gebruik jij eigenlijk nog MSN op je werkquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij zat ook in mijn zuid amerikaanse gat topic![]()
Ja enorm!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ijsmeis is toch jouw grote vriendin![]()
jazekerquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
gebruik jij eigenlijk nog MSN op je werk
beter dan die WK 78 quotequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom je haar quote nu bij je signature zet
die is ook al weer wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:13 schreef staticdata het volgende:
gelukkig heeft ijsmeis nog een boost gegeven
je gaat nu toch niet vertellen dat je in de BoF reeks lurkt!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Ik lurk alleen wat meer dan dat ik post.
volgens mij is ze pas sinds kort weer mod van gam. en onze goede ouwe God is naar Dig gegaan, hoe durft iequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je gaat nu toch niet vertellen dat je in de BoF reeks lurkt!!![]()
ik wil ook GAME mod worden, ga ik spammen in alle topics toestaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij is ze pas sinds kort weer mod van gam. en onze goede ouwe God is naar Dig gegaan, hoe durft ie
quote:
Ik ga m'n best doen voor je jongenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef -chiel- het volgende:
Als Ferdi weer eens een grap van de maand heeft dan zet ik die er wel weer in, maar voorlopig is het een beetje flauwtjes hier!
Dus je gaat weg bij BoF?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef BattleLies het volgende:
Hee wat gaat dit topic langzaam
Waar zijn de top-spammers gebleven???
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
vanochtend gaat telefoon wekker, vriendin zet boel uit en aan, komt er een sms binnen:
vriendin:![]()
IJsmuts:![]()
vriendin:![]()
vriendin leest sms voor: "wanneer bel je om geile dingen in mn oor te fluisteren?"
BoF quote van het jaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, 'volspammen' is niet de bedoeling. Het mag iets inhoudelijker
.
Je bent toch niet getrouwd met ene Ruben hequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens ben ik al een beetje aan het sparen voor een MacBook.
Maar of daar Battlefield op gespeeld gaat/kan worden![]()
![]()
![]()
Niet terug gevraagd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef -chiel- het volgende:
Ik had 15 jaar geleden een vriendin die heeft uit mijn naam, vlak voordat ze bij me wegging, al mijn spaarcentjes (toen iets van 15000 gulden) aan goede doelen gedoneerd![]()
Kan jij niet ff aan mijn baas toestemming vragen dat ik de rest van de dag mag spammen hiero..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:13 schreef staticdata het volgende:
Tis rustig hier, ijsmuts en ik proberen nog leven in te blazen, ursel is ook alweer afgehaakt.
gelukkig heeft ijsmeis nog een boost gegeven
geef me zijn mobiele nummer maar stuur ik wel een smsjequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan jij niet ff aan mijn baas toestemming vragen dat ik de rest van de dag mag spammen hiero..
Heb je nu al mijn kwaliteits-posts gemist..??quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
Zo het is weer tijd voor een mega post![]()
Gisterenochtend om 11 uur een interview gehad in Eindhoven om daarna een paar uurtjes het geheel uit te werken. Vervolgens naar Rotterdam en lekker Nederland gekeken.....die van Basten heeft echt geen flauw benul van wat hij moet doen. Huntelaar eruit en Babel laten staanKuyt en Huntelaar
maar goed.
[..]
Ik ga m'n best doen voor je jongenAlles om je gelukkig te maken.
[..]
Dus je gaat weg bij BoF?![]()
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
BoF quote van het jaar
[..]
Je bent toch niet getrouwd met ene Ruben he
[..]
Niet terug gevraagd?![]()
Zo daar ben ik weer
je sms, verhaal zit erin johquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je nu al mijn kwaliteits-posts gemist..??![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
Je kan de knuffel bij SHE halen, beermeneer.
we kunnen msn'enquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja man, after lunch dipje, moet ook een of ander outlook form testen![]()
Moet ze wel eerst ff met de Trainnee tagje rondlopen.. Dan is het nog maar te zien of ze door de keuring heen komt..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef staticdata het volgende:
Trouwens ijsmeis kan gewoon boffer worden, zijn er hier genoeg die geen bf2 spelen en ook boffer zijn
zijn er al BoFFers die zich hebben opgegeven/mee willen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
In het kader van volspammen dan nog maar eens het onderstaande:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
Meldt u allen aan voor een vol BOF huisje
dat dacht ik dus ook met office communicator bij eneco, maar dat bleek dus niet zo te zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wij hebben alleen msn voor @shell.com adressen![]()
ze heeft nu al meer bijgedragen dan menig andere bofferquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst ff met de Trainnee tagje rondlopen.. Dan is het nog maar te zien of ze door de keuring heen komt..
Maar daar heeft ze zelf natuurlijk alle invloed nog op..![]()
We kunnen der natuurlijk ruilen voor een stapel boffers..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze heeft nu al meer bijgedragen dan menig andere boffer
Wat frank zegt, dan moet je door de ontgroening heen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe mijn bestquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:25 schreef ursel het volgende:
Je kan beginnen door alvast een nieuw topic aan te maken, want we stormen er al weer heen..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik lees net ff je fotoboek... Heb je toevallig ook multimedia gedaan op het Grafisch Lyceum?
Nope. Ik heb het in Arnhem gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik lees net ff je fotoboek... Heb je toevallig ook multimedia gedaan op het Grafisch Lyceum?
quote:
Uhmmm... ok. Kunstacademie ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope. Ik heb het in Arnhem gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |