al, zegt Gaillard. Het plan is nog niet besproken met de Engelse voetbalbond. Het voorstel moet volgens de adviseur van Platini nog verder worden uitgewerkt door de commissie die veranderingen in competities behandelt. "Maar het zou iets herstellen van de oude tradities."

Voor de Champions League, die in het seizoen 1991/92 werd ingevoerd, heette het belangrijkste Europese voetbaltoernooi Europa Cup I. Aan het toernooi nam één team uit elk land in Europa deel, de landskampioen. De bekerwinnaars namen tot 1999 deel aan het Europa Cup II-toernooi, de Cup Winners Cup. Het toernooi werd in dat jaar opgenomen in de Uefa Cup, die tot dan door het leven ging als de Europa Cup III.
Secrets never die. Only people.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:15:14 #197
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47800335
Haha.. en dadelijk wint RJC ofzo per ongeluk die beker,spelen ze CL....

Ik hoop echt dat er ooit een licht bij de UEFA komt die er weer een beker voor landskampioenen van maakt maar dat zal wel een illusie zijn
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_47801256
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:15 schreef Sethje het volgende:
Haha.. en dadelijk wint RJC ofzo per ongeluk die beker,spelen ze CL....

Ik hoop echt dat er ooit een licht bij de UEFA komt die er weer een beker voor landskampioenen van maakt maar dat zal wel een illusie zijn
Dat kan nu natuurlijk ook via die belachelijke play-offs.
Secrets never die. Only people.
pi_47801599
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Dat kan nu natuurlijk ook via die belachelijke play-offs.
In de beker kan een finaleplaats al voldoende zijn.
pi_47801704
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

In de beker kan een finaleplaats al voldoende zijn.
net als WillemII 3 jaar geleden. Toen PSV kampioen werd speelde WIllemII UEFA-cup terwijl ze dat seizoen 11e werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')