Nee, wil je ons wat blijer maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef PM-girl het volgende:
...Heeft iemand jullie al verteld over het allercharmanste spoelflesje dat je krijgt in het ziekenhuis na de bevalling...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ga net de overbuurman in het portiek geld brengen van de portiekverlichting.
Begint ie heel zenuwachtig, ja ik wil je toch wat zeggen, een beetje een advies geven...
Of ik toch maar niet meer met mijn fiets van de stoep wou fietsen, want hij was bang dat
die kleine in mijn buik dan los zou raken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het valt op zich wel mee hoor, het is een klein flesje met een lange gebogen tuit, waarmee je na het plassen alles goed schoon kunt spoelen. Maar ik had er nog nooit van gehoord! Het is een van die dingen die je pas na de bevalling ontdekt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef Memmel het volgende:
Waar ik dus mee afsloot:
[..]
Nee, wil je ons wat blijer maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Davinia, op www.babybrabbel.org, http://tickers.baby-gaga.com/ of www.babybites.nl kan je zelf zo'n tellertje aanmaken. Bij babybrabbel kan je dan bvb de kleur kiezen en een icoontje (buik, baby in eidop, ooievaar...)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Als er toch een modje langskomt om de boel te fixen, kan diegene dan ook svp bij mij (22 aug) zo'n tellertje doen? Alvast bedankt!!!
Bij ons stond er expliciet bij vermeld dat je het zelf moest betalen als je niet aanvullend verzekerd was en de basisaanvullende regeling telde daar niet voor mee (IZZ met een afschuwelijke paarsachtig rugzakachtig ding (volgens mij met logo) als luiertasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef jellyrose het volgende:
Uh Nijna? Het kraampakket valt toch bij elke verzekeraar gewoon onder de normale/standaard verzekering - ik dacht dat wettelijk zo geregeld was eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel zorgzaam van die overbuurmanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ga net de overbuurman in het portiek geld brengen van de portiekverlichting.
Begint ie heel zenuwachtig, ja ik wil je toch wat zeggen, een beetje een advies geven...
Of ik toch maar niet meer met mijn fiets van de stoep wou fietsen, want hij was bang dat
die kleine in mijn buik dan los zou raken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop